Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

Ok... Wii U har 2GB RAM og Switch har 4GB RAM.  :rofl: Dobbel så kraftig kan man si.  :roll:

En ingeniør skrev at en Pascal-chip ikke trengte være bedre enn en Maxwell, så "større er bedre" er ikke godt nok :p

Er skeptisk til brukernavnet ditt, gir inntrykk av at du er i sammensvergelse med He who shall not be named..  :eek:

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Screen_Shot_2017_02_02_at_16.06.36.0.png

LOL, og på den vil folk spille Zelda?  :rofl: (wiiu)

og ikke bare det, WiiU har vel sikkert fps drops og greier, hvordan i huleste skal en viss person klare seg?  :lol:

Selvom det er shovel knight vi ser som er pixelated graphics, og den forskjellen... tenk deg det nye Zelda spillet ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

LOL, og på den vil folk spille Zelda?  :rofl: (wiiu)

og ikke bare det, WiiU har vel sikkert fps drops og greier, hvordan i huleste skal en viss person klare seg?  :lol:

Selvom det er shovel knight vi ser som er pixelated graphics, og den forskjellen... tenk deg det nye Zelda spillet ^^

Ser ikke screen shoten nå, men til info så er visst ikke forskjellen i BotW så alt for meget mellom Wii U og Switch :)

Lenke til kommentar

LOL, og på den vil folk spille Zelda? :rofl: (wiiu)

Wow, for en forskjell.

Denne gangen har de altså greid å stappe all maskinvaren inn i håndkontrollen og samtidig gjort den mye tynnere/penere, mye bedre skjerm osv.

Wii U-kontrollen ser faktisk ut som en billig prototype på Switch på det bildet.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Da fikk jeg flyttet forhåndsbestillingen min til en butikk som har midnattsåpning så kl. 00.00 den 3. Mars får jeg kjøpt min (sikkert litt etter da jeg neppe er først i køen).

Ja, ang. det, har noen oversikt over hvilke butikker det gjelder? Jeg må ha BotW til Wii U den dagen, gjerne 00.00.. Butikken tror vel da at jeg skal ha en Switch, men lite visste de.

Det er noen utvalgte gamestop som har midnattsåpning. Åpner kl. 21 kvelden før og kjører forskjellige konkurranser før salget åpner kl. 00:00. Fikk ikke lagt ut oversikten med mobilen, men kan gjøre det neste gang jeg sitter ved pcen.

Lenke til kommentar

@Vannliljen jeg vil ta Enlightened i forsvar her. Tråden er spesifisert som ´..generell diskusjon´ om Nintendo Switch. Det er ikke krav om å være positivt innstilt :D

Når det er sagt skal påstander støtte seg på fakta.

#nårdetersagtv.1.1 Man trenger ikke kildehenvisning på alt, noen ting er innlysende; at kroppen trenger oksygen, eller at Mario Kart er VERDENS BESTE RACING-GAME ever. Slikt er åpenbart :p

Og jeg venter fortsatt på noen skal skolere meg i hardware, så jeg skjønner hvorfor Switch kan være kraftigere enn WiiU til tross for mobile gpu.

Takk skal du ha!

Det er ganske tydelig at man blir utstøtt veldig fort om man ikke bare har positive ting å si om Nintendo ^^,

Dette er som du sier: "generell diskusjon". Jeg ytrer mine synspunkter, som dessverre ikke går i favør til Nintendo denne gangen.

Hvis dere ikke er interessert i annet enn fullstendig Nintendo hype, så er vel en diskusjons gruppe lite nødvendig.

Lenke til kommentar

@Vannliljen jeg vil ta Enlightened i forsvar her. Tråden er spesifisert som ´..generell diskusjon´ om Nintendo Switch. Det er ikke krav om å være positivt innstilt :D

#nårdetersagtv.1.1 Man trenger ikke kildehenvisning på alt, noen ting er innlysende; at kroppen trenger oksygen, eller at Mario Kart er VERDENS BESTE RACING-GAME ever. Slikt er åpenbart :p

Og jeg venter fortsatt på noen skal skolere meg i hardware, så jeg skjønner hvorfor Switch kan være kraftigere enn WiiU til tross for mobile gpu.

Takk skal du ha!

Det er ganske tydelig at man blir utstøtt veldig fort om man ikke bare har positive ting å si om Nintendo ^^,

Dette er som du sier: "generell diskusjon". Jeg ytrer mine synspunkter, som dessverre ikke går i favør til Nintendo denne gangen.

Hvis dere ikke er interessert i annet enn fullstendig Nintendo hype, så er vel en diskusjons gruppe lite nødvendig.

Jeg vil gjerne ha deg og andre med divergerende meninger med her i tråden. Men når alt du skriver hver side er basically de samme setningene og argumentene, og ingenting nytt, så blir det litt kjedelig i lengden.;)

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!

Jeg vil gjerne ha deg og andre med divergerende meninger med her i tråden. Men når alt du skriver hver side er basically de samme setningene og argumentene, og ingenting nytt, så blir det litt kjedelig i lengden.;)
Jeg tar det med videre, og skal da prøve å unngå det i fremtiden ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, ja. :D

Jeg har ikke bestilt noe spill ennå, tror jeg tar meg en tur på eShoppen og skaffer meg ett AAA og et eller to indie eller retrospill ved release. Klarer ikke å bestemme meg for Zelda eller Bomberman.

Trenger nok et microSDXC-kort da, og har sett meg ut dette som jeg vurderer å bestille: https://www.prisjakt.no/product.php?p=3726214

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Haha, ja. :D

Jeg har ikke bestilt noe spill ennå, tror jeg tar meg en tur på eShoppen og skaffer meg ett AAA og et eller to indie eller retrospill ved release. Klarer ikke å bestemme meg for Zelda eller Bomberman.

Trenger nok et microSDXC-kort da, og har sett meg ut dette som jeg vurderer å bestille: https://www.prisjakt.no/product.php?p=3726214

Zelda er vel et ganske åpenbart valg, så kjøper du bomberman etterhvert ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...