Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Fyttikatta. 1-2-Switch er et temmelig rææva spill. Anbefaler egentlig ingen å kjøpe det. Jeg og samboer har nå hvert igjennom samtlige mini-games og vi er jo begge to som elsker "party spill" og har spilt mye Wii Party U, Nintendoland, Mario Party osv.. Wii Sports, Kinect Sports osv.. Og 1-2-Switch går vel inn på jumboplass av samtlige av disse spillene. Var ikke mer enn et par av mini-gamene som ikke omhandlet noe annet enn ren flaks og spillet har heller ingen overordnende mål bak mini-gamene som du gjerne har i de fleste party spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1-2 Switch har aldri sett bra ut. Derimot har det alltid sett ut som grovt ran på høylys dag. Bare reklamene får meg til å ville spy blod.

 

Ekkelt rett og slett, pest og pinsler til en grusom pris. Syns det rett og slett er kvalmende at Nintendo i det hele tatt tør. Stem med lommeboka folkens. Men det som verre er, er jo at det sikkert selger en nevneverdig mengde..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hehe, skjønner ikke at folk kjøper det spillet i utgangspunktet, jeg. I mine øyne ser det ut som et spill med null underholdningsverdi. Er ikke sjokkert over at folk ikke er fornøyde. Det eneste jeg gjerne skulle prøvd er HD Rumble som folk skryter av.

HD Rumble kan du teste i fast rmx! Jeg likte det veldig godt :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge tror dere det er før bølgen med tilleggsutstyr til mobil og tablet kommer som kopierer kontrollene til Switch? Tipper det ikke er så lenge til...

Hjelper jo fint lite når spillene ikke når kvaliteten til Switch/xbox/ps4 osv, dog eksisterer jo sånne ting allerede.

 

Hjelper heller ikke mobilplattformen at folk syntes at apper over 19 kr er dyrt. Vanskelig å selge fullverdig spill på den plattformen da.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føles som det ofte skjer pga væreffekter. Når det regner og er kaldt så blir det fort tåke/dis, samme hvis det er varmt så er det som om lufta får mer fuktighet og man får en slags dis effekt også. Synes ellers det er mulig å se ganske langt og uten noen form for utvasket grafikk når man kommer i litt mer tempererte soner i hvert fall, og litt opp i høyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...