fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Stilig! Absolutt noe jeg kunne tenkt meg å skaffe meg. Men det sto ingen pris i traileren? https://www.youtube.com/watch?v=Da9yiaad7xM&feature=share Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Stilig! Absolutt noe jeg kunne tenkt meg å skaffe meg. Men det sto ingen pris i traileren? Ja det der ser virkelig nice ut. Lite tips..nerden i meg...beklager. Men når du klipper ut tekst og formatet blir "feil" når du limer in. Så hold inne CTRL+SHIFT+V når du limer inn så fjernes formatet 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Stilig! Absolutt noe jeg kunne tenkt meg å skaffe meg. Men det sto ingen pris i traileren? Ja det der ser virkelig nice ut. Lite tips..nerden i meg...beklager. Men når du klipper ut tekst og formatet blir "feil" når du limer in. Så hold inne CTRL+SHIFT+V når du limer inn så fjernes formatet Det visste jeg faktisk, men jeg så ikke at formatet ble feil i farten. Takk likevel. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Nintendo Switch is getting one of 2016's best multiplayer games http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-16-nintendo-switch-is-getting-one-of-2016s-best-multiplayer-games Kommer Q3. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Går folket her for digitale eller fysiske spill? Jeg trooor jeg går for carts på de vanlige retailspillene, men så blir det vel sikkert en del småtteri som er kun nedlastbart. Må si det frister litt å ha alt installert på konsollen og, hmm. Nintendo og digitale spill er jeg dog litt småskeptisk til.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Selv vil jeg gå for carts på alt som er mulig. Synes det er sjarm med fysiske spill. Og da spesielt carts. Bare synd dem er så små på Switch...forståelig men hadde likt noen mer plastik klumpete greier jeg da.. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Går folket her for digitale eller fysiske spill? Jeg trooor jeg går for carts på de vanlige retailspillene, men så blir det vel sikkert en del småtteri som er kun nedlastbart. Må si det frister litt å ha alt installert på konsollen og, hmm. Nintendo og digitale spill er jeg dog litt småskeptisk til.. Kommer til å gå for fysiske kopier. Liker å ha en samling som etterhvert blir verdt mye penger Digitale Spill er jo greit, men kommer ikke til å påkoste meg et minnekort med det første. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Går folket her for digitale eller fysiske spill? Jeg trooor jeg går for carts på de vanlige retailspillene, men så blir det vel sikkert en del småtteri som er kun nedlastbart. Må si det frister litt å ha alt installert på konsollen og, hmm. Nintendo og digitale spill er jeg dog litt småskeptisk til.. Blir litt begge deler, akkurat som jeg gjorde med 3DS og WiiU. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Det kommer an på kontosystemet deres og hvorvidt spill er knyttet til hardware. Om det fungerer som på Xbox, PS og Steam tenker jeg det blir mest digitalt. Om det funker som på 3DS/Wii U, så blir det mest fysisk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Går folket her for digitale eller fysiske spill? Jeg trooor jeg går for carts på de vanlige retailspillene, men så blir det vel sikkert en del småtteri som er kun nedlastbart. Må si det frister litt å ha alt installert på konsollen og, hmm. Nintendo og digitale spill er jeg dog litt småskeptisk til.. Lett fysisk. Spesielt Nintendo sine spill pleier å bli verdt en del etter hvert/holde seg i verdi. Digitale spill er verdt nada. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 I tillegg til at på Nintendo sine konsoller så har spillene vært koblet til konsollen og ikke brukerkonto, og dermed et helvete om noe går i stykker. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 I tillegg til at på Nintendo sine konsoller så har spillene vært koblet til konsollen og ikke brukerkonto, og dermed et helvete om noe går i stykker. Slik jeg forstår det er dette noe som skal endres. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Imorgen er det to uker til lanseringen av Switch (just saying.) Lanseringen av Zelda, mener du Hadde Switch ikke hatt det, hadde det vært lite hype ^^, Ingen Switch, ingen spill. Ingen Zelda, fortsatt Switch Men jeg tok poenget Endret 16. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Forresten, kan noen hardware kyndige forklare meg hvorfor jeg tar feil når jeg tror at Switch er svakere enn Wiiu kun fordi det har en mobile gpu. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at siden Switch hardware er mobile så begynner det å miste "kraft" når batteriet er lavt eller den blir varm, på samme måte som en mobil blir "sluggish" når den har lite batteri eller harddisken er full. Endret 16. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ser ut til at en dude på neogaf har fått Switch allerede.. (Om ikke det er en SVÆRT forseggjort fake) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Ser ikke det her kult ut! Sleng ut en kommentar på Twitter om du liker hva du ser og ønsker en Switch version Laget en Reddit tråd hvor jeg kort sagt sier det samme.. Endret 16. februar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ser ut til at en dude på neogaf har fått Switch allerede.. (Om ikke det er en SVÆRT forseggjort fake) En del presse fikk sin Switch tidligere denne uka Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ser ut til at en dude på neogaf har fått Switch allerede.. (Om ikke det er en SVÆRT forseggjort fake) En del presse fikk sin Switch tidligere denne uka Presse er bundet av NDA, mens en privatperson kan snakke fritt om hva han måtte ønske. Stor forskjell. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Wow... Klarer ikke å unngå å legge merke til at han/hun har verdens minste musematte.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Ser ut til at en dude på neogaf har fått Switch allerede.. (Om ikke det er en SVÆRT forseggjort fake) En del presse fikk sin Switch tidligere denne uka Presse er bundet av NDA, mens en privatperson kan snakke fritt om hva han måtte ønske. Stor forskjell. Selvfølgelig, men det florerer av pressefolk som poster skrytebilder av Switchen sin på Twitter og andre steder. Enten er det ingen NDA, enten driter de i det, eller så er det helt innenfor avtalen med Nintendo. Kjenner jeg Nintendo rett så har de sikkert uansett vært rundt i forskjellige redaksjoner og holdt møter, så det kan godt hende de har hatt med seg konsollen for å presentere den også Endret 16. februar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå