tankbug Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hm, ganske vag og intetsigende video. Poengene hans var: 1. Dere skulle ikke ha sluttet å samarbeide med Rare. 2. Virtuaboy sucks. 3. Fokus på innovasjon i spill i stedet for på hardware. 4. Husk blodfansen. 1. Nei, kanskje de burde ha fortsatt samarbeidet med Rare, men jeg er ikke enig i at de er ansett for å være det beste spillstudioet på 90 tallet. Hva med Nintendo selv, Konami, Squaresoft, Blizzard, iD Software, Lucasarts, Sierra, Capcom, etc? Jeg hadde hadde aldri en N64, så skal ikke være for rask med å avfeie dem, men mange av spillene han nevner har jeg ikke engang hørt om, og de fleste har jeg aldri spilt eller sett hos kamerater som hadde N64. 2. Ja, enormt, men Nintendo skal ha cred for å ha forsøkt iallefall. 3. Seff, alle vil jo lage et unikt spill som er superfresht og godt laget, men du kan ikke kommandere designere til å lage noe helt nytt som er en garantert suksess. Jeg syntes Nintendo allerede har satset på en del på nye konsepter, selv om ikke alle av dem har vært like suksessfulle. Noen har det, slik som Splatoon og Mario Maker, mens de ikke klarte å ro i land StarFox. Synd han ikke nevner eksempler på god innovasjon hos konkurrentene de siste årene, slik at vi forstår eksakt hva han er ute etter. Uansett, fokus på ny hardware, betyr fokus på nye spill også. Det ene er poengløst uten det andre. 4. Ja, men hva betyr det? Nytt Metroid og F-Zero? Ok, men Nintendo er ellers gode til å holde franchisene sine i live. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 The Nintendo Switch is bringing back the LAN party http://www.theverge.com/circuitbreaker/2017/2/14/14612142/nintendo-switch-local-lan-multiplayer-ethernet-adapter Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 4. Ja, men hva betyr det? Nytt Metroid og F-Zero? Ok, men Nintendo er ellers gode til å holde franchisene sine i live. Ja, vist du liker Zelda med tog og Mario Party med alle i et kjøretøy så er det vel greit, I guess. Endret 15. februar 2017 av Thor. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 For dem som har bestilt Zelda-beskyttelsesvesken som de selger i de fleste nettbutikker så har Blunty fått tak i en og viser hvordan den ser ut. (Og trenger ikke kommentere... Ja... jeg er der at jeg gleder meg så mye nå på Switch at jeg ser på unboxing av tilbehør ) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 4. Ja, men hva betyr det? Nytt Metroid og F-Zero? Ok, men Nintendo er ellers gode til å holde franchisene sine i live. Ja, vist du liker Zelda med tog og Mario Party med alle i et kjøretøy så er det vel greit, I guess. Ikke noe fan av Mario Party, men Spirit Tracks var et fett spill ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Jeg kommenterer; entusiasmen din er herlig! Det er lov å glede seg Endret 15. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Du vet du er hypa når dette trigger deg: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Det var ganske stilig! Hva koster noe slikt ? EDIT: Sjelden jeg sitter og nikker og er så mye høylytt enig med en youtube video som den der Kommer ann på hva du vil ha bildet trykt på og størrelse. Her kan du se selv. Men mener det kosta 2200kr for en gigantisk utgave festet på en aluminiums plate. Endret 15. februar 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Skjønner egentlig ikke all hypen. Konsollen har elendig launch line up, og de mest interessante spillene for de fleste i hele år er Zelda, Mk8 og Mario odyssey. Altså kun to nye spill. Hadde Switch hatt skikkelig line up med masse spennende launch titler hadde jeg skjønt det, men det eneste interessante(for min del, og garantert mange fler) er Zelda. Det kan man også kjøpe til wiiU(tabbe nintendo), som igjen eliminerer nesten grunnen til å kjøpe Switch NÅ. Dermed er det litt vanskelig for meg å skjønne hvorfor folk er så oppgira akkurat NÅ. Endret 15. februar 2017 av Enlightened 6 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Du må bare slutte å tenke på teraflops så skjønner du mer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Dermed er det litt vanskelig for meg å skjønne hvorfor folk er så oppgira akkurat NÅ. En bærbar Nintendo med Wiiu ytelse, pretty much. Zelda og Bomberman er mer enn nok til å holde meg opptatt til Mario Kart deluxe lanseres i April Jeg trenger ikke hundre spill å veksle mellom ved launch. Forhåpentligvis blir det masse spill de neste årene, flere utviklere har stilt seg positiv til Switch, men det gjorde de også til Wiiu.. Lenke til kommentar
Psycho Mantis Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Skjønner egentlig ikke all hypen.Det er en ny konsoll; en ny gadget. Den er både portabel og stasjonær. Og endelig har Nintendo plassert analog-stikkene på riktig plass på kontrollen. Riktignok er jeg kun interessert i Zelda: BotW ved launch, men det holder for meg en stund. Er begrenset hvor mye jeg har tid til å spille så mange flere spill. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Zelda og at konsollen er portabel forsvarer prisen alene for min del, og gjør meg særdeles gira. Kan vel også nevnes at dette er Zelda-spillet mange har drømt om helt siden Ocarina of Time, så hypen bare for dette spillet i seg selv er gigantisk og forventningene er store. Flyr en del i jobb, så det er helt topp at konsollen er portabel. Ellers er Snipperclips interessant ved launch. Har sjelden kjøpt mer enn ett spill ved lansering av en konsoll likevel, og det er begrenset hvor mye tid man har til å spille. Så kommer snart Mario Kart 8, et spill mange har gått glipp av (meg inkludert) som aldri kjøpte Wii U.Så vet vi jo alle at det kommer mye mer etterhvert, jeg tror ikke det blir sånn som med f.eks PS4 som også hadde dårlig launch line up, og et magert år etterpå i tillegg. Nintendo må ha lært av Wii og Wii U der. Den største trusselen mot Switch sitt fremtidige spillbibliotek er tredjepartsutviklere som heller relanserer gamle spill enn å utvikle nye eksklusiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Kjøper dere inn battery-pack? Tror ikke jeg spiller sammenhengende 3 timer på tur, men alltid greit å ha backup. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Kjøper dere inn battery-pack? Tror ikke jeg spiller sammenhengende 3 timer på tur, men alltid greit å ha backup. Nope. Alt jeg kjøper i første omgang, er konsollpakken og et spill. Alt annet kommer senere. Mulig jeg også går for et minnekort, får se an behovet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 For dem som har bestilt Zelda-beskyttelsesvesken som de selger i de fleste nettbutikker så har Blunty fått tak i en og viser hvordan den ser ut. (Og trenger ikke kommentere... Ja... jeg er der at jeg gleder meg så mye nå på Switch at jeg ser på unboxing av tilbehør ) Jo må det ja kommetere deg sorry, den så faen meg digg ut. sikle Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Skjønner egentlig ikke all hypen. Konsollen har elendig launch line up, og de mest interessante spillene for de fleste i hele år er Zelda, Mk8 og Mario odyssey. Altså kun to nye spill. Hadde Switch hatt skikkelig line up med masse spennende launch titler hadde jeg skjønt det, men det eneste interessante(for min del, og garantert mange fler) er Zelda. Det kan man også kjøpe til wiiU(tabbe nintendo), som igjen eliminerer nesten grunnen til å kjøpe Switch NÅ. Dermed er det litt vanskelig for meg å skjønne hvorfor folk er så oppgira akkurat NÅ. De fleste har ikke en Wii U da den solgte særdeles dårlig. Ikke anta at du taler for "de fleste" når spill som Xenoblade, Street Fighter, Steep, Arms osv. også har fanget manges interesse og blir sluppet i år. Det er flere og flere spill til Switch som blir bekrefted fortløpende, så tvilsomt at det blir mangel på noe som helst. PS4 hadde jo i bunn og grunn ingenting verdt å spille ved slipp (personlig mening). Foruten BF4 og Killzone (som viste seg å ikke være et særlig bra spill). Sånn sett er det bedre med noen få bra spill enn en hel haug med skrap. Folk kjøpte jo tross alt PS4 og Xbone som da måtte ha verdi for ganske mange. Det samme gjelder Switch. Det at konsollen ikke virker interessant for deg er dog helt greit Endret 15. februar 2017 av Vannlinjen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Har PS4 og PC. Det er så mye spill at jeg blir gal...en backlog på hundrevis av spill. Stort fokus på action,grafikk og ytelse. Brukt tusenvis på PC deler, konsoller med mer... Og så kommer Nintendo tuslende in med noe helt ana...en liten håndholdt som kan kobles til TV. Med Zelda og noen få andre store Nintendo titler luskende iløpet av året. Det ser lekent og enkelt ut. Borte er fokuset på store AAA spill og snakk om piksler. Nye og eldre bruksområder fra en tid hvor fokuset var mer på det sosiale og gøy er tilbake. Så jævlig befriende... EDIT: Og kan nevne at som ny i pappa rollen så er Switch en gave ifra oven. Mulighet til å sette seg ned å starte opp et PS4/PC spill er omtrent borte. Men med Switch så kan jeg spille litt rundt omkring når pjokken tar en powernap eller leker. Endret 15. februar 2017 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Nettopp derfor jeg etter mye frem og tilbake endte opp med å ikke kjøpe ps4/xone og beholde PC og Wii U. Det beste med Nintendo er at det er pure fun, uten fokus på grafikk, terraflops og alt mulig annet dilldall som jeg egentlig ikke bryr meg om i det hele tatt. Switch er et strøkent konsept, både på tog (som det blir mye av) og hjemme ved anledning. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Dette blir forresten min case til Switch, uten tvil! Waterfield er konge! https://youtu.be/qutNkXMV14o Endret 15. februar 2017 av Niram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå