XtaZ Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når var det siste metroid spillet kom? nytt må vel komme snart? Forståelig nok vil det ikke komme før det blir spill tørke Metroid Prime serien du tenker på? Svaret er alt for lenge siden! Retro studios har sagt de er ferdige med Prime serien, som forhåpentligvis bare er bullshit, men denne serien solgte vel egentlig aldri noe bra heller sammenlignet med Nintendo sine andre spillserier, til tross for at de er absolutt noe av de beste spillene Nintendo har pushet ut. Håper Nintendo kan jekke ned cashgrabbinga si ett par hakk snart og gi litt salgsmessig-svakere spillserier nytt liv. Når det er sagt så har Retro studios ett uannonsert spill i produksjon for tiden, så krysser fingra for at dette er ett nytt Metroid! 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Hva med å lage nytt tråd for dere som venter noe i posten, jævla drit å bla 4 sider med spam.?? moderator wake up! edit: Jada, har rapportert denne selv så det skjer ting. Endret 27. februar 2017 av nagina 3 Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når imorgen er denne nintendo streamen norsk tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hva med å lage nytt tråd for dere som venter noe i posten Lo godt av den Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Elkjøp sender ifra Sverige også. Oohhh.. det visste jeg faktisk ikke Får satse på at de sender litt for tidlig da. Ja får krysse fingrene for dem av dere som har bestilt derifra. Selv forhåndsbestiller jeg ikke ting ifra dem som jeg vil ha på lansering lengre da dem har blitt dårlige til å ta høyde for postgang ifra Sverige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hva med å lage nytt tråd for dere som venter noe i posten, jævla drit å bla 4 sider med spam.?? moderator wake up! edit: Jada, har rapportert denne selv så det skjer ting. Hvor har du kjøpt din Nintendo Switch hen da, jeg kjøpte det hos gamezone. Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg bestilte fra Lefdal. Sender de også fra Sverige? Lenke til kommentar
Psycho Mantis Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når imorgen er denne nintendo streamen norsk tid? 18:00 norsk tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Elkjøp sender ifra Sverige også. Oohhh.. det visste jeg faktisk ikke Får satse på at de sender litt for tidlig da. Ja får krysse fingrene for dem av dere som har bestilt derifra. Selv forhåndsbestiller jeg ikke ting ifra dem som jeg vil ha på lansering lengre da dem har blitt dårlige til å ta høyde for postgang ifra Sverige. Ha ha husker jeg kjøpte Bioshock infinite deven det tok lang tid før jeg fikk det, ente med til slutt jeg kjøpte det i ps3. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Personlig bestiller jeg aldri lanseringsvarer fra elkjøp sin nettbutikk ever again. Bestilte Pokemon Moon fra dem(flere uker før release, og det stod de hadde 100+ på lager), og jeg fikk det 1 f******* uke etter lansering! Jeg blir veldig overasket om noen som bestiller derifra får konsollen på fredag. Endret 28. februar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Elkjøp har vel (utrolig nok) historikk for å sende ting litt vel tidlig, så det er vel en av stedene man tradisjonelt sett burde få til (før) lansering. Men mulig de har måtte stramme inn etter å ha sendt i overkant tidlig utallige ganger. Finnes vel grenser på hvor lenge produsenter osv finner seg i det. Hva gjelder Nintendo Switch så går jo alt via Bergsala her i Norden (om ikke Elkjøp kjører sitt eget løp via Dixon eller noe) så det kan jo fort være at Bergsala er ineffektive og holder igjen som fort kan skape problemer. Men noen påsto jo at de alt hadde mottatt sendingbekreftelse ifra Elkjøp tidligere i tråden. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Gamestop har visst surra med min forhåndsbestilling. Så lurer på om folk har en formening om hvor det er best sjanse å skaffe den i butikk på release. Du har jo mange butikker, Spaceworld, platekompaniet, elkjøp, lefdal, expert, coop obs osv osv Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ble spontan kjøp på meg og gitt, kunne ikke la Zelda gå meg hus forbi!Gikk for platekompaniet, satser på snarlig utsendelse :o 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det sagt noe om "opplaget" for BotW på WiiU? Ser for meg en liknende situasjon som med TP til GC, og da må jeg i så fall skaffe meg det innen rimelig tid. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er det sagt noe om "opplaget" for BotW på WiiU? Ser for meg en liknende situasjon som med TP til GC, og da må jeg i så fall skaffe meg det innen rimelig tid. Ikke noe jeg har fått med meg, men ser det for meg. Jeg kjøper det 00.01 fredag. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard). Dette resulterer i følgende priser: Switch: 2872,- Zelda til Wii U: 439,-Zelda til Switch: 439,-Zelda LE: 959,- 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fra Elkjøp-chat for 5 minutter siden. Håper på at de har kontroll 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Nintendo Switch has its first portable-only game You can't play it on TV. http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-27-nintendo-switch-has-its-first-touchscreen-only-game Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Nintendo Switch has its first portable-only game You can't play it on TV. http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-27-nintendo-switch-has-its-first-touchscreen-only-game Syns dette hørtes merkelig ut før jeg leste saken, men forstår det jo når touch er en viktig komponent som på ett rytmespill som dette. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ja ingen grunn til å gnåle over at spill som er avhengig av touch-skjermen ikke kan spilles på en tv. Det sier seg selv. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå