tankbug Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nintendo Switch uses 20nm Maxwell Tegra SoC Leaked documents seem to confirm the Switch uses a customized second-generation NVIDIA Tegra Maxwell chip instead of Pascal Tegra http://www.tweaktown.com/news/56259/nintendo-switch-uses-20nm-maxwell-tegra-soc/index.html Stemmer nok garantert. Nintendo hadde ikke holdt igjen informasjonen hvis det var Pascal. Hadde simpelthen ikke vært noe gain på å skjule Pascal arkitektur. Ei heller noe å tjene på å oppgi hvilken versjon som benyttes. Jeg er ganske sikker på at Nintendo tror at det er kun utviklere som er interessert i å vite veldig tekniske specs på maskinen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Samtidig er OoT regnet som et av tidenes beste spill, selv om det kjørte på magre 17 fps. 30 holder lenge for meg, ser ikke forskjell på det og 60 uansett. Men du føler forskjellen. 30 vs 60 fps gjør veldig mye med gameplay i spill som krever rask respons, noe som er grunnen til at figtingspill, FIFA osv kjører i 60 fps. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 "Biter seg selv i leppen" Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Shigeru Miyamoto: Satoru Iwata Left His Mark On Nintendo Switch http://segmentnext.com/2017/02/14/satoru-iwata-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 . Right now there's this idea that 60 frames-per-second graphics is the standard [speed for modern video games]. If you were, for example, to make something that ran at 20 frames-per-second, someone would get mad at you. http://time.com/4668908/nintendo-switch-miyamoto-interview/ Artig lesning med Miyamoto Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Så mye snakk om den jævla innmaten, Maxwell, Pascal og fps her. Noen får vel orgasme snart. Koser meg hardt med dårlige framerates på PS4 jeg, sammen med millioner av andre spillere. Det kom vel et Assassins Creed for et par år siden som var fullstendig krise og hadde massive framedrops. Selv om det er for dårlig, så hadde ikke de to kompisene mine som kjøpte spillet hverken tenkt over det eller merket det før jeg nevnte det. Andre ting er faktisk viktigere for "mannen i gata". Så lenge konsollen kjører stabilt uten masse drops så er det helt fint for min del, sannsynligvis også for millioner av andre folk. Responsen fra folk og presse på messer og presentasjoner av konsollen er jo positiv når det gjelder dette. Jeg føler heller ikke stabil 60fps er like viktig hvis man spiller på tv-en fra sofaen som foran en pc-skjerm. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Som sagt, det spørs på spillet. Noen spill er det vitalt for opplevelsen, andre igjen betyr det ikke så alt for mye. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Enig i det. Så lenge det ikke er store drops, og er stabilt. For eksempel i Battlefield 1 på PS4, som jeg spiller mye, er det masse framedrops visstnok. Kan ikke si jeg har merket noe til det, det er i hvert fall ikke noe problem for min del og det er et fps som går fort unna. Litt nyheter om Zelda. Det blir DLC fra launch, på sommeren og til jul: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Om du spiller BF1 på Pro er det i hvertfall betraktelig bedre, og ser bedre ut i tillegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Dlc virker kun som et påfunn for å tjene mer penger. Endret 14. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Betalt DLC har alltid vært for å tjene mer penger, selvfølgelig. Men også for å holde på lojaliteten til kundene. Jeg synes dette ser ut som en god deal, når man får mer story, en ekstra dungeon, ekstra shrines osv for 20 dollar. Du trenger jo ikke å kjøpe den hvis du ikke vil. Endret 14. februar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nedtur med DLC for Zelda. Når det gjelder fps, så merkes det ikke. Har aldri vært plaget av 30, merker ikke 60 og det samme gjelder millioner av andre spillere. Jeg er ikke akkurat alene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hvorfor er det nedtur? Er det nedtur å få muligheten til ekstra innhold hvis du ønsker å betale for det? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Det er nok bare feedback han tar fra andre, andre negative folk om DLC, det er som jungeltelegraf. DLC er flott, hvorfor ikke? skjønner ikke at folk gidder å diskutere dette, old news at det kommer på dagens spill. Endret 14. februar 2017 av nagina 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Nå må vi slutte med dette "jeg kan ikke se forskjellen" tullet. Det er voldsomt forskjell på 30 og 60 fps. Noen som sier noe annet lyver. Så enkelt er det. Det sagt...så er det nok stor forskjell på hvor plaget en er eller ikke. Tenker at en som har spilt mye 60 fps spill er mye mer plaget av 30 fps en en som spiller stort sett kun 30 fps spill. Det er store forskjeller. Men at folk ikke bryr seg eller synes det gjør noe er noe konsoll industrien klart viser. Endret 14. februar 2017 av LarZen 6 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nå må vi slutte med dette "jeg kan ikke se forskjellen" tullet. Det er voldsomt forskjell på 30 og 60 fps. Noen som sier noe annet lyver. Så enkelt er det. Det sagt...så er det nok stor forskjell på hvor plaget en er eller ikke. Tenker at en som har spilt mye 60 fps spill er mye mer plaget av 30 fps en en som spiller stort sett kun 30 fps spill. Det er store forskjeller. Men at folk ikke bryr seg eller synes det gjør noe er noe konsoll industrien klart viser. Betyr mye for en competitive shooter, men betyr lite for type Assassin's Creed. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nå må vi slutte med dette "jeg kan ikke se forskjellen" tullet. Det er voldsomt forskjell på 30 og 60 fps. Noen som sier noe annet lyver. Så enkelt er det. Det sagt...så er det nok stor forskjell på hvor plaget en er eller ikke. Tenker at en som har spilt mye 60 fps spill er mye mer plaget av 30 fps en en som spiller stort sett kun 30 fps spill. Det er store forskjeller. Men at folk ikke bryr seg eller synes det gjør noe er noe konsoll industrien klart viser. Jeg ser ikke forskjell. Har tatt flere tester der det spiltes av 2 videoer med gameplay, 1 med 60fps og 1 med 30fps. Man skulle så gjette hvilken som var 60. Jeg "klarte" under halvparten. Dvs, jeg gjettet og siden det er 50-50 sjanse så måtte man jo ende opp på ca halvparten rett Dermed har jeg slått meg til ro med at 30fps holder fint. No problem. Ser på det som svært positivt så slipper jeg å bitche om spill som er 30fps, og jeg får spilt flere spill. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Enig i det. Så lenge det ikke er store drops, og er stabilt. For eksempel i Battlefield 1 på PS4, som jeg spiller mye, er det masse framedrops visstnok. Kan ikke si jeg har merket noe til det, det er i hvert fall ikke noe problem for min del og det er et fps som går fort unna. Litt nyheter om Zelda. Det blir DLC fra launch, på sommeren og til jul: Man må nå betale ekstra for hard mode. lmao Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg ser ikke forskjell. Har tatt flere tester der det spiltes av 2 videoer med gameplay, 1 med 60fps og 1 med 30fps. Man skulle så gjette hvilken som var 60. Jeg "klarte" under halvparten. Dvs, jeg gjettet og siden det er 50-50 sjanse så måtte man jo ende opp på ca halvparten rett Dermed har jeg slått meg til ro med at 30fps holder fint. No problem. Ser på det som svært positivt så slipper jeg å bitche om spill som er 30fps, og jeg får spilt flere spill. Du trenger ikke se det for å merke det i spill. Som sagt, det er en grunn til at FIFA f.eks alltid har kjørt i 60fps, som jeg har sagt til deg før, fordi det er uspillbart i 30fps. Ja, uspillbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå