Klinghoffern Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Kansellerte Komplett, bestilte på Elkjøp. Regner med at de sender ut seinest onsdag, da bør den være her fredag. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hm. Skal jeg bestille fra Platekompaniet eller møte opp på Obs? Hva tenker dere om kundeservice? Ser liksom for meg at en stor butikk som Obs ikke vil kverulere om noe er galt med konsollen, Platekompaniet derimot.. Kundeservice har da ikke så mye å si mtp. hva du kan kreve av garanti. Både Obs og Platekompaniet må forholde seg til de samme lover og regler når det gjelder dette. Så lenge du har kvittering på kjøpet kan du kreve reparasjon av konsollen dersom noe galt skulle oppstå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det har dog mye å si om hvordan man behandles i prosessen, all den tid minnelighet også her er å foretrekke. Forøvrig bare positive ting å si om Platekompaniet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Det har dog mye å si om hvordan man behandles i prosessen, all den tid minnelighet også her er å foretrekke. Forøvrig bare positive ting å si om Platekompaniet. Joda, men jeg har enda til gode å ikke bli møtt med minnelighet så langt jeg har kvittering. Nå har jeg forsåvidt enda til gode at noen av Nintendo-konsollene mine har tatt kvelden. Tror ikke det er noe problem med dette hos hverken platekompaniet eller obs da disse er ganske seriøse bedrifter. Endret 27. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Spillsjappa sier de sender ut så fort de får lov av Nintendo, senest 2/3. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det kommer helt an på hva som er feil, og potensielle årsaker til det. Noen er vrangere enn andre, sånn er det. Er på produkter som dette dog lite å bekymre seg for, da de fleste potensielle feil og mangler som dukker opp ofte er forholdsvis grei skuring å få gjennom. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Med utsending kun 1-2 dager før er vel ikke Platekompaniet sikker levering på dato heller. Kjenner jeg er litt spent på det. Neppe utlevering på lørdag om det er Posten de bruker. Jeg forhåndsbestilte i butikk, og kan dermed hente konsollen der på fredag. Jeg ble nr 24 i køen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Platekompaniet skrev følgende; Hei igjen Vi har ikke solgt ut første levering fra leverandør, så du får i første pulje. Ha en flott dag Det skal Nintendo ha denne gangen. De har nok konsoller. Sånn til motsetning av Nintendo Classic Mini-opplegget. Da har nintendo lært litt da ser jeg. både wiiu å nc da Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) På den svenske facebook-siden til CDON står det at de sender ut 2/3. Nå er jeg usikker på hvor de sender ifra - Sverige regner jeg med? I så fall er det usannsynlig at andre enn muligens Oslo-borgere får den på slippdato Endret 27. februar 2017 av Vannlinjen Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 På den svenske facebook-siden til CDON står det at de sender ut 2/3. Nå er jeg usikker på hvor de sender ifra - Sverige regner jeg med? I så fall er det usannsynlig at andre enn muligens Oslo-borgere får den på slippdato De sender vel fra Sverige ja :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Elkjøp sender ifra Sverige også. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Elkjøp sender ifra Sverige også. Oohhh.. det visste jeg faktisk ikke Får satse på at de sender litt for tidlig da. Endret 27. februar 2017 av johnviggo Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ble kansellert hos Komplett og bestilt til Elkjøp her også gitt 1 Lenke til kommentar
aPinkToTheLast Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg endte opp med å bestille på Elkjøp sine nettsider nå. Satser på at de får sendt ut i løpet av morgendagen Betalte ekstra for raskere frakt.Om den ikke kommer før helgen har jeg også en forhåndsbestilling hos GameStop. Passe desperat her altså 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Plutselig skulle alle bestille Switch Neon på Elkjøp. De har gått fra 100+ på lager til 5+ på lager på noen få timer nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Plutselig skulle alle bestille Switch Neon på Elkjøp. De har gått fra 100+ på lager til 5+ på lager på noen få timer nå. Går unna ja. Spent på tilgjengeligheten på konsollen noen dager etter Release. Ser for meg utsolgt hos de fleste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Står ikke noe om tilbud i kundeavisen for Obs i Haugesund, men dette var altså landsdekkende? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Står ikke noe om tilbud i kundeavisen for Obs i Haugesund, men dette var altså landsdekkende? Skal ikke påstå at det var det. Den jeg la ut bilde fra gjaldt lade og City syd her i Trondheim. Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Står ikke noe om tilbud i kundeavisen for Obs i Haugesund, men dette var altså landsdekkende? Den står i kundeaviser over hele østlandet iallfall, Bergen også. Men ikke Haugesund, nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ble bare nevnt noen poster under at det gjaldt alle Obs butikker. Men OK, er på formiddag uansett så hadde ikke fått muligheten til å stikke innom selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå