MR SPEED Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Såg ganske forferdelig ut ja. Synes ikke det ser så ille ut da, må kjøpes, så etter spillet i Switch men så ikke det der nå. Endret 8. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Såg ganske forferdelig ut ja. Synes ikke det ser så ille ut da, må kjøpes, så etter spillet i Switch men så ikke det der nå. Det ligger på den Japanske e-shop. Er en demo av det der. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg synes switch er helt topp, samme med Zelda selv om jeg dørX10 mer en det da, er ny rekord å dø i går da ha ha, Den fienden var jevlig fy faen. . Vet ikke hva type fiende det var men jeg døde i spillet i et, den hadde en laser så bang jeg var død. Mest sannsynligvis Guardian fiendene. Ble tatt av laseren på en sånn en utenfor Ja Baij shrinen og de kan ikke bevege seg en gang å gleder meg til og møte de som beveger på seg. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg synes switch er helt topp, samme med Zelda selv om jeg dørX10 mer en det da, er ny rekord å dø i går da ha ha, Den fienden var jevlig fy faen. . Vet ikke hva type fiende det var men jeg døde i spillet i et, den hadde en laser så bang jeg var død. Mest sannsynligvis Guardian fiendene. Ble tatt av laseren på en sånn en utenfor Ja Baij shrinen og de kan ikke bevege seg en gang å gleder meg til og møte de som beveger på seg. De er et sant helvete! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Har tatt to, men koster en del våpen.. :-) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Et pil og bue skudd i øyet, og løpe forbi funker Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lurer å lenge det er til noen finner ut hvordan vi kan legge in homebrew. Få inn noen emulatorer og dyngevis av spill Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lag dere gjerne en egen Zelda-tråd, så jeg slipper å holde for øynene 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det er allerede en Zelda tråd. Så folk får ta det der. Slenger et pip til en mod så han/hun kan rydde opp litt her for dem som er redd for spoilers. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lag dere gjerne en egen Zelda-tråd, så jeg slipper å holde for øynene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1762609 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Moderatormelding Vennligst ikke diskuter Zelda i denne tråden. Bruk tidligere nevnte tråd. Zelda snakk vil bli flyttet/skjult fra nå av. Endret 8. mars 2017 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hm har en grå switch, men så en kompis sin fargerike blå og røde switch. Den vekker jo litt mer oppmerksomhet, men syntes den var stilig. Av ren nysgjerrighet hvilken farge kjøpte dere? Jeg gidder vel ikke å bytte min grå switch mot en neon farga Expert vel. hmm Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjøpte med grå, har blå og rød som blir levert i slutten av måneden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hm har en grå switch, men så en kompis sin fargerike blå og røde switch. Den vekker jo litt mer oppmerksomhet, men syntes den var stilig. Av ren nysgjerrighet hvilken farge kjøpte dere? Jeg gidder vel ikke å bytte min grå switch mot en neon farga Expert vel. hmm Kjøpte farget. Og har forsøkt å fremprovosere at den venstre joyconen skal koble ut/miste sync... Klarer det ikke... Så er en av de heldige tydeligvis. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg har grå. Tenker den er mest tidløs, og den tiltrekker seg mindre oppmerksomhet. Spiller en del på fly, og da synes jeg det er greit at den er litt nøytral. Hvis jeg kjøper flere kontrollere så blir det sikkert med farger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har grå da jeg ikke vil ha noe fargefult som distraherer for skjermen som er trykt i midten Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har grå da jeg ikke vil ha noe fargefult som distraherer for skjermen som er trykt i midten Ha ha, den grå huff nei takk bedre med di fargene da. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjedelig at overflaten på switchen og joyconnene gjør det vrient med skins. Da kunne jo folk byttet litt på hvordan de så ut, istedenfor å være låst til utseendet fra butikken. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hm har en grå switch, men så en kompis sin fargerike blå og røde switch. Den vekker jo litt mer oppmerksomhet, men syntes den var stilig. Av ren nysgjerrighet hvilken farge kjøpte dere? Jeg gidder vel ikke å bytte min grå switch mot en neon farga Expert vel. hmm Kjøpte grå, likte den bedre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå