Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en reklame fra komplett. Den er skrevet på betaling og er derfor ikke kritisk til noe som helst. Personlig mener jeg at den type reklame i nettaviser burde vært forbudt, da mange tror dette er en ekte artikkel. Det er det jo bare å se her inne hvor den har blitt linket til iallfall to ganger.

Sånt sett burde YouTube vært forbudt. Helt sjukt mange youtubere som blir betalt for å ha en spesifikk mening.

Lenke til kommentar

Går folket her for digitale eller fysiske spill?

Jeg trooor jeg går for carts på de vanlige retailspillene, men så blir det vel sikkert en del småtteri som er kun nedlastbart.

Må si det frister litt å ha alt installert på konsollen og, hmm. Nintendo og digitale spill er jeg dog litt småskeptisk til..

Både digitale spill å fysiske spill, venter på gamecube spillene nå, er det tide på Nintendo får di ut. :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

Det er en reklame fra komplett. Den er skrevet på betaling og er derfor ikke kritisk til noe som helst. Personlig mener jeg at den type reklame i nettaviser burde vært forbudt, da mange tror dette er en ekte artikkel. Det er det jo bare å se her inne hvor den har blitt linket til iallfall to ganger.

Sånt sett burde YouTube vært forbudt. Helt sjukt mange youtubere som blir betalt for å ha en spesifikk mening.

Redaksjonell reklame kan være problematisk, men aller mest fordi enkelte ikke klarer å se gjennom det eller registrere seg hvem som faktisk er avsender. Når det er sagt så var Komplett.no sin artikkel ganske balansert, og videoen de lagde var informativ og lar seeren stort sett gjøre seg opp en egen mening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

#nårdetersagtv.1.1 Man trenger ikke kildehenvisning på alt, noen ting er innlysende; at kroppen trenger oksygen, eller at Mario Kart er VERDENS BESTE RACING-GAME ever. Slikt er åpenbart :p

Jeg vet ikke om denne kommentaren var myntet på mitt "stikk" om kilder som støtter opp om påstander, men jeg velger å kommentere uavhengig av "adresse".

Det er selvfølgelig hevet over enhver tvil at det er en meget sterk korrelasjon mellom folk som kjøper Switch og folk som kjøper BotW - noe annet ville vært sensasjonelt, statusen til Zelda-serien tatt i betraktning. Når det er sagt, så betyr ikke det at alle som kjøper Switch gjør det utelukkende pga Zelda. Hvis man tenker over det, så er det en ganske sterk påstand. Da er det svært enkelt å moderere seg ved å skrive "min oppfatning er at...". Som Enlightened senere skriver, så er dette en diskusjonstråd og h*n, presenterer sine _synspunkter_. Da må en også etterstrebe å formulere seg slik at det fremgår at det er nettopp synspunkter. Så er det ikke slik at jeg ønsker å fremstå som et slags korrektur-politi, men som det har vært nevnt så er det dette med gjentakende påstander.

I en diskusjonstråd - som dette er - så må det også være rom for kritiske spørsmål uten at det betyr at en blir "utstøtt" på noen måte. Enlightened kommer med mange legitime kritiske betraktninger, men da må det også være rom for å møte kritikk med kritikk, uten "beskyldninger" om at dette er en tråd som kun forer hypen. En tråd er bare summen av alle bidrag, og da er det selvfølgelig ønskelig å ha med alle videre.

/handwaving

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Skal spille Zelda ved release, bruke kontrollene som følger med konsollen eller investere i Switch Pro kontroller? Noen som har fått seg noen tanker om det?

Skal ha Pro controller, så slipper jeg ta av/på joy-cons når jeg forlater huset. Også unner jeg gjester å bruke en fullverdig kontroll; Joy-Con charging grip.

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...