Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt problemer med ergonomien til joy-con i håndholdt modus da dem er jo så si helt flate på baksiden. Men ser at det finnes noen slike. Er det noen her som har prøvd dem?

Ja, etter noen sekunder av å holde min Switch skjønte jeg at dette blir ukomfortabelt, så jeg kjøpte slike. De er ikke perfekt, men for meg ble det mye bedre å spille! De gjør joy-con tykkere og mindre glatt, som er et stor pluss i min bok. De er dog litt løse når de er smettet på, iallefall de jeg bruker. Ikke noe stort problem for meg, men greit å vite for noen kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Vita for andre gang i sommer og den bare støver ned, selv med mange spill jeg ville hatt det morro med. Det er rett å slett vanskelig å nyte spillene på slike håndholdte konsoller for meg. Når jeg var barn gikk det bedre :p

Lenke til kommentar

La til Wackee og LarZen!

Legg gjerne til meg også, men helst bare om dere har planer om å faktisk spille litt online.

Friendcode: 7269-6205-4314

Jeg har Fast RMX, så om noen vil være med så hyl ut!

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Arghhh, fant et bittelite bøss under screen protectoren, ocd-en slo inn og jeg fant ut at den skulle vekk. Brukte medfølgende teip og fikk vekk faenskapet, men da ble det selvsagt luftboble nederst i hjørnet. Altså mye verre enn utgpunktet som egentlig var mer enn bra nok..

GRR. Bestilte 10 stk til på Amazon. En av de må da bli perfekt......

Lenke til kommentar

Ja, etter noen sekunder av å holde min Switch skjønte jeg at dette blir ukomfortabelt, så jeg kjøpte slike. De er ikke perfekt, men for meg ble det mye bedre å spille! De gjør joy-con tykkere og mindre glatt, som er et stor pluss i min bok. De er dog litt løse når de er smettet på, iallefall de jeg bruker. Ikke noe stort problem for meg, men greit å vite for noen kanskje.

Takk for info! Dem er jo ikke noe dyre så er verdt å prøve dem :) Kommer sikkert til å komme mye mer ekstra utstyr som dette i tiden fremmover. 

------------

Og takk til dere som la meg til via friend code :) 

-----------------

Og til alle med en Switch. Det anbefales på det sterkeste å montere en skjerm beskytter. Det er allerede meldinger om folk som har fått ripe på skjermen av selve docking stasjonen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som fikk Switch og Zelda i går, jeg fikk bare Zelda spillet mens konsollen kommer på mandag, så jeg lurte på noe da både jeg og dama vil spille Zelda, er det mulig å ha flere save profiler eller er det bare en save?

Lenke til kommentar

Så Nintendo har i god tradisjon laget en grusomt ukomfortabel håndholdt :p ? Ikke overraskende i grunn.

Neida, kontrollerne er helt ok. Bra vil jeg si, med tanke på at de skal fungere i så mange forskjellige konfigurasjoner. Er heller ikke enig i at Nintendo er spesielt kjent for å lage ukomfortable kontrollere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Til dere som fikk Switch og Zelda i går, jeg fikk bare Zelda spillet mens konsollen kommer på mandag, så jeg lurte på noe da både jeg og dama vil spille Zelda, er det mulig å ha flere save profiler eller er det bare en save?

Er vel en save per profil, men du kan ha ganske mange profiler har jeg skjønt.

Lenke til kommentar

Så Nintendo har i god tradisjon laget en grusomt ukomfortabel håndholdt :p ? Ikke overraskende i grunn.

Jeg hadde vært veldig overrasket hvis den var ukomfortabel, siden Nintendo ikke er kjent for å lage dårlige kontrollere. Heldigvis kan jeg bekrefte at den faktisk er veldig god å bruke, også når du er på farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...