CaZpeR Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Tests-Switch-Nintendo-Switch-Test-9208832.html Tysk side, men har mye video og bilder av unboxing + Pro kontrolleren. Samtidig så åpner de Switchen for å se på innsiden av hardwaren. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Tests-Switch-Nintendo-Switch-Test-9208832.html Tysk side, men har mye video og bilder av unboxing + Pro kontrolleren. Samtidig så åpner de Switchen for å se på innsiden av hardwaren. Bekreftet Maxwell ser jeg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hmmm, forumet forteller meg at det er ett nytt svar her, men jeg ser bare mine egne innlegg? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Mye bra info i denne artikkelen om Switch. Billig dev kit, og flere detaljer om Capcom sine planer. Blant annet dette: "Finally, Capcom is looking into having the RE Engine, made specifically for Resident Evil 7 (and likely to be used in future titles) to be compatible with Switch. The company also wants to develop AAA titles for the platform." Og utviklingstiden for å porte engines er veldig kort! To man months for Switch, mot 16 man months for 3DS og 15 for WiiU... http://nintendoeverything.com/switch-dev-talk-50000-yen-for-a-kit-capcom-wants-to-make-aaa-games-much-more/ Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Tests-Switch-Nintendo-Switch-Test-9208832.html Tysk side, men har mye video og bilder av unboxing + Pro kontrolleren. Samtidig så åpner de Switchen for å se på innsiden av hardwaren. Bekreftet Maxwell ser jeg.I knew it. Litt skuffende :/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Tests-Switch-Nintendo-Switch-Test-9208832.html Tysk side, men har mye video og bilder av unboxing + Pro kontrolleren. Samtidig så åpner de Switchen for å se på innsiden av hardwaren. Bekreftet Maxwell ser jeg.I knew it. Litt skuffende :/ Reddit-folket sier de ikke er en "trusted source" og at de ikke kan ha fått det 100% bekreftet. Men jeg antar sjansen er stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) The X1 is clearly a mobile-first chip, the X2 is clearly an automotive-first chip. An automotive first chip doesn't strike me as something designed with power efficiency in mind; the Tegra X2 could very well have been at least as power hungry if not moreso than the X1. On top of that is the fact that the X2 doesn't seem to actually be available in huge quantities, whereas the X1 has been around forever. Endret 18. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Selv med svakere maskinvare enn konkurrentene kan man på en måte kalle Switch en kraftig konsoll, eller kanskje mer riktig - et kraftig system. For en håndholdt maskin leverer den strålende grafikk. Som stuekonsoll er maskinvaren svak i forhold til konkurrentene, men når jeg tenker kraft og Switch som helhet og ikke bare selve konsollen ligger mye av det også i de to kontrollerne som har både bevegelsesteknologi, HD Rumble, og den infrarøde sensoren foran som kan kalkulere avstand og form på objekter. Ikke minst har selve Switchen også innebygd akselerometer. Endret 19. februar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Selv med svakere maskinvare enn konkurrentene kan man på en måte kalle Switch en kraftig konsoll, eller kanskje mer riktig - et kraftig system. For en håndholdt maskin leverer den strålende grafikk. Som stuekonsoll er maskinvaren svak i forhold til konkurrentene, men når jeg tenker kraft og Switch som helhet og ikke bare selve konsollen ligger mye av det også i de to kontrollerne som har både bevegelsesteknologi, HD Rumble, og den infrarøde sensoren foran som kan kalkulere avstand og form på objekter. Ikke minst har selve Switchen også innebygd akselerometer. Du har altså hatt den i handa og testet den, slik at du kan konkludere med at den leverer strålende grafikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Mario Kart ser strålende ut i handheld-mode Kanskje vi får Gamecube joycons til Smash Endret 19. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Mario Kart ser strålende ut i handheld-mode Kanskje vi får Gamecube joycons til Smash Håper det da, men z knappen da hvor skal Nintendo plassre den tro. edit... tenkte på 64 kontrolleren da Endret 19. februar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 For alt vi vet kan det tenkes Nintendo vil svare en så som så lineup, med en god VC. Tenk om de har GC titler klar for nedlastning på Switch nær release? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Håper det da, men z knappen da hvor skal Nintendo plassre den tro.edit... tenkte på 64 kontrolleren da Er nok ikke verre enn å bare bruke venstre skulderknapp som Z, den skulderknappen var jo ikke så mye brukt akkurat. Eventuelt: Endret 19. februar 2017 av BadFurDay Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Selv med svakere maskinvare enn konkurrentene kan man på en måte kalle Switch en kraftig konsoll, eller kanskje mer riktig - et kraftig system. For en håndholdt maskin leverer den strålende grafikk. Som stuekonsoll er maskinvaren svak i forhold til konkurrentene, men når jeg tenker kraft og Switch som helhet og ikke bare selve konsollen ligger mye av det også i de to kontrollerne som har både bevegelsesteknologi, HD Rumble, og den infrarøde sensoren foran som kan kalkulere avstand og form på objekter. Ikke minst har selve Switchen også innebygd akselerometer. Du har altså hatt den i handa og testet den, slik at du kan konkludere med at den leverer strålende grafikk? Oi, en kverulant. Det er jo ganske tydelig at Switch leverer grafikk som er helt overlegen det vi har sett på håndholdte konsoller tidligere. Så som en håndholdt konsoll leverer den strålende grafikk, ja. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Oi, en kverulant. Det er jo ganske tydelig at Switch leverer grafikk som er helt overlegen det vi har sett på håndholdte konsoller tidligere. Så som en håndholdt konsoll leverer den strålende grafikk, ja. Det jeg har sett av videoer av zelda og 60fps videoene av Mario odyssey, så ser switch helt rått ut for å være håndholdt. Når det er sagt så var killzone mercenary på psvita helt overlegent når det kom til håndholdt grafikk. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Selv med svakere maskinvare enn konkurrentene kan man på en måte kalle Switch en kraftig konsoll, eller kanskje mer riktig - et kraftig system. For en håndholdt maskin leverer den strålende grafikk. Som stuekonsoll er maskinvaren svak i forhold til konkurrentene, men når jeg tenker kraft og Switch som helhet og ikke bare selve konsollen ligger mye av det også i de to kontrollerne som har både bevegelsesteknologi, HD Rumble, og den infrarøde sensoren foran som kan kalkulere avstand og form på objekter. Ikke minst har selve Switchen også innebygd akselerometer. Du har altså hatt den i handa og testet den, slik at du kan konkludere med at den leverer strålende grafikk? Oi, en kverulant. Det er jo ganske tydelig at Switch leverer grafikk som er helt overlegen det vi har sett på håndholdte konsoller tidligere. Så som en håndholdt konsoll leverer den strålende grafikk, ja. Nå skal man da ha sett det selv for å kunne trekke konklusjonen "beste håndholdt grafikken til nå". Kverulant kan du kalle alle som ikke instantly er enig med deg, noe du åpenbart nettopp gjorde For oss som så å si kun skal bruke den på TV, er det overall en større skuffelse enn det er fantastisk. Vi MÅ velge bærbar konsoll, og ofre mye maskinkraft pga det. Ps4 pro ligger i 4K segmentet, og har enormt mye mer hestekrefter enn Switch, dog ikke portabel delen. Mao såfremst du ikke bruker portabelheten enormt mye, så taper man egentlig en god del på det. Man kjøper ikke bærbar gaming pc for og kun sitte hjemme å spille, da er pengene bedre brukt på en stasjonær(mer ytelse for penga). Endret 19. februar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg forstår virkelig ikke argumentasjonen din til tider, Enlightened. Du "MÅ" da vitterlig ingen ting. Det eneste du _må_ er å akseptere at dersom du kjøper Switch, så kjøper du en konsoll som er minst like mye (og sannsynligvis mer) portabel enn den er stasjonær. Dersom man først punger ut, så er det jo helt bak mål å klage på at man får flere flops med PS4, som er en helt annen konsoll. Nintendo lager et produkt, og tilbyr deg å bytte dette produktet mot penger. Informasjonen om hva du får er ekstremt tilgjengelig rimelig lang tid før du får kjøpe produktet. Hvorvidt man skulle _ønske_ at produktet var et annet er knekkende likegyldig. Du har valget mellom å akseptere produktet du får, eller vise din misnøye ved å avstå fra å kjøpe. Som du selv sier, så "taper" man på å ikke unytte protabiliteten til Switch. Da er jo det eneste naturlige å vurdere sin egen bruk opp mot det man får igjen. Dersom man er "avhengig" av Nintendo sine spill, så er man pent nødt til å akseptere rammebtibgelsene. Når du så avslutter med en ganske god analogi til bærbar vs stasjonær gaming-PC, så skjønner jeg ikke hvordan man kan kalle det en skuffelse at Switch er 50/50 portabel/stue, og at man blir "tvunget" til å velge et dårligere produkt. Den beste kritikken av Nintendo og Switch er å avstå fra å kjøpe, dersom man mener konsollen er et feiltrinn. Det er helt legitimt. Selv er jeg ikke helt overbevist enda, men jeg kan ikke kritisere Switch for å være portabel selv om mitt største ønske skulle være Mario med PS4-grafikk. Jeg er klar over at Nintendo er i en særstilling mtp spill og de IP-ene de sitter på, men om man kjøper Switch for å spille Nintendo sine spill, men likevel kritiserer Switch på premisser som ikke er gyldige for det konsollen er og prøver å være, så havner man i alle fall mellom sto stoler. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå