CaZpeR Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Jeg kjøpte noen som var anbefalt på reddit i plast. Kan ærlig talt ikke si jeg ser no forskjell på farger osv nå kontra ubeskyttet. Så meget fornøyd! Tror jeg kjøpte 10 stk. Ble fornøyd på den tredje Har som sagt den i plast (den som fulgte med originale veska) selv og jeg ser tydelig forskjell på denne og den jeg har i glass på PSvita. Tar til seg fingermerker mye fortere og har allerede ripet. Ikke at jeg helt skjønner sistnevnte da jeg har vært meeeeget forsiktig med min Switch. Så jeg går for glass nå... For plast er ikke holdbart i lengden har jeg erfart her iallefall. (og det jeg leser på reddit er at de anbefaler i glass der og.. sikker på at du ikke har glass? :-P) Endret 17. april 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Usikker om Resident evil 7 kommer til swicth da siden er på spansk. å google oversetter ikke helt riktig hm, men jeg håper på et annet spill fra Capcom GODE GAMLE Resident Evil 2 remake å fy faen jeg venter på det. https://areajugones.sport.es/2017/03/20/capcom-estaria-estudiando-llevar-resident-evil-7-a-nintendo-switch/ Endret 17. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Finnes det et nytt håp for en Star Wars side-scroller til Nintendo Switch? Gode minner fra Super Nintendo, det gjelder også Teenage mutant spillene. Endret 18. april 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Usikker om Resident evil 7 kommer til swicth da siden er på spansk. å google oversetter ikke helt riktig hm, men jeg håper på et annet spill fra Capcom GODE GAMLE Resident Evil 2 remake å fy faen jeg venter på det. https://areajugones.sport.es/2017/03/20/capcom-estaria-estudiando-llevar-resident-evil-7-a-nintendo-switch/ Det står ikke at de jobber med RE7 til switch, men at de ser på muligheten til å bruke motoren på switch. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg så ikke I am Setsuna i e shop, men etter å ha googlet, er spillet ute i Europa. Hvorfor ikke i norge? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Har kjøpt og lasta ned I am Setsuna på min Switch i hvert fall, så ja, skal ligge der på norsk store også Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Åja, da må jeg lete bedre. Takk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Zelda: Breath of the Wild's first 100 per cent speedrun still takes 49 hours http://www.eurogamer.net/articles/2017-04-18-zelda-breath-of-the-wild-gets-its-first-100-per-cent-speedrun Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen med et nyere Samsung-tv som opplever at switchen autoskifter hdmi - input på tv-en når konsollen står i dokken? Det er svært irriterende, og jeg finner ikke noen løsning på problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen med et nyere Samsung-tv som opplever at switchen autoskifter hdmi - input på tv-en når konsollen står i dokken? Det er svært irriterende, og jeg finner ikke noen løsning på problemet. Jeg har nyere Samsung TV, og har ikke opplevd det, men når jeg slår på Switchen, skifter tven til Switch-HDMI-kanalen, så det er kanskje noe Switchen gjør som gjør at tven tror den slås på? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen med et nyere Samsung-tv som opplever at switchen autoskifter hdmi - input på tv-en når konsollen står i dokken? Det er svært irriterende, og jeg finner ikke noen løsning på problemet. Jeg har det, veldig irriterende. Skjer jo hele tiden.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Dessverre ser det ikke ut til at Nintendo har gjort noe for å bedre problemet gjennom siste softwareoppdateringer for konsollen. Hjelper heller ikke å fikle med innstillinger på konsoll eller tv. For å "løse" problemet nå må jeg enten skru konsollen fysisk av mens den står i dokken eller fjerne den fysisk. Har ingen slike problemer med verken min PS4 Pro eller Xbox One S. Har forøvrig en UE55KS8005. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen med et nyere Samsung-tv som opplever at switchen autoskifter hdmi - input på tv-en når konsollen står i dokken? Det er svært irriterende, og jeg finner ikke noen løsning på problemet. Jeg har det, veldig irriterende. Skjer jo hele tiden.. Jepp samme her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Skjer ikke på min LG OLED og jeg har HDMI CEC aktivert. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Tror det er et Samsung issue. Bør kunne løses gjennom software, men tviler på at det blir gjort.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Skjer heller ikke på min nye Samsung. Det er ikke noe autobytte-innstillinger det går an å skru av da? Endret 20. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Må være 2016 eller nyere Samsung tror jeg. Har du det? Nvm, ser du skrev ny. Hm, ikke noe jeg har sett. Endret 21. april 2017 av Niram Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ja, jeg har 2016-modell. Ikke så ny lenger Lenke til kommentar
Gluecoma Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Noen som sliter med å få ladet joy conen? Jeg sliter voldsomt med at den venstre ikke lader (blir ikke sånn lyn-tegn) når jeg kobler den til konsollen, mens den høyre lader som bare det. Jeg må ta konsollen ut av dokken, koble den rett på strøm og så ta den venstre joy conen ut og inn flere ganger helt til den begynner å lade. Av og til så lader den kun en liten stund, andre ganger går det knirkefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå