henrikrox Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard). Dette resulterer i følgende priser: Switch: 2872,- Zelda til Wii U: 439,- Zelda til Switch: 439,- Zelda LE: 959,- Hmm, da ble det plutselig svært aktuelt. Spørs om man får tak i da. Skal i alle fall prøve! Gjelder ikke forhåndsbestilte varer, så da må man være svinheldig og møte opp der på dagen for å få ^^,Aldri hatt problem her med min lokale butikk. Sist gang handlet jeg for 30k og 90% av varene hadde ikke butikken. Var null stress det. Så lenge de kan skaffe og du evt er villig til å vente har det vært null stress for meg ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone har ikke sendt zelda enda Zelda er sikkert på Plukkliste for oss begge nå. Vent å se i morgen da er det sikkert nesten sendt, ikke sikkert det er sendt da kan ta feil da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kan man kjøpe på avbetaling der, Joking? Nei ikke hos gamezone, Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Forresten. Noen som vet om dnb kampanjen også gjelder i nettbutikken til expert. Før måtte du dra i butikken eller bruke click and collect. Nå står det jo at du får 20 prosent på expert.no også. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kan man kjøpe på avbetaling der, Joking?Nei ikke hos gamezone, Dumt. Det er en stor fordel med større kjeder. Det og prisen, så klart. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Litt lite interessant i den Nindies presentasjonen (ser selvfølgelig bort fra Yooka-Laylee, da den er kjent fra før og kommer til alle platformer), men der var to som jeg ble nyskjerrig på i alle fall, Flippin Death og War Groove. De kan potensielt fylle Switch kvoten for meg i mellomtiden fra jeg blir ferdig med Zelda og til enten et Pokémon spill kommer, eller jeg pakker vekk konsollen. 50,5 timer til jeg får min switch...Har ærlig talt ikke gledet meg så mye før en konsollansering tidligere. Merkelig. Det er bare de onde magikerene som holder til i kjelleren til Nintendo og bruker sine mørke krefter til å påvirke deg. De gjør det hver gang. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Mitt Zelda fra Elkjøp er sendt. Er jeg heldig så kommer det kansje i dag Endret 28. februar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Mitt Zelda fra Elkjøp er sendt. Er jeg heldig så kommer det kansje i dag Sist gang tok det lang tid før jeg fikk bioshock 3 i posten. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Nvm, var visst allerede nevnt lengre opp. Endret 1. mars 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Bekreftet levering på fredag. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Minner meg om jak&daxter og ratchet&clank. Fantastiske spill. Noe sier meg at jeg burde spilt Banjo-Kazooie også. Endret 1. mars 2017 av bo1e Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Minner meg om jak&daxter og ratchet&clank. Fantastiske spill. Noe sier meg at jeg burde spilt Banjo-Kazooie også. Ja det burde du absolutt spille, fikk Banjo-Kazooie i julegave i sin tid så ekstremt gode minner fra det Finnes på Xbox 360 med litt oppgradert grafikk nå ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Banjo&Kazooie ble spillt til det luktet svidd av cartridgen i sin tid Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Minner meg om jak&daxter og ratchet&clank. Fantastiske spill. Noe sier meg at jeg burde spilt Banjo-Kazooie også. Ja det burde du absolutt spille, fikk Banjo-Kazooie i julegave i sin tid så ekstremt gode minner fra det Finnes på Xbox 360 med litt oppgradert grafikk nå Jeg hvile spillet Banjo Kazooie på min nintendo 64, frister kjøpe det orginale på nett. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Herrejesus, hun jenta/dama som prøvde å fortelle seg selv at det å spille Candy Crush på mobilen ikke er det samme som å game.. Flaue greier.. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Veeel. Hun sa at hun ikke er en "gamer". Et uttrykk som favner mer enn å spille et casual mobilspill. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Herrejesus, hun jenta/dama som prøvde å fortelle seg selv at det å spille Candy Crush på mobilen ikke er det samme som å game.. Flaue greier.. Det er noe av det artigste jeg vet når folk syns at det er teit at jeg spiller. Kult å påpeke at de selv har brukt flerfoldige timer på å slå sammen godteribiter i candy crush og at det er 100% det samme. Rart de ikke tenker på det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå