Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt Zelda på Switch i 23 timer nå, med Switchen docka bak tven, og har ikke hatt ett eneste joycon problem :)

Når Switch er docka, så er det med jevne mellomrom en god del framedrops i Zelda, som nevnt tidligere. Dette skal visstnok være redusert om du spiller på Switch skjermen.

Hvis noen påstår at de ikke har framedrops i Zelda når Switch er docka, så er det ren løgn ;)

Switch har også grafikk som vi hadde i Xbox 360 og ps3 tiden, som er veldig skuffende synes nå jeg. Utdatert grafikk, utdatert arkitektur(maxwell) og framedrops. Hurra....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt Zelda på Switch i 23 timer nå, med Switchen docka bak tven, og har ikke hatt ett eneste joycon problem :)

Når Switch er docka, så er det med jevne mellomrom en god del framedrops i Zelda, som nevnt tidligere. Dette skal visstnok være redusert om du spiller på Switch skjermen.

Hvis noen påstår at de ikke har framedrops i Zelda når Switch er docka, så er det ren løgn ;)

Switch har også grafikk som vi hadde i Xbox 360 og ps3 tiden, som er veldig skuffende synes nå jeg. Utdatert grafikk, utdatert arkitektur(maxwell) og framedrops. Hurra....

Kjøpte du deg switch. :green:

Lenke til kommentar

Som nevnt over, uansett hva man måtte Google så finner man noen som har vært borti det meste..

Slå dere til ro med at deres konsoller er i orden. Og skulle noe skje er det bare å ta den med til butikken, det er virkelig ikke verre. Kos dere med konsollen og ikke Google dere i hjel om feil og alt mulig drit folk skriver om.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Riper på skjermen bare av å bli satt i docken er jo rett og slett elendig design og det samme gjelder det å sette på den joycon attachmenten feil vei hvis det er så enkelt gjort som folk sier det er. Virker som om det er veldig mange som har fått ødelagte konsoller allerede utifra alle youtube videoene og de aller fleste som får en ødelagt Switch gidder vel sikkert ikke å lage en video om det før de stikker på butikken å bytter den inn i en ny vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke riper i min, selv etter å ha docket den maaaange ganger. Det med joycon strap feil vei kan jeg si meg enig i at er litt håpløst.

Nå må vi huske på alle som har switch og er fornøyd og da. Jeg lager ikke en film og legger ut på nett, men jeg er likevel helt latterlig godt fornøyd så langt. Hvis det kommer nok spill er jeg superfornøyd. Når det er sagt vil Zelda holde det gående til sommeren for min del...

Lenke til kommentar

Storkoser meg med Zelda så langt. Til tross for at jeg har hatt alle Nintendokonsoller siden NES så er dette faktisk mitt første Zeldaspill.. Irriterer meg litt at når du spiller håndholdt så har du motion justering av siktet når du bruker pil og bue. Det er temmelig forferdelig å bruke på bussen og gjør at jeg knapt kan bruke bua..

Lenke til kommentar

Ser det er flere som er skuffet over grafikken på Zelda her inne. Nå har jeg ikke spilt dette selv da jeg fortsatt venter på min Switch. Men har denne konsollen egentlig vist hva den er god for enda? Var ikke Zelda egentlig ment for Wii U? Men de brukte så lang tid på spillet at de heller lanserte det heller sammens med Switch. Er vel mer en port fra Wii U enn omvendt. 

Lenke til kommentar

Det er riktig som du sier, Zelda er en Wii:U port. Det er klart når Nintendo innså at Wii:U gikk såpass dårlig at de måtte komme med ny konsoll litt før planen så var det jo logisk å få portet spillet til Switch så det kunne bli en systemselger.

Selv om Switch ikke er noen superkraftig konsoll så skal den jo ut ifra tallene være endel kraftigere enn Wii:U, og likevel så er jo ytelsen på Switch og Wii:U nærmest identiske og grafikkforskjellene er relativt minimale så det tyder jo på at Zelda er en ikke helt tipp-topp port fra Wii:U. Og det er vel kanskje ikke så rart da Switch og Wii:U er ganske så forskjellige modeller, hvorav Wii:U er AMD X86, mens Switch er NVIDIA ARM.

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man kjøpte Switch med forventninger om at grafikken skulle være i nærheten av PS4, så har man ikke gjort et snev av research, noe jeg regner med de fleste på dette forumet har gjort. Den framedropen (?) er det eneste som kan irritere meg litt, men det er det eneste uforutsette problemet jeg finner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes switch er helt topp, :D samme med Zelda selv :love:  om jeg dørX10 mer en det da, er ny rekord å dø i går da ha ha, Den fienden var jevlig fy faen.  :cry: .

Vet ikke hva type fiende det var men jeg døde i spillet i et, den hadde en laser så bang jeg var død. :hm: 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...