MR SPEED Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Mon tro om det er flere som skal dit Tenker å møte en halvtime før åpningstids. 30 min, nei sitt der hele natta da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Krever Obs medlemskap for å kjøpe Switch til kampanjepris? Nei. Om det er et krav er det ofte i egen gul rubrikk hvor det står medlemskupp. (kan dog anbefale å bli medlem da du får tilbakebetalt noen prosenter av det du bruker i året. Sist fikk jeg tilbake 1600,- fra det jeg handlet i fjor ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Offameg, Edge skriver i sin omtale av Breath of The Wild: "“The result, for all the longevity of its series and the familiarity of the open world genre, is a game that evokes feelings we haven’t felt for 20 years. Not since Ocarina of Time have we set foot in a world that feels so mind-bogglingly vast and unerringly magical, that proves so relentlessly intriguing. Plenty of games promise to let us go anywhere and do anything. Few, if any, ever deliver so irresistibly. 19 years on Ocarina is still held up as the high water mark of gamings best loved and greatest series. Now it may have to settle for second place”." Det er slagkraftige ord det der. http://nintendoeverything.com/zelda-breath-of-the-wild-gets-first-review-in-edge/ Endret 26. februar 2017 av Mala 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Offameg, Edge skriver i sin omtale av Breath of The Wild: "“The result, for all the longevity of its series and the familiarity of the open world genre, is a game that evokes feelings we haven’t felt for 20 years. Not since Ocarina of Time have we set foot in a world that feels so mind-bogglingly vast and unerringly magical, that proves so relentlessly intriguing. Plenty of games promise to let us go anywhere and do anything. Few, if any, ever deliver so irresistibly. 19 years on Ocarina is still held up as the high water mark of gamings best loved and greatest series. Now it may have to settle for second place”." Det er slagkraftige ord det der. Første pakke er sendt fra Gamezone. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel Endret 26. februar 2017 av Jakoozie Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel https://www.prisguide.no/produkt/nintendo-switch-254023 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Om noen er interessert, så har jeg laget en kort oversikt over lanseringsspill til Switch med en tilhørende trailer på det andre norske forumet jeg frekventerer: https://www.spillforumet.no/traad/oversikt-lanseringsspill-til-nintendo-switch.1969/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel Gamezone har igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Mon tro om det er flere som skal dit Tenker å møte en halvtime før åpningstids. 30 min, nei sitt der hele natta da. DET skjer ikke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel Gamezone har igjen Nei dessverre er det utsolgt i nettbutikken for begge 2. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel Gamezone har igjen Nei dessverre er det utsolgt i nettbutikken for begge 2. Snakka med de nettopp, de har det ikke på lager fordi de får de ikke før på onsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Gamezone skal ha respekt for kundeservicen; fikk svar innen timer på en søndag! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Gamezone skal ha respekt for kundeservicen; fikk svar innen timer på en søndag! Er di stengt i dag søndag da.? Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Det er vel noen her som har greier på specs. Jeg har ikke det. Så når det står alt fra RAM til gHz, til GPU osvosv så er det helt gresk for meg. Er det noen som kan "oversette", eller sette enkle ord på hva Switch er bra/dårlig på, kontra f.eks. PS4? Du som gjør dette skal få en klem fra meg! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Det er ikke mye specs som er så veldig nødvendig å vite spør du meg. En PS4 er en god del krafitgere enn en Switch. Grafikktunge spill vil ikke kunne se like bra ut på Switch sammenlignet med PS4. Switch er en del kraftigere enn Wii U. Den aller største fordelen (og bragden?) med Switch er definitivt muligheten for å switche (hehehehe) mellom håndholdt eller docked. Det er der halve magien ligger. I en så liten og tynn konsoll, så hadde de nok ikke fått plass til så veldig mye mer ytelse. Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Takk skal du ha! (du skal få en klem!) Er det noe Wii U scorer bedre på enn Switch, eller er alt oppgradert? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 En ting til jeg ville ha trukket frem er at man får tilgang til spillene til Nintendo. Disse spillene er ofte veldig gode. Bare se på de første anmeldelsene av Zelda Breath of the Wild.Utover dette kommer jo også Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2 og Super Mario Odyssey. Alle tre spillene har jeg troa på kommer til å bli veldig bra. Xenoblade Chronicles 2 er også annonsert samt at det mest sannsynlig vil komme mange andre gode spill. Personlig håper jeg på følgende:Nytt Donkey KongNytt Paper Mario Nytt Zelda-spill liknende a link between worlds Nytt Professor Layton-spill Pikmin 4? Oppfølger til Wonderful 101 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Så, rydder dere vekk Wii u når switch kommer? Litt usikker, men hvis ikke Wind waker HD og Twilight princess kommer på switch må jeg nok ha den stående. Og for Mario kart inntil deluxe kommer.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 This might seem completely useless and gratuitous on Nintendo’s part, but this feature for the Nintendo Switch is one of those design things that produces satisfying feedback for users. After all, user feedback is a huge part of nailing great hardware and software, and this might be one of the coolest we’ve seen from Nintendo in a while. When you slide the Joy-Cons into place on the system, you get that practically trademark Nintendo Switch snap sound and a visual flash on the corresponding side of the Switch’s screen. The video was uploaded by YouTuber Riomegon, and it was captured during a Disgaea 5 presentation in Japan. Check it out. These cues say it’s safe to pick up and play the system. They just happen to be pleasing, and that’s being echoed all over the internet. Lenke til kommentar
Psycho Mantis Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Håper faktisk vi får se noen av de bedre WiiU-spillene på Nintendo Switch, deriblant Super Mario Maker, Super Mario 3D World og Bayonetta 2 (sistnevnte fikk jeg aldri testet), gjerne i "deluxe"-versjoner al a Mario Kart 8 Deluxe. Donkey Kong Tropical Freeze kunne jeg også tenkt meg på Switch. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå