Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor hastverk, du rekker å spille begge før du dør :) med mindre jorda ikke går ned den 4 mars :p

 

Nåja... Så kommer Ghost Recon Wildlands... Så kommer ditt... så kommer datt.... 

 

(Og så skal jeg ikke begynne å ramse opp backlogen min :-p) Det er ikke nok tid når man har familie og fulltidsjobb (men igjen, hadde jo ikke hatt råda til spillene uten det) :-p

Tro meg, du setter mer pris på det når du ikke har så mye tid til overs! Men dette vet du sikkert innerst inne ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan man spille online ved launch?

 

Ja. eShop skal vel være oppe å nikke fra dag 1 mtp. flere titler som lanseres digital only 3. mars.

 

Men den er gratis i første omgang. Så blir det betalingstjeneste fra høsten av, hvor man også får "låne" VC-spill for den enkelte måneden. Til gjengjeld er tjenesten vesentlig billigere enn både xbox live og PSN.

Off, dette er en så forferdelig dårlig trøst egentlig... Jeg vil ha SMB 1 og 3 for å dra frem i feriene med kompiser på en regnværsdag, eller på vorspiel. Ikke for å runde livskjiten ut av de før de forsvinner igjen. Det har jeg gjort mange nok ganger fra før av.

Eneste positive er at jeg kanskje får prøve noen skjulte perler som jeg aldri hadde kjøpt utenom. 

Lenke til kommentar

Jeg betalte nettopp for et år med xbox live. Det koster 375 kr, ~32 kr per mnd, hvis man ikke handler direkte hos microsoft. Da er alt jeg kjøper knyttet til brukeren min, og jeg kan bruke det hvor som helst, på all kompatibel maskinvare, og jeg får en bunke spill uten begrensninger hver måned. Ser det skrives at nintendo sin tjeneste kommer til å koste 17-26 usd i japan. Blir spennende å se hvor mye billigere nintendo sin tjeneste blir for ola nordmann, og hva man faktisk får for pengene.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Helt sikkert 199. Elsker hvordan 123 kr blir til 199.

 

 

Du har sikkert rett, men Nintendo sin eShop historisk sett er en av få tjenester hvor priser i Norge stort sett har vært greie sammenlignet med internasjonale. Noen ganger var til og med priser her til lands vesentlig lavere enn andre steder. Husker jeg kjøpte Super Mario Maker til Kr 329 mens det kostet $ 59.99 i USA. Så det er håp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Limited Edition faktisk limited? Har fått bekreftet at jeg får hos Spillsjappa, men har også bestilt hos Gamestop først. (Og Komplett. Men der har jeg avbestilt.) Jeg sitter fortsatt på en uåpnet Star Wars: The Old Republic CE, da jeg hadde stor tro på det spillet.

(Til deg som ville spille Ghost Recon: Wildlands så er det Open Beta nå.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

What's Going On With the Nintendo Switch Joy-Con Connection Issue?

There's an issue with some of the retail Switch hardware. We dig into it.

 

http://www.usgamer.net/articles/whats-going-on-with-the-nintendo-switch-joy-con-connection-issue

 

Får håpe dette blir i orden med dag 1 patchen til konsollen. Slik jeg forstod det så må man oppdatere for å få tilgang til funksjoner som eshop.

 

Forøvrig:

https://www.nintendo.no/nyheter/340-snipperclips-cut-it-out-together-lanseres-til-nintendo-switch-den-3-mars

 

Snipperclips nedlastningskode blir bundlet med kjøp av ekstra joy-con-par.

 

 

Du kan enten kjøpe spillet via Nintendo eShop eller i butikk gjennom en limited edition-pakke som inneholder to Joy-Con-kontrollere (Neon Red/Neon Blue) og en nedlastingskode for Snipperclips - Cut it out, together!

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...