MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Zelda koster 579,- i eShop for de som måtte lure. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Dro til Spania i morges, switchen koster 2900kr her...... Ooh, lord.. Noen formening om det er det verdt mtp. Åmiste den norske kjøpsloven? 600 kr besparelse er i mine øyne absolutt ikke verdt det. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jippi, da fikk jeg tak i Switch med zelda også! Platekompaniet på Oslo City hadde igjen flere, men var litt trøkk i butikken. Da avbestilles min hos spillsjappa 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 edit: Er det forresten strøm på maskinen når man kjøper? Skal på toget om en liten halvtime Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Min hadde ca 40-50% batteri ut av esken. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Zelda koster 579,- i eShop for de som måtte lure. Hvilke andre spill er på eShopen, og hva koster de? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ja, dere med Switch, kan ikke dere ta skjermdump av eShop? utvalget av spillene tenker nå jeg på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Anbefaler fast rmx. Artig for to personer. Ellers var bomberman også smått frustrerende i coop ? men veldig artig! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Based on several reviews, it seems that the Breath of the Wild Day-Zero (or Day-one) update also improves the game’s performance on the Nintendo Switch. Website Dualshockers even updated its review score from 9.5 to 10 since the update. Lover da veldig godt! Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Anbefaler fast rmx. Artig for to personer. Ellers var bomberman også smått frustrerende i coop men veldig artig! Hvor mye koster det på eShop? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Anbefaler fast rmx. Artig for to personer. Ellers var bomberman også smått frustrerende i coop men veldig artig!Hvor mye koster det på eShop? Kr. 175,-. Tar litt over 800MB plass. Endret 3. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Zelda koster 579,- i eShop for de som måtte lure. Hvilke andre spill er på eShopen, og hva koster de? 1 Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Kr. 175,-. Tar litt over 800MB plass. Da skal jeg definitivt kjøpe det når min Switch kommer Jeg leste at det spillet bruker HD Rumble også, det blir kult å teste Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Da er Switch i hus, men den finner **** ikke mitt eget Wifi-nettverk. Den finner alle i nabolaget bortsett fra mitt eget. Til og med fabrikkresatt modemet (Zyxel P-2602HWT) Dette var det eneste jeg fant på nettet: http://www.nintendolife.com/forums/nintendo-switch/cannot_find_home_network Endret 3. mars 2017 av fluks Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Zelda koster 579,- i eShop for de som måtte lure.Hvilke andre spill er på eShopen, og hva koster de? Flere NeoGeo-spill ser det ut til: https://spillhistorie.no/2017/03/03/neo-geo-overraskelse-pa-switch/ Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Da er Switch i hus, men den finner **** ikke mitt eget Wifi-nettverk. Den finner alle i nabolaget bortsett fra mitt eget. Til og med fabrikkresatt modemet (Zyxel P-2602HWT) Dette var det eneste jeg fant på nettet: http://www.nintendolife.com/forums/nintendo-switch/cannot_find_home_network 5 eller 2,4 ghz nettverk da? Har flere enheter som ikke finner mitt på 5, men 2,4 finner alle. Edit: Så nå at det var 2.4, så da er nok ikke det problemet. Tviler på at Switch kun støtter 5. Endret 3. mars 2017 av johnviggo Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Den finner både 2,4 og 5 ghz her hos meg og jeg kan bytte frem og tilbake. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Da leverte Bring Breath of The Wild Limited Edition på døra. Det var skjedd noe kluss med pakken. Ekstraservice. Bra jobba Posten og Spillsjappa. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg har også fått Switch med Zelda. Gøy Et spørsmål, er det mulig å vekke/skru på Switchen med bare joycons, når Switchen står i docken? Eller må jeg fysisk trykke på "på-knappen" til Switch for å få til dette? Lat Ellers er jeg litt overrasket over hvor vinglete Switchen er i docken, og hvor lite fast den "klikkes" nedi. Ikke spesielt positivt for helhetsinntrykket IMO. Andre som er enige? Men selve maskinen er awesome. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Det er bare å trykke på Home-knappen på høyre joycon for å skru på når den er docket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå