Makrell i tomat Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Som dere sier, veldig rart ja! Virker jo noen ganger som at Nintendo ikke vil tjene penger (NES Classic, kremt kremt), men godt å høre at jeg da har sikra en Switch på lansering! 1 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 99% sikker på at jeg har den på torsdag, gamezone sender ut på onsdag og tar alltid kun en dag å få pakker her jeg bor. Elsker to leveringer om dagen! Her er det 100% sikkert at jeg får den en gang etter kl. 00:00 den 3. mars Kan være alt fra 3. mars til 3. desember det Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok. Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok. Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet. Ikke første gang jeg har hørt det om komplett. Virker som at de ikke klarer å se hvem som bestilte først. Husker ikke hvilken preorder det var, men da var det folk som hadde bestilt sist som fikk mens de som hadde bestilt ganske tidlig ikke fikk før andre levering... Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok. Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet. Ikke første gang jeg har hørt det om komplett. Virker som at de ikke klarer å se hvem som bestilte først. Husker ikke hvilken preorder det var, men da var det folk som hadde bestilt sist som fikk mens de som hadde bestilt ganske tidlig ikke fikk før andre levering... De må da ha en datooversikt? Likevel helt utrolig hvis det stemmer. Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Fikk følgende svar fra platekompaniet ang levering: Vi sender varene 1-2 dager før utgivelse. Vi kan dessverre ikke garantere en leveringsdato på vegen av Posten. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Kundeservice - Platekompaniet.no Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Komplett har en egen evne til å rotere til lanseringer virker det som. De har rotet til flere spillanseringer tidligere som gjør at jeg aldri forhåndsbestiller spill der lenger. Ikke at jeg kjøper spill fysisk lenger i det hele og store. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Komplett har en egen evne til å rotere til lanseringer virker det som. De har rotet til flere spillanseringer tidligere som gjør at jeg aldri forhåndsbestiller spill der lenger. Ikke at jeg kjøper spill fysisk lenger i det hele og store. Nå er heller ikke store spillkonsoll-lanseringer hovedfokuset til Komplett i motsetning til for eksempel Gamestop. Har også hørt mange rare opplevelser rundt Gamestop, men personlig har jeg bare opplevd at de leverer det de sier. Endret 27. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ser ikke helt hvordan det er relevant? Komplett kan ha fokus på hva enn de måtte ønske, forventer jo at de klarer å levere som forventet åkkesom. Ser absolutt ingen grunn til hvorfor vi som forbrukere skal sitte å forsvare Komplett her. Hva Gamestop måtte slite med eller ikke kan jeg ikke si noe om, det er en forhandler jeg aldri har forholdt meg til. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere. Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ringte til Elkjøp nå og fikk til beskjed at min er sendt og på vei allerede i hvert fall! Switch med grå Joy-Con og Zelda bestilt 15/2. Kommer til å bli bra helg Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Ser ikke helt hvordan det er relevant? Komplett kan ha fokus på hva enn de måtte ønske, forventer jo at de klarer å levere som forventet åkkesom. Ser absolutt ingen grunn til hvorfor vi som forbrukere skal sitte å forsvare Komplett her. Hva Gamestop måtte slite med eller ikke kan jeg ikke si noe om, det er en forhandler jeg aldri har forholdt meg til. Var ikke noe forsvar av Komplett. Jeg har aktivt styrt unna Komplett ved nylanseringer pga. de ikke har noe fokus på dette og har aldri klart å levere da jeg har forsøkt de tidligere (og jeg har lest om flere dårlige erfaringer som andre har hatt). Har 3x Gamestop i nogenlunde grei rekkevidde samtidig som at en av de har midnattsåpning i forbindelse med Nintendo Switch. Det og at de ligger på veiledende pris gjør at jeg velger de. Og det at de i dag ringer meg for å bekrefte at alt er i rute gjør at jeg føler meg trygg på dem som leverandør. Endret 27. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det var da i overkant tidlig av Elkjøp å sende ut allerede nå. Vet at de fleste forhandlere har fått de inn på lager, men det var jo ikke måte på å sende ut tidlig. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det var da i overkant tidlig av Elkjøp å sende ut allerede nå. Vet at de fleste forhandlere har fått de inn på lager, men det var jo ikke måte på å sende ut tidlig. Det er ikke først gang, mange som fikk ps4 en uke før lansering Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere. Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder. De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere. Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder. De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen Ser også ut som at Elkjøp har igjen av Neon-utgaven. Står 50+ på lager på nettsidene deres, mens grå har leveringsdato 11. mars. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere. Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder. De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen Jeg vet det, bestilte på Platekompaniet i dag siden Komplett ikke kan garantere levering fredag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hm. Skal jeg bestille fra Platekompaniet eller møte opp på Obs? Hva tenker dere om kundeservice? Ser liksom for meg at en stor butikk som Obs ikke vil kverulere om noe er galt med konsollen, Platekompaniet derimot.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Med utsending kun 1-2 dager før er vel ikke Platekompaniet sikker levering på dato heller. Kjenner jeg er litt spent på det. Neppe utlevering på lørdag om det er Posten de bruker. Endret 27. februar 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Bestilte helt ut av det blå i dag jeg også. Valgte Elkjøp da det så ut til at de hadde på lager. Hadde ingen planer om å handle, men tok en liten titt på Zelda og Snipperclips i dag og da fikk jeg plutselig veeeeldig lyst på en. Gikk for Neon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå