MR SPEED Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Er det noen her, som har kjøpt et fysisk spill til Switch, som ikke har smakt på spillkassetten? Jeg Er det noen her, som har kjøpt et fysisk spill til Switch, som ikke har smakt på spillkassetten? Jeg Jeg og. Da er tide på en smak på Zelda gutter. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Med mindre jeg får smake på selda (ekiz) så står jeg over :-D Endret 7. mars 2017 av CaZpeR 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Med mindre jeg får smake på selda (ekiz) så står jeg over :-D . 8 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Der er en designsvaket med Wrist strap'ene, da det er mulig å skyve dem på kontrolleren fra både over og under siden. Skyver du inn fra feil side ender du opp som bildet under, og det er nærmest helt umulig å få de løs fra hverandre igjen, fikk jeg selv erfare... C5-8-KDVAAEgXEB.jpg Jeg oxo satt di feil vei, men dro di ut men måtte bruke kraft til å få di ut da. "Oxo"? "Di"? Hva betyr det? Mener du "de"? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Med mindre jeg får smake på selda (ekiz) så står jeg over :-D . Hahahaha! Jeg dauer! Den var ment i aller beste mening. Sånn... Skal slutte med griset nå. Lover! (resultatet av å sitte 2,5 timer på buss pga. trafikk (vanligvis tar bussturen 30 min...) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Der er en designsvaket med Wrist strap'ene, da det er mulig å skyve dem på kontrolleren fra både over og under siden. Skyver du inn fra feil side ender du opp som bildet under, og det er nærmest helt umulig å få de løs fra hverandre igjen, fikk jeg selv erfare... C5-8-KDVAAEgXEB.jpg Jeg oxo satt di feil vei, men dro di ut men måtte bruke kraft til å få di ut da. "Oxo"? "Di"? Hva betyr det? Mener du "de"? Er ordblind, ja mente de. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Der er en designsvaket med Wrist strap'ene, da det er mulig å skyve dem på kontrolleren fra både over og under siden. Skyver du inn fra feil side ender du opp som bildet under, og det er nærmest helt umulig å få de løs fra hverandre igjen, fikk jeg selv erfare... C5-8-KDVAAEgXEB.jpg Jeg oxo satt di feil vei, men dro di ut men måtte bruke kraft til å få di ut da. "Oxo"? "Di"? Hva betyr det? Mener du "de"? Dersom du legger til et bitte lite snev av godvilje; hva tror du? 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Utroolig hvor lett bokstavene på knappene på Switchen forsvinner, sjokkert. Endret 7. mars 2017 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Utroolig hvor lett bokstavene på knappene på Switchen forsvinner, sjokkert. Sier han ikke at bokstavene aldri vil forsvinne fordi de er en del av selve knappen? Endret 8. mars 2017 av johnviggo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Etter en legendarisk runde med 4-player Snipperclipps i går kveld har jeg bestemt meg for å ikke selge Switch likevel når jeg blir ferdig med Zelda. Kjøp. Det. Spillet. Nå. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Utroolig hvor lett bokstavene på knappene på Switchen forsvinner, sjokkert. Sier han ikke at bokstavene aldri vil forsvinne fordi de er en del av selve knappen? Jeg var ironisk Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hvordan er prosessen med bytte av joycon om man har problemet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hvordan er prosessen med bytte av joycon om man har problemet? Virker den ikke så er det jo garantisak. Om det er knyttet til tilkoblingsproblemene så er jeg usikker. Ta kontakt med butikken du kjøpte Switchen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Sjangsen er vel uansett stor at man får en likedan tilbake? Eller lanseringsutgavene er vel fra samme revisjon, og har da denne dårlige antenne løsningen? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Rått parti, men hadde vel ikke forventet noe annet heller da. Forsåvidt ganske greit for en håndholdt, men frameraten er for grusom på switch til at jeg kunne spilt det der. Selve grafikken hadde vært grei nok med tanke på håndholdt, men den hakkinga i bildet... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Wow, snakk om å bare rushe ut et spill og drite i hvordan det faktisk fungerer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ja det er bildeflyten som ødelegger...kan jo håpe dem kommer med en patch. Men det spørs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå