Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

 

Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.

Partyspillet heter 1-2 Switch.

 

For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter.

 

:rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som bestilte fra Komplett.no her og har snakket med de om garantert levering på lansering? Jeg bestilte ganske sent, den 3. februar.

Bestilte 5 Feb. Har kun spurt i chatten deres om det var 2.Mars puljen jeg ble med i da jeg så at red/neon var bekreftet 10.Mars en stund etterpå. Men dette er sikkert andre pulje med konsoller. Kunne værtfall bekrefte 2.Mars, selv om jeg fikk en magefølelse av at han jeg pratet med var litt usikker.

 

Krysser fingrene for at jeg får den Fredag eller i verste fall Lørdag :)

Endret av KozeBamsen
Lenke til kommentar

 

Flere som bestilte fra Komplett.no her og har snakket med de om garantert levering på lansering? Jeg bestilte ganske sent, den 3. februar.

Bestilte 5 Feb. Har kun spurt i chatten deres om det var 2.Mars puljen jeg ble med i da jeg så at red/neon var bekreftet 10.Mars en stund etterpå. Men dette er sikkert andre pulje med konsoller. Kunne værtfall bekrefte 2.Mars, selv om jeg fikk en magefølelse av at han jeg pratet med var litt usikker.

 

Krysser fingrene for at jeg får den Fredag eller i verste fall Lørdag :)

 

Hvis komplett sin info er riktig, at de får den inn 2.mars og sender ut samme dag, så vil alle som bor i Nord Norge ikke få konsollen før tidligst 7. mars, og i værste fall onsdag 9 mars.

 

Dette er grunnet at PostNord og Posten ikke leverer på Lørdager lenger(det gjelder også utkjøring til utleveringssted, selvom pakken ligger på sentralen i byen den skal hentes i). Så dersom du bor på et sted det til vanlig tar 2 dager eller lenger leveringstid for vanlige postpakker med sporing(som i Nord Norge), så vil du i beste fall få konsollen Mandag 7.mars. Er du uheldig(at postnord ikke får sendt pakken fra Oslo innen fredag) så må du faktisk vente helt til Onsdag 9 mars, fordi Postnord ikke vil sende pakken fra Oslo før mandagen.

 

Mao vil kun de som bor nær et komplett pickup point, eller til vanlig kun trenger å vente 1 dag på en pakke sending(ikke brev sending, Switch vil bli sendt som en pakke) få konsollen på release(såfremst komplett sender ut 2 mars som det står på siden deres). Klarer dog ikke komplett å sende ut før 3 mars, er alle som ikke bor nær et pickup point screwed xP

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

Flere som bestilte fra Komplett.no her og har snakket med de om garantert levering på lansering? Jeg bestilte ganske sent, den 3. februar.

Bestilte 5 Feb. Har kun spurt i chatten deres om det var 2.Mars puljen jeg ble med i da jeg så at red/neon var bekreftet 10.Mars en stund etterpå. Men dette er sikkert andre pulje med konsoller. Kunne værtfall bekrefte 2.Mars, selv om jeg fikk en magefølelse av at han jeg pratet med var litt usikker.

 

Krysser fingrene for at jeg får den Fredag eller i verste fall Lørdag :)

Hvis komplett sin info er riktig, at de får den inn 2.mars og sender ut samme dag, så vil alle som bor i Nord Norge ikke få konsollen før tidligst 7. mars, og i værste fall onsdag 9 mars.

 

Dette er grunnet at PostNord og Posten ikke leverer på Lørdager lenger(det gjelder også utkjøring til utleveringssted, selvom pakken ligger på sentralen i byen den skal hentes i). Så dersom du bor på et sted det til vanlig tar 2 dager eller lenger leveringstid for vanlige postpakker med sporing(som i Nord Norge), så vil du i beste fall få konsollen Mandag 7.mars. Er du uheldig(at postnord ikke får sendt pakken fra Oslo innen fredag) så må du faktisk vente helt til Onsdag 9 mars, fordi Postnord ikke vil sende pakken fra Oslo før mandagen.

 

Mao vil kun de som bor nær et komplett pickup point, eller til vanlig kun trenger å vente 1 dag på en pakke sending(ikke brev sending, Switch vil bli sendt som en pakke) få konsollen på release(såfremst komplett sender ut 2 mars som det står på siden deres). Klarer dog ikke komplett å sende ut før 3 mars, er alle som ikke bor nær et pickup point screwed xP

Ja og er du så heldig som meg og bor en plass der Post Nord ikke har utkjøring annet enn Mandag og Torsdag så ser det ut som tidligst Torsdag uken etter ?

Lenke til kommentar

 

 

 

Flere som bestilte fra Komplett.no her og har snakket med de om garantert levering på lansering? Jeg bestilte ganske sent, den 3. februar.

Bestilte 5 Feb. Har kun spurt i chatten deres om det var 2.Mars puljen jeg ble med i da jeg så at red/neon var bekreftet 10.Mars en stund etterpå. Men dette er sikkert andre pulje med konsoller. Kunne værtfall bekrefte 2.Mars, selv om jeg fikk en magefølelse av at han jeg pratet med var litt usikker.

 

Krysser fingrene for at jeg får den Fredag eller i verste fall Lørdag :)

Hvis komplett sin info er riktig, at de får den inn 2.mars og sender ut samme dag, så vil alle som bor i Nord Norge ikke få konsollen før tidligst 7. mars, og i værste fall onsdag 9 mars.

 

Dette er grunnet at PostNord og Posten ikke leverer på Lørdager lenger(det gjelder også utkjøring til utleveringssted, selvom pakken ligger på sentralen i byen den skal hentes i). Så dersom du bor på et sted det til vanlig tar 2 dager eller lenger leveringstid for vanlige postpakker med sporing(som i Nord Norge), så vil du i beste fall få konsollen Mandag 7.mars. Er du uheldig(at postnord ikke får sendt pakken fra Oslo innen fredag) så må du faktisk vente helt til Onsdag 9 mars, fordi Postnord ikke vil sende pakken fra Oslo før mandagen.

 

Mao vil kun de som bor nær et komplett pickup point, eller til vanlig kun trenger å vente 1 dag på en pakke sending(ikke brev sending, Switch vil bli sendt som en pakke) få konsollen på release(såfremst komplett sender ut 2 mars som det står på siden deres). Klarer dog ikke komplett å sende ut før 3 mars, er alle som ikke bor nær et pickup point screwed xP

Ja og er du så heldig som meg og bor en plass der Post Nord ikke har utkjøring annet enn Mandag og Torsdag så ser det ut som tidligst Torsdag uken etter

 

 

Det er kjedelig, kjipt å få den etter helga. Da ville jeg nok heller sett på muligheten for å plukke den opp i fysisk butikk? Heldigvis bor jeg nå midt i tjukkeste Oslo, og har valgt pick up point i sentrum. Egentlig burde jo Switchen være der allerede 2. mars, men spørs om jeg får lov å hente den da...

Lenke til kommentar

Hvorfor hastverk, du rekker å spille begge før du dør :) med mindre jorda ikke går ned den 4 mars :p

 

Nåja... Så kommer Ghost Recon Wildlands... Så kommer ditt... så kommer datt.... 

 

(Og så skal jeg ikke begynne å ramse opp backlogen min :-p) Det er ikke nok tid når man har familie og fulltidsjobb (men igjen, hadde jo ikke hatt råda til spillene uten det) :-p

 

 

IGN rapporterer om ca. 3 timer batteritid med Zelda BotW.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

 

Virtual Console games will not be available on Nintendo Switch at launch. We will share more information in the future.

Er det virkelig så vanskelig for Nintendo å tilby noen Virtual Console-spill ved lansering? Skuffende. Håper ikke det tar altfor lang tid før de kommer med mer informasjon.

 

 

Hva med online-mulighetene som man må betale for? Hvor VC-spill var en del av pakken?

Lenke til kommentar

Kan man spille online ved launch?

 

Ja. eShop skal vel være oppe å nikke fra dag 1 mtp. flere titler som lanseres digital only 3. mars.

 

Men den er gratis i første omgang. Så blir det betalingstjeneste fra høsten av, hvor man også får "låne" VC-spill for den enkelte måneden. Til gjengjeld er tjenesten vesentlig billigere enn både xbox live og PSN.

 

Kilde:

https://www.technobuffalo.com/2017/02/01/nintendo-switch-online-service-price/

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nintendo tells Switch reviewers "the future is now in your hands"

Messages penned by the heads of Nintendo America and Europe, plus Zelda director Hidemaro Fujibayashi.

 

Meanwhile Fujibayashi's message ends by asking reviewers to take care in ensuring Breath of the Wild's surprises remain that way for gamers looking forward to discovering its secrets for themselves on March 3.

 

https://www.videogamer.com/news/nintendo-tells-switch-reviewers-the-future-is-now-in-your-hands

Lenke til kommentar

Plutselig er Snipperclips lanseringstittel, i hvert fall ifølge Nintendos japanske side. Den japanske prisen er 1667 yen (rundt 120 kroner) og er download only. Står til og med at filstørrelsen er maks 1GB. Det er egentlig alle disse indiespillene til rundt 20 dollar jeg har hatt aller mest glede av de siste årene på PS4, så jeg er glad Nintendo også går i denne retningen. 

 

EDIT: Bekreftet 3. mars i Europa, pris 19,99 euro (175 norske kroner, blir sikkert 199 eller noe). Gratis demo i eShop. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...