Muggkaare Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Wii er nok den mest undervurderte konsollen noensinne. Sykt mye mengder gull. 1 Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flere enn meg som hoppet over WiiU? Jeg har en Wii som har samlet støv i en del år. Gleder meg til noe nytt fra Nintendo nå altså Har hatt nesten alle nintendo konsoler da, ikke den aller første da. Gameboy Super nintendo Nintendo 64 Gamecube Wii WiiU DS DS XL DS 3DS DS 3DS XL Har hatt alle untatt SNES og GameBoyene før color Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 På min ordre fra Platekompaniet står det at den sendes som A-post, men hva gjør Posten da hvis pakken ikke får plass i postkassen (som den garantert ikke gjør)? Så vidt jeg vet blir da pakken lagt på nærmeste post i butikk, men tar dette en dag ekstra? Beklager det litt dumme spørsmålet, men jeg er så utålmodig at en dag ekstra føles som et helt år Det er nok bare en standard notis. De kan umulig sende som A-Post, da har de jo null sporing så hvem som helst kan jo bare påstå at de aldri mottok noe også må de fint finne seg i å sende deg en ekstra konsoll... 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det noen optisk utgang på switchen? Begynte å tenke på hvordan jeg skal løse lyd delen Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag. 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag. Hvordan vet du? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det noen optisk utgang på switchen? Begynte å tenke på hvordan jeg skal løse lyd delen Nei. Kun Hdmi. Og usb, men de har vel neppe noe med lyd og bilde å gjøre uansett. Men du kan koble lyd i 3,5mm jack mens den er docked. Mener å ha lest at det virker. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag. Hvordan vet du? https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag.Hvordan vet du? https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch Herlig da, avbestiller jeg de andre stedene Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Sendte melding til Platekompaniet og spurte om leveringstid. Har bare fått en generisk "vi har mottatt meldingen din" så langt, men fikk også en mail rett etter med rabattkoden David har gitt over, og denne meldingen: "3. mars nærmer seg med stormskritt og Switch-konsollene er i dette øyeblikk på vei fra leverandør til vårt lager." Det var da lovelig sent? Jeg er litt skeptisk selv, dette er hva jeg fikk i svar: Hei Henrik Vi kommer til å sende ut denne varen 1-2 dager før utgivelse. Vi kan dessverre ikke garantere en leveringsdato på vegne av Posten. Vi bekrefter at ordren din er registret. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag. Og til info så heter jeg ikke Henrik en gang. Fikk samme svar, utenom navnet, som var mitt eget... Eller nesten i hvert fall. Fikk dette: Hei Frithjof Vi kommer til å sende ut denne varen 1-2 dager før utgivelse. Vi kan dessverre ikke garantere en leveringsdato på vegne av Posten. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Kundeservice - Platekompaniet.no Endret 28. februar 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag. Takk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flere enn meg som hoppet over WiiU? Jeg har en Wii som har samlet støv i en del år. Gleder meg til noe nytt fra Nintendo nå altså Har hatt nesten alle nintendo konsoler da, ikke den aller første da. Gameboy[/size] Super nintendo Nintendo 64[/size] Gamecube[/size] Wii[/size] WiiU[/size] DS [/size] DS XL[/size] DS 3DS[/size] DS 3DS XL[/size] Flere enn meg som hoppet over WiiU? Jeg har en Wii som har samlet støv i en del år. Gleder meg til noe nytt fra Nintendo nå altså Har hatt nesten alle nintendo konsoler da, ikke den aller første da. Gameboy[/size] Super nintendo Nintendo 64[/size] Gamecube[/size] Wii[/size] WiiU[/size] DS [/size] DS XL[/size] DS 3DS[/size] DS 3DS XL[/size] Selv har jeg hatt: NES GameBoy GameBoy Color GameBoy Advance Nintendo DS Wii Nintendo 3DS Nintendo 3DS XL WiiU Og har spilt SNES og N64 hos venner. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag. Takk. Dette blir bra. Dama har tatt seg fri på fredag så vi kan hente pakken på posten, reise hjem og sette opp Switch´en og spille Zelda sammen. I love her 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamezone.no har fått inn Switch og Zelda spill nå. Da blir det sendt i morgen og da har jeg det til fredag.Hvordan vet du? https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch Herlig da, avbestiller jeg de andre stedene Vent med å avbestille du til du har hørt med gamezone har flere Switch igjen, de som har preordret kommer først å får oxo sinn switch før deg, men har lest gamezone ikke har flere switch igjen kan ta feil da. https://m.gamezone.no/info/kontaktoss Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kona mi spiller masse Nintendo med meg, og vi gleder oss begge til Switch. Jeg har fått beskjed om at første Switchspillet blir mitt valg, får ikke lov til å tenke på hva hun vil ha. Så kjøper vi noe til henne senere. Flotta dama. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kona mi spiller masse Nintendo med meg, og vi gleder oss begge til Switch. Jeg har fått beskjed om at første Switchspillet blir mitt valg, får ikke lov til å tenke på hva hun vil ha. Så kjøper vi noe til henne senere. Flotta dama. For ei herlig jente som elsker spill like mye som deg deg da. Nei nå har jeg hatt 5 min over til psvr+Horizon Zero Dawn da. er ikke vr spill. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Spillsjappa sender ikke ut før 2/3 står det på facebook Og komplett sender idag Endret 28. februar 2017 av David_1214 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Det jeg ikke liker med Gamezone er at dem driver å justerer å på prisene...nå koster fks Zelda CE 1990kr. Zelda Amiibo figurene har dem skrudd opp også. Og selve Switch maskinen koster jo flere hundre kroner mer en andre plasser. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Det jeg ikke liker med Gamezone er at dem driver å justerer å på prisene...nå koster fks Zelda CE 1990kr. Zelda Amiibo figurene har dem skrudd opp også. Og selve Switch maskinen koster jo flere hundre kroner mer en andre plasser. Hva kostet CE før? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva kostet CE før? 1200kr Har vært på tilbud noen plasser til 990kr også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå