Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Sitter nei satt å spillet bombermann, er ikke så dårlig grafikk da er fornøyd selv på tv å håndhold nei er ikke tv men pc skjerm Dell UltraSharp U2713HM 27" 16:9 2560 x 1440 AH-IPS 7" Quad-HD Wide med IPS og LED, jeg kom til 1-5 begge gangene så døde jeg, greide sette 2 bomber en foran meg å en bak meg PANG jeg er død ha ha. :)

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

Hva skal vi med et eget sub-forum for Nintendo om vi kun skal bruke en tråd for all diskusjon? Dette er en tråd for å diskutere selve maskinen og tilbehør. Den er ikke for å diskutere spillene, ikke for å dele venneforespørsler og annet som ikke har med selve hardwaren å gjøre. Temaer som diskuteres over flere innlegg viser behov for egen tråd, og vil bli splittet ut.

 

Tilbakemelding på dette skal ikke postes i denne tråden, men si gjerne din mening i tråden "Spillforumet forfaller" eller opprett din egen i tilbakemeldingskategorien. Om du ønsker å gi meg en konkret tilbakemelding kan du gjerne sende meg en Personling Melding.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor opprette flere tråder, går vel greit å samle alt i en "nintendo" tråd? 

 

Ikke enig. Blir bare rot med tilfeldige koder slengt utover og inni mellom. Egen tråd til akkurat slike formål er på sin plass, syns jeg da. 

 

I såfall måtte alle koder som kommer inn blitt samlet i førstepost.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk muligheten til å benytte meg av en kollega sitt DNB kort for 20% avslag på Switch og Zelda på Expert, men fornuften tok overhånd.

 

Tror jeg er bedre skodd for avgjørelsen om kjøp ved neste rabatt runde hos Expert. Lider overhodet ingen spilltørke for fem flate øre de neste mnd. Så litt tolmodighet har man :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jack-utgangen fungerer faktisk i TV-modus også, så dermed ingen problem for meg å bruke pc-skjermen og få lyden via headsettet. Jeg har ikke fjernsyn, så pc-skjermen er mitt eneste alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med at joyconsa mister litt tracking når jeg spiller. Jeg har plassert switchen delvis dekket av tven, men ikke helt. Virker som de ikke henger helt med om jeg holder kontrollen under høyden til stuebordet. Må liksom holde de over føler jeg. Sitter rett i underkant av 3m unna.

 

Er dette feil? :/

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med at joyconsa mister litt tracking når jeg spiller. Jeg har plassert switchen delvis dekket av tven, men ikke helt. Virker som de ikke henger helt med om jeg holder kontrollen under høyden til stuebordet. Må liksom holde de over føler jeg. Sitter rett i underkant av 3m unna.

 

Er dette feil? :/

 

Har det samme problemet, venstre Joycon har problemer så plutselig fortsetter jeg bare å løpe i en retning selv om jeg ikke styrer noen ting. Kommer sannsynligvis til å se om jeg kan skaffe en pro controller på mandag eller noe sånt i stedet

Lenke til kommentar

Ser det står mye rart om power bank osv på nettet anngående switch siden den krever en del strøm.

Men fått testet nå med powerbank som gir ut 2amp på 5v usb. 

Med lysstyrke på max og lyd på imens jeg spiller Zelda så greier den å holde strømmen og lader ekstremt sakte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...