LarZen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Vil ikke spore tråden over til den uendelige fps diskusjonen. Så jeg avslutter med dette klippet som viser forskjellen på et Nintendo spill Her er det enkel grafikk men en ser fortsatt forskjellen. I spill med mer detaljer så blir effekten bare forsterket. Men bruk av motion blur er noe som gjør det mindre plagsomt for mange. Som i fks Uncharted 4. NB: En må bruke Chrome nettleser? Og selvfølgelig sette YouTube til å spille av i 60fps... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nå må vi slutte med dette "jeg kan ikke se forskjellen" tullet. Det er voldsomt forskjell på 30 og 60 fps. Noen som sier noe annet lyver. Så enkelt er det. Det sagt...så er det nok stor forskjell på hvor plaget en er eller ikke. Tenker at en som har spilt mye 60 fps spill er mye mer plaget av 30 fps en en som spiller stort sett kun 30 fps spill. Det er store forskjeller. Men at folk ikke bryr seg eller synes det gjør noe er noe konsoll industrien klart viser. Jeg vil ha meg frabedt anklager om å være en løgner! Bare fordi jeg ikke ser forskjell i spill, betyr ikke at jeg er en ussel løgner din drittsekk! 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 God nyhet https://mynintendonews.com/2017/02/14/koizumi-confirms-bluetooth-headsets-work-on-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Det er nok bare feedback han tar fra andre, andre negative folk om DLC, det er som jungeltelegraf. DLC er flott, hvorfor ikke? skjønner ikke at folk gidder å diskutere dette, old news at det kommer på dagens spill. Jeg liker det i noen spill. Ikke i Nintendo sine. Synes det er deilig når konsollspill er DLC-frie. DLC på PC går greit. Men konsoll vil jeg ha komplett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg vil ha meg frabedt anklager om å være en løgner! Bare fordi jeg ikke ser forskjell i spill, betyr ikke at jeg er en ussel løgner din drittsekk! Så så. Det er bare spill vi diskuterer. Hobby, gøy og moro. Ikke noe behov for å bli sint. I teorien så skal alle klare å se forskjellen. Men om det er noen som ikke er i stand til det skal jeg ikke utelukke...er ikke lege. Så beklager om du følte deg hengt ut. Var ikke ment å være slem på noen måte. Men som nevnt så skal i teorien alle klare å se forskjell. Men la oss nå drite i å bable om fps....gleder meg til Switch om kort tid!!! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nå må vi slutte med dette "jeg kan ikke se forskjellen" tullet. Det er voldsomt forskjell på 30 og 60 fps. Noen som sier noe annet lyver. Så enkelt er det. Det sagt...så er det nok stor forskjell på hvor plaget en er eller ikke. Tenker at en som har spilt mye 60 fps spill er mye mer plaget av 30 fps en en som spiller stort sett kun 30 fps spill. Det er store forskjeller. Men at folk ikke bryr seg eller synes det gjør noe er noe konsoll industrien klart viser. Jeg ser forskjell 30fps å 60fps da, Jeg så det på GTA på pc litt da grunnen jeg må ha nye briller, men fallout 4 der var vansklig se forskjell da nye oppdate i pc da. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg vil ha meg frabedt anklager om å være en løgner! Bare fordi jeg ikke ser forskjell i spill, betyr ikke at jeg er en ussel løgner din drittsekk! Så så. Det er bare spill vi diskuterer. Hobby, gøy og moro. Ikke noe behov for å bli sint. I teorien så skal alle klare å se forskjellen. Men om det er noen som ikke er i stand til det skal jeg ikke utelukke...er ikke lege. Så beklager om du følte deg hengt ut. Var ikke ment å være slem på noen måte. Men som nevnt så skal i teorien alle klare å se forskjell. Men la oss nå drite i å bable om fps....gleder meg til Switch om kort tid!!! Ok. Er bare noe jeg tåler veldig dårlig. Men vi kan legge det bak oss. Er ikke langsint. Jeg gleder meg veldig til Switch! Burde ventet til jeg har bedre råd. Men hallo. Nintendo. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Vi tester på nytt, klarer du å se forskjell nå? Hvis ikke, optiker next? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Ro i gemyttene! Jeg opplever en forskjell på frame-rate(def. som mellom 30-60). Men bryr det meg? Ja, når frame-raten er ujevn da blir spillopplevelsen ødelagt. Endret 14. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Vil ikke spore tråden over til den uendelige fps diskusjonen. Så jeg avslutter med dette klippet som viser forskjellen på et Nintendo spill Her er det enkel grafikk men en ser fortsatt forskjellen. I spill med mer detaljer så blir effekten bare forsterket. Men bruk av motion blur er noe som gjør det mindre plagsomt for mange. Som i fks Uncharted 4. NB: En må bruke Chrome nettleser? Og selvfølgelig sette YouTube til å spille av i 60fps... God sammenligning, og selv i ett så enkelt og lite komplisert spill er det ett hav av forskjell å skimte for min del. Og hadde jeg sittet med kontrollen i hånden i tillegg er det enda mer merkbart. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 God nyhet https://mynintendonews.com/2017/02/14/koizumi-confirms-bluetooth-headsets-work-on-nintendo-switch/ Godt å se min gjetning viste seg å være riktig Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hva tenker dere om dette ryktet? Det stemmer bra med hva Sony og MS gjør, men jeg er redd det skal skade Nintendo om det blir bekreftet allerede nå... https://nintendoradar.com/threads/switch-pro-may-already-be-in-the-works-by-nintendo-4k-vr-scd-dock.461/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hva tenker dere om dette ryktet? Det stemmer bra med hva Sony og MS gjør, men jeg er redd det skal skade Nintendo om det blir bekreftet allerede nå... https://nintendoradar.com/threads/switch-pro-may-already-be-in-the-works-by-nintendo-4k-vr-scd-dock.461/ Jeg ser mer for meg at dette er noe Nintendo har vært innom og kanskje også har prototyper på. Og heller landet på det produktet vi ser i dag. Men er jo ikke utenkelig at de allerede ser fremover og har begynt utviklingen på en konsoll som kanskje går en litt annen retning enn Switchen. Jeg blir dog overrasket om de kommer med noe som likner ryktene her kort tid etter at Switch er lansert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hva tenker dere om dette ryktet? Det stemmer bra med hva Sony og MS gjør, men jeg er redd det skal skade Nintendo om det blir bekreftet allerede nå... https://nintendoradar.com/threads/switch-pro-may-already-be-in-the-works-by-nintendo-4k-vr-scd-dock.461/ Åsen kan skade nintendo da,? jeg liker blir flere hestekrefter i swich da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Folk avventer kjøp. Det vil det nesten alltid være fordi de hele tiden vil vente på det neste. Akkurat det der ga jeg opp tidlig da jeg skulle oppgradere en pc. Ble bare sittende å vente på at ryktene om nyere og bedre cpu/gpu skulle bli lansert... Endte jo opp med å aldri å bestille noe (til jeg bare slo til og ga opp å følge med på ryktene/lanseringene) Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nintendo Switch uses 20nm Maxwell Tegra SoC Leaked documents seem to confirm the Switch uses a customized second-generation NVIDIA Tegra Maxwell chip instead of Pascal Tegra http://www.tweaktown.com/news/56259/nintendo-switch-uses-20nm-maxwell-tegra-soc/index.html Stemmer nok garantert. Nintendo hadde ikke holdt igjen informasjonen hvis det var Pascal. Hadde simpelthen ikke vært noe gain på å skjule Pascal arkitektur.Ei heller noe å tjene på å oppgi hvilken versjon som benyttes. Jeg er ganske sikker på at Nintendo tror at det er kun utviklere som er interessert i å vite veldig tekniske specs på maskinen.Eneste grunnen til at de holder igjen er at det er allerede utdatert maskinvare i den. Selvsagt er det mange som ville reagert på det om de gikk ut og sa at det er maxwell. Husk, dårligere hardware=dårligere grafikk, fps og stabil bildeflyt. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Folk avventer kjøp.Gjør de nå egentlig det? xP Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 *kan finne på å avvente kjøp da Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Folk avventer kjøp.Gjør de nå egentlig det? xP Første reply jeg fikk da jeg postet linken på facebook var en som sa han da tenkte han likesågodt kunne vente til oppgraderingen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå