nagina Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Interessant nyheter... på en måte bra og dårlig. http://wccftech.com/nintendo-switch-jailbreak-achieved/ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Supert tips for løping uten å miste stamina: 'Mash' d-pad ned (plystreknappen), samtidig som du 'masher' b-knappen. (Nesten) full løpefart, uten å bruke stamina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 lekte med litt med FIMO i helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 lekte med litt med FIMO i helga Konge! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ??? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Switch låste seg fullstendig nå, får ikke slått den av sto dock da det skjede, får se da batteriet er tomt om jeg får slått den på er glad jeg kjøpte den hos gamezone ikke cdon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Switch låste seg fullstendig nå, får ikke slått den av sto dock da det skjede, får se da batteriet er tomt om jeg får slått den på er glad jeg kjøpte den hos gamezone ikke cdon. Prøvd å holde inne powerknappen en stund? Min hengte seg også i dag. Brukte statis på et tre og satte meg oppå i det det tok avgårde som en rakett. Skulle ta screenshot så bare låste den seg. Holdt inne strømknappen til den skrudde seg av, på igjen, alt ok. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Switch låste seg fullstendig nå, får ikke slått den av sto dock da det skjede, får se da batteriet er tomt om jeg får slått den på er glad jeg kjøpte den hos gamezone ikke cdon. Hold inne powerknappen og volum opp samtidig i noen sekunder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Holdt på å si, "ta av batteriet og på igjen" men da forsvinner vel garantien også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da. Da det skjedde min funket ikke screenshot og meny. Som sagt funket det å holde nede powerknappen på selve konsollen en god stund Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Holdt på å si, "ta av batteriet og på igjen" men da forsvinner vel garantien også? Tør ikke det nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da. Da det skjedde min funket ikke screenshot og meny. Som sagt funket det å holde nede powerknappen på selve konsollen en god stund Tusen takk du fixset den virker nå. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ??? Du kan kjøpe en ny dock for 3500 kr. Da får du faktisk joycons og Switch på kjøpet! Endret 13. mars 2017 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Vil en USB-C til HDMI adapter fungere, sånn i nøden? Er vel ikke mer hokuspokus enn det, innpakket i billig plast i selve docken? Endret 13. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
uggy Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hvilken type SD kort er å anbefale for switch? SDXC? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Vil en USB-C til HDMI adapter fungere, sånn i nøden? Er vel ikke mer hokuspokus enn det, innpakket i billig plast i selve docken? Overgangen som sitter i docken er proprietær med egen codec, så vanlig USB-C til HDMI fungerer ikke. Har allerede testet med Apple sin Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Hvilken type SD kort er å anbefale for switch? SDXC? Forskjellen på Micro-SD, Micro-SDHC og Micro-SDXC er kun størrelsen. Micro-SD er opp til 2GB, Micro-SDHC er opp til 32GB og Micro-SDXC er opp til 2TB er det vel. Det du burde se på er ytelse. Noe under UHS-1 U3 blir fort veldig tregt. Vil anbefale Samsung Pro+ og Evo+ eller Lexar 1000x og 2000x serie. Endret 14. mars 2017 av RamGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Overgangen som sitter i docken er proprietær med egen codec, så vanlig USB-C til HDMI fungerer ikke. Har allerede testet med Apple sin Ah, selvsagt måtte det være noe Endret 14. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ??? Mener det var noe snakk om at Nintendo kanskje har stoppet salget av docken. Kanskje for å fikse diverse problemer folk har me den. Bla. at den striper opp skjemen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå