XtaZ Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da er den mystiske konsolldealen hos CDON live, og det er PS4 Slim. BOOO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Midnattslansering starter vel snart? Kanskje hypen har holdt seg her på forumet og det ikke er så mange som skal ha Switch Endret 2. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Merry Switchmas! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ikkje fått sovet i natt.. Ikkje forhåndsbestilt. Kjenner jeg blir rimelig desperat her. Til og med laget en kjøreplan for alle butikkene i nærområdet jeg skal oppsøke (sortert etter åpningstider og størst mulighet å få tak i konsoll). Forhåpentligvis så i 11-12 tiden i dag så har jeg vel sovna i sofaen med maskinen i handa... Ihvertfall lov å håpe Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Så lenge du bor et sted med flere butikker som selger switch, så tror jeg ikke det blir så stress med å få tak i en. Jeg har forhåndsbestilt en som ikke kommer før neste uke, så tenkte å plukke med meg en etterpå Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Da har jeg hentet Switch. Breath of The Wild Limited ikke sendt enda... Gratulerer Spillsjappa. Heldigvis ikke omvendt. 1 Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 fekk kjøpt meg switch og zelda Den gleden. Coop Obs Bryne fekk vist inn 25 konsoller.. Og vi var kun 11 i kø. 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Plukket opp min istad. Denne greia er nice! Nesten ikke til å tro at det er samme selskap som lagde Wii U. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Fy faan så kjipt å sitte å se på at andre får hentet sitt mens jeg må vente til mandag. Glad på deres vegne altså, men kunne godt ha tenkt meg å ha denne selv i helga. *sad trombone* Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Rusla innom Lefdal i stad og plukka opp min. Stod en bra haug med bokser der Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Fy faan så kjipt å sitte å se på at andre får hentet sitt mens jeg må vente til mandag. Glad på deres vegne altså, men kunne godt ha tenkt meg å ha denne selv i helga. *sad trombone*Kjøp en i dag i butikk (dersom du har DNB MasterCard kan Expert anbefales, 20% rabatt). Så sender du inn den du får på angrerett 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Da har jeg gjennomført min første flytur med switchen. Lastet ned fast rmx rett før jeg dro og daymn! For et toplayer spill på farten. Flyter dritbra og er råartig! Tilogmed min bedre halvdel (som ikke finnes entusiastisk for spill) syns det var kjempegøy. Og etter å ha flydd Trondheim-Oslo så hadde jeg 76% batteri igjen. Etter 2 cuper med fast rmx og litt zelda og litt bomberman. Kjempefornøyd! 6 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen i nærheten av Oslo s som har? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Nintendo har det med å lage spill som rett og slett er "morro". Når jeg ser på Zelda og tenker på alle open world spill med nyeste tech vi har på PC, men ingenting er jo i nærheten av Zelda spillet selv om det er langt bak i "teknologi". Men det er 100x mer gjennomført og ekstremt fokus på detaljer. Fast RMX ser dødsgøy ut også. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Kjøp en i dag i butikk (dersom du har DNB MasterCard kan Expert anbefales, 20% rabatt). Så sender du inn den du får på angrerett Hadde jeg hatt tid til å gjøre det i dag så skulle jeg gjort det. Får bare prøve å huske til neste konsoll-lansering at jeg heller skal stille meg i kø utenfor en butikk på releasedagen. Høres topp ut med Switch på flyet ja. Skal en tur til Oslo på onsdag så satser på å få inn en times tid med Zelda hver vei på flyet på den turen. Følger det med lademuligheter for selve den håndholdte delen i pakken? Endret 3. mars 2017 av johnviggo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Da må du bruke samme som til docken. Alternativet er å kjøpe ekstra USB C med strømadapter. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Så lenge den til docken kan plugges rett i så er jeg fornøyd jeg. Takk for infoen Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Dro til Spania i morges, switchen koster 2900kr her...... Ooh, lord.. Noen formening om det er det verdt mtp. Åmiste den norske kjøpsloven? Endret 3. mars 2017 av Smurfn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå