Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok få ganger jeg har behov for å ta med meg en spill maskin ut av huset. Men ble pappa i år og muligheten til å ta med meg Switch rundt i huset er så absolutt noe jeg kunne hatt behov for.

Grattis med poden ;)

Digg at Nintendo går tilbake til "kassetter", husker de fikk tyn for ikke å bruke plater, nå er de på riktig plass igjen, portabelt og no loading er en digg kombo, håper virkeligde klarer å nå tilbake til gullalderen.

Lenke til kommentar

Jeg forsøker å tenke meg hvor mange ganger jeg ville hatt behov for å spille on the go.

Jeg tar bil til jobb, så ingen buss eller tog.

Jeg flyr maks et par ganger i året.

Jeg tar ikke med meg en spillkonspll på fest eller trening.

Svaret er altså veldig lite.

Så fint for deg da.

Lenke til kommentar
Så en kar på reddit linket denne linken som ble postet nylig, og skrev et sammendrag om ting vi ikke har fått bekreftet, men som var med i rykter som stemte på en prikk. Så vi kan kanskje vente at dette stemmer også?

It seems the majority aren't aware of the situation regarding Switch leaks dating back months ago which turned out to be completely accurate, down to specific details like the placement of the analogs and the split button nature of the d-pad. As a result of these leaks there are a handful of things about the Switch we can be reasonably certain are true even though they aren't officially announced.

Based on these leaks, you can trust that:

• The screen is capable of capacative multi-touch.

• The joy-cons have motion controls allowing them to be used similarly to Wiimotes.

• The square-shaped button is a share/social button similar to the PS4's.

• The console performs better when docked. This doesn't necessarilly mean there's additional processing in the dock, maybe just that the Switch is able to draw more power, use active cooling, and run at a higher clock speed when docked.

• There is no camera or microphone built into the device. Most can see that, but people are speculating about the small round sensor at the bottom of the screen. Its probably just an ambient light sensor.

You can of course point out that these features aren't officially confirmed, or choose to question them in spite of the overwhelming evidence, but I hope that this helps clear up confusion as to why people talking about these features aren't just pulling them out of thin air.

Endret av fnwilborn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forsøker å tenke meg hvor mange ganger jeg ville hatt behov for å spille on the go.

Jeg tar bil til jobb, så ingen buss eller tog.

Jeg flyr maks et par ganger i året.

Jeg tar ikke med meg en spillkonspll på fest eller trening.

Svaret er altså veldig lite.

Ja, synd at mobilitet er en ting du ikke har noe bruk for, da forblir nok Switch en mindre interessant spillmaskin for din del. For meg så fyller Switch et stort hull.

Jeg tar buss eller bane til jobb.

Jeg flyr et par ganger i måneden.

Jeg tar tog en 4-6 ganger i måneden.

Jeg savner en god spillmaskin hver gang jeg sitter og venter på noe eller noen.

Lenke til kommentar

Trailer analysis suggests IR pointers, extra shoulder buttons, and... a tiny d-pad?

http://arstechnica.com/gaming/2016/10/searching-for-hidden-surprises-in-nintendos-switch-controller-reveal/

Found by fans on NeoGaf, a set of new Nintendo Switch Patents have been uncovered that appear to reveal the gaming giant’s plans to incorporate gesture control into their new device.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Jeg ser også fordelene med denne konsollen. Når jeg reiser kan jeg ta den med for litt kveldsspilling etter en lang tur rundt i en by eller noe i utlandet og så ta et par timer med gaming før jeg sier natta. Når jeg reiser hjem til mamma og pappa som bor i en annen del av landet enn meg så er det også greit å spille litt mens nrk durer i bakgrunnen.
Tar forsåvidt buss, men blir uansett bilsjuk om jeg forsøker å spille der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...