CaZpeR Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Dette blir forresten min case til Switch, uten tvil! Waterfield er konge! https://youtu.be/qutNkXMV14o Den var fin ja. Men ser for meg den blir kostbar mtp. Materiale. I første omgang klarer jeg meg vel med zeldamappen til kr. 199,-. Muligens jeg kan investere i en waterfield etterhvert. Blir dyrt nok som det er i initialfasen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Den er dyr ja. Blir sikkert 5-600 kr kan jeg tenke meg. Men det skal jeg jaggu investere i. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Den er dyr ja. Blir sikkert 5-600 kr kan jeg tenke meg. Men det skal jeg jaggu investere i. Synes den var flott, men beskytter den like bra som et hardcover case? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Er man forsiktig selv så går det meste greit, mobilen min trenger ikke noe beskyttelse for å si det sånn Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Selv pendler jeg med buss til og fra jobb og har planer om å spille på bussen (slik jeg i dag gjør med psvita og 3ds) for så å ha den i sekken min etter turen. Så for min del trenger jeg noe som beskytter nok i tilfellet sekken skal dulte borti noe. Så ser for meg at waterfieldcasen vil duge godt nok til mitt bruk der. I tillegg er sekken min ganske godt polstret også. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Unreal Engine 4.15 update brings experimental Nintendo Switch support http://www.gamasutra.com/view/news/291590/Unreal_Engine_415_update_brings_experimental_Nintendo_Switch_support.php Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Skjønner egentlig ikke all hypen. Konsollen har elendig launch line up, og de mest interessante spillene for de fleste i hele år er Zelda, Mk8 og Mario odyssey. Altså kun to nye spill. Hadde Switch hatt skikkelig line up med masse spennende launch titler hadde jeg skjønt det, men det eneste interessante(for min del, og garantert mange fler) er Zelda. Det kan man også kjøpe til wiiU(tabbe nintendo), som igjen eliminerer nesten grunnen til å kjøpe Switch NÅ. Dermed er det litt vanskelig for meg å skjønne hvorfor folk er så oppgira akkurat NÅ. Kan bare snakke for min del, men for meg så er jeg fornøyd med spillene på Wii U. Syns det har vært mange gode titler på platformen (Zelda remakesene, Paper Mario Color Splash, Super Mario Bros U+Luigi-varianten, The Wonderful 101, Xenoblade Chronicles X, Bayonetta-spillene, Super Smash, Donkey Kong Tropical Freeze, Kirby and the Rainbow Curse, Captain Toad, Pikmin 3, Splatoon for å nevne noen...) Selv om ikke launch-lineupen er til å juble av så er jeg overbevist om at Nintendo kommer til å levere gode spill i fremtiden på denne også. Når det er sagt så tror jeg at jeg blir sysselsatt nok med nye Zelda frem til Mario Kart 8 Deluxe (jeg var faktisk ikke innom Mario Kart 8 på Wii U) og Splatoon 2. Samtidig har jeg lyst til å spille det nye Zelda med den beste hardwaren og det å kunne ha den med meg på bussen (for jeg pendler) så er det en ekstra win-win for min egen del. I tillegg er jeg glad i ny tech/gadgets og det gir meg ofte et slags "kick" å åpne eskene og utforske de nye gadgetsene for første gang. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Skjønner egentlig ikke all hypen. Konsollen har elendig launch line up, og de mest interessante spillene for de fleste i hele år er Zelda, Mk8 og Mario odyssey. Altså kun to nye spill. Hadde Switch hatt skikkelig line up med masse spennende launch titler hadde jeg skjønt det, men det eneste interessante(for min del, og garantert mange fler) er Zelda. Det kan man også kjøpe til wiiU(tabbe nintendo), som igjen eliminerer nesten grunnen til å kjøpe Switch NÅ. Dermed er det litt vanskelig for meg å skjønne hvorfor folk er så oppgira akkurat NÅ. De fleste har ikke en Wii U da den solgte særdeles dårlig. Ikke anta at du taler for "de fleste" når spill som Xenoblade, Street Fighter, Steep, Arms osv. også har fanget manges interesse og blir sluppet i år. Det er flere og flere spill til Switch som blir bekrefted fortløpende, så tvilsomt at det blir mangel på noe som helst. PS4 hadde jo i bunn og grunn ingenting verdt å spille ved slipp (personlig mening). Foruten BF4 og Killzone (som viste seg å ikke være et særlig bra spill). Sånn sett er det bedre med noen få bra spill enn en hel haug med skrap. Folk kjøpte jo tross alt PS4 og Xbone som da måtte ha verdi for ganske mange. Det samme gjelder Switch. Det at konsollen ikke virker interessant for deg er dog helt greit De fleste kjøper ikke Nintendo for å spille 3rd part titler. Ei heller tror jeg folk punger ut 4000kr for å spille arms eller street fighter. Switch har et bra konsept, men ingen konsept fungerer uten tilstrekkelig spillutvalg. For meg(og garantert mange andre) er det som sagt så å si kun Zelda, mk8 og mario odyssey som er kjøpsargumentet som gjør at jeg/vi må kjøpe Switch. To nye spill på et helt år er litt lite synes nå jeg. Jeg kritiserte ikke konsollen i seg selv, men at Nintendo egentlig(frem til slutten av året) har eliminert grunnen til å kjøpe Switch før Mario odyssey kommer, grunnet at Zelda kan spilles på wiiU. Så å si alle som kjøper Switch på release gjør det kun pga beste Zelda opplevelsen. Har ingen tro for at folk betaler 4500kr for å spille Bomberman. Dersom jeg velger å kjøpe Switch på release, er det utelukkende for den beste Zelda opplevelsen. Det i seg selv er også ganske drøyt å punge ut 4500kr for ^^, De som ikke gidda å eie wiiU, gidder neppe å eie Switch heller før spillutvalget blir bedre. Endret 15. februar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Har ingen tro for at folk betaler 4500kr for å spille Bomberman. Da har du ikke spilt Bomberman 64 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Tja. Jeg har WiiU, og kona og jeg har hatt masse glede med den. Har 3DS og vi har hatt masse glede med den. Vi gleder oss masse til Switch, men vi har kun bestilt maskinen uten spill. Vi er ikke sikre på hvilket spill vi skal ha. Vi er veldig glade i Bomberman, så den er aktuell. Zelda er moro, men singleplayer og jeg har aldri kommet langt i noe Zeldaspill før jeg har mistet interessen, tross mye moro de første få timene. Ellers er vi veldig spente på eShop og VC. Kan godt være vi ender opp med Bomberman, i alle fall. Så der. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg har Wii, skippa WiiU, så nå er jeg klar for Switch. Så jeg tror at de som ikke kjøpte WiiU er klar for Switch (hvis de er som meg ) Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Here's our first look at FIFA on Switch http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-15-heres-our-first-look-at-fifa-on-switch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Mellom Bird Studios og Square Enix leste jeg plutselig "Kojima Studios" På tide å legge seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=KNST_AtBb8I https://www.youtube.com/watch?v=2kxG_jqv-V0 EDIT : Endel bilder hvor en sammenligner Switch med en iPhone 6+ og andre Nintendo håndholdte. Endret 15. februar 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Imorgen er det to uker til lanseringen av Switch (just saying.) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Imorgen er det to uker til lanseringen av Switch (just saying.) All aboard! Hypetrain! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Endret 16. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Imorgen er det to uker til lanseringen av Switch (just saying.) Lanseringen av Zelda, mener du Hadde Switch ikke hatt det, hadde det vært lite hype ^^, 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Åh gi meg styrke. 4 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Tror jeg aldri har kjøpt en konsoll på release før. Så mye gleder jeg meg. Håper bare spillutvalget har såpass med gjenspillingsverdi at konsollen ikke rekker å støve ned mellom utgivelsene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå