fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hva i helvete? Ikke Virtual Console fra launch? Da selger jeg nok konsollen etter jeg er ferdig med Zelda, hvis det ikke er på plass rimelig snart. Det bildet er så sykt creepy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tipper VC annonseres på E3. Forhåpentligvis med et par Gamecube-spill ved lansering. Og en ny grusomt priset kontroller selvsagt. Det svelges rått uansett 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hva i helvete? Ikke Virtual Console fra launch? Da selger jeg nok konsollen etter jeg er ferdig med Zelda, hvis det ikke er på plass rimelig snart. Det bildet er så sykt creepy. Synes du det, jeg skulle bare mine Snikpellik på Super Mario Odyssey da tenke jeg på at mario titter inn her da. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Engadget sier Zelda flyter langt bedre enn tidligere visninger. https://www.engadget.com/2017/02/23/48-hours-with-the-nintendo-switch/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Det er selvsagt svært gode nyheter Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Leser videre. Zelda gir kun 2.5 timer spilletid og i følge en ama på twitter fra forfatteren så hjelper det ikke mye å slå ned lysstyrken. Og Switch er umulig å bruke utendørs om det er sol. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Arstechnica melder at Zelda varer i tre timer for dem. Og at batteriet lader ca en prosent i minuttet i sleep mode. Samme mode brukte bare to prosent på åtte timer. Nice. Endret 23. februar 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 7 dager og 15 timer til midnattslanseringen hos Gamestop. (Gleder meg ikke altså...) Hadde aldri trodd jeg skulle få glede av at det kun er 28 dager i februar... Alle med lønnsutbetaling digger februar? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge. Partyspillet heter 1-2 Switch. For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge. Partyspillet heter 1-2 Switch. For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter. Selv ser jeg frem til å gjette hvor mange baller jeg holder i hånda.... Det blir en ny opplevelse for min del Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.Partyspillet heter 1-2 Switch. For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter. Vet om 1-2 Switch også, men jeg ønsker et spill der flere kan være med å spille. 4 samtidig foreksempel Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Blir skuffet om det ikke kommer et WarioWare til Switch. Må jo være ideelt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 7 dager og 15 timer til midnattslanseringen hos Gamestop. (Gleder meg ikke altså...) Hadde aldri trodd jeg skulle få glede av at det kun er 28 dager i februar... Alle med lønnsutbetaling digger februar Ikke hvis du er timelønnsbasert ringevikar. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.Partyspillet heter 1-2 Switch. For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter. Vet om 1-2 Switch også, men jeg ønsker et spill der flere kan være med å spille. 4 samtidig foreksempel Bomberman. Lenke til kommentar
heisannhoppsann Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Er ingen partyspill som jeg kommer til å kjøpe føre MK8 Deluxe i hvertfall. Snipperclips (eller hva det heter) virker interessant, dog er det bare to-player. Hva ønsker jeg til switch? Nintendoland-ish-spill Super Smash Switch WarioWare Inc Donkey Kong ala DK64 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Blir spennende å se hvem av Platekompaniet, Komplett, Spillsjappa og Gamezone som sender ut maskinene først Får krysse fingrene for at en av de er tidlig ute, ellers blir det en del returer om de sender samme dag... Blir opptatt med Halo Wars 2 å Horizon Zero Dawn+ et spill til da jeg glemte å spille før jul til one da er Gear of war 4. Da glemmer jeg se etter eposten fra gamezone ang Switch+Zelda, men håper jeg ikke glemmer det da er krise for meg hvis jeg ikke får spillet Zelda for første gang da. Endret 23. februar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tipper VC annonseres på E3. Forhåpentligvis med et par Gamecube-spill ved lansering. Og en ny grusomt priset kontroller selvsagt. Det svelges rått uansett Mala da nå må du slutte klage da. , helt topp 40 timer for 800.kr Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mala du kan spille ferdig The Legend of Zelda: Breath of the Wild uten lade 800.kr kontrolleren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Flere som bestilte fra Komplett.no her og har snakket med de om garantert levering på lansering? Jeg bestilte ganske sent, den 3. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå