Mala Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Én ting skal i hvert fall Nintendo ha i denne omgang, de gjør en formidabelt mye bedre jobb med promoteringen i forhold til katastrofen Wii U. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Enig. Og likevel ser jeg folk si promoteringen er katastrofalt dårlig. Merkelig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 At Nintendo promoterer den som en stue konsoll først og fremst mener jeg er en stor tabbe. Switch er på sitt dårligste om en sammenligner med konkuransen som en stue konsoll. Men i en liga for seg selv som en håndholdt konsoll. ////////////// Switch vs iPhone 6 (+?) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Flere barn vil få sin første erfaring med Nintendo gjennom Switch. Misunner dem for hvor moro det må være; alt er nytt og spennende. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Tipper det er mange voksne som også tar spill jomfruen med en Switch... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ja jeg kan bestemme hva som er spill eller ikke. Wii fint og wii sports er interaktivt men ikke et spill. Egentlig så kan det vel kalles søppel. Men poenget er igjen at for alle andre som lager spill enn Nintendo selv så er konsollene deres for tiden en katastrofe. Det er lov å håpe switch ikke ender opp på samme måte med en haug med elendige spinn offs og småspill, men det er nok der Nintendo sikter seg inn for å nå mobilmarkedet. Så får vi se om noen år om den strategien er levedyktig. Og sjekk lista over utgitte titler på wii så vil du se at wii fikk alt søppelet som ps2 fikk generasjonen før det igjen. Wii Sports er så definitivt et spill. Folk mente åpenbart at det ikke var søppel også. De ti mest solgte spillene på Wii knuste omtrent alt av spill på PS3 og Xbox. Og det er da ikke Nintendos feil at andre ikke klarte å lage Wii-spill som slo an. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Litt UI-nytt fra dev-kitet: - Themes. Man kan endre bakgrunnsbilde og farge på tekst i hovedmenyen - Auto sleep-funksjon - Kodelås - Flymodus - Redigeringsfunksjon for screenshots, legg på tekst etc - Venneliste. Legg til/slett venner, se spillhistorikk - Quick Settings (hold inne HOME et sekund eller mer) mens spillet kjører i bakgrunnen - Maks 8 brukere per konsoll Mer: Endret 13. februar 2017 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Nintendo Switch uses 20nm Maxwell Tegra SoC Leaked documents seem to confirm the Switch uses a customized second-generation NVIDIA Tegra Maxwell chip instead of Pascal Tegra http://www.tweaktown.com/news/56259/nintendo-switch-uses-20nm-maxwell-tegra-soc/index.html Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Og jeg står fortsatt på at Switch er som den er for å komme inn på mobilmarkedet. Eh, hva? Du er klar over at Nintendo har laget bærbare konsoller i (nesten) alle år? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 At Nintendo promoterer den som en stue konsoll først og fremst mener jeg er en stor tabbe. Switch er på sitt dårligste om en sammenligner med konkuransen som en stue konsoll. Men i en liga for seg selv som en håndholdt konsoll. Nå er det spillene som selger konsoller. Så alt avhenger av dem. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 ... Virker litt som Nintendo prøver å dilte etter de kule gutta: "Se her! Vi har også disse spillene", noe som ikke hjelper med mindre Nintendo får de samtidig som ps og xbox. ... ...og at konkurrentene ikke allerede har solgt mange titalls millioner konsoller allerede. Da er ikke lenger Switch støtte et veldig godt argument lenger. Hvis Nintendo skal være med å AAA-kjøret, så får det i så fall bli neste generasjon hvis de klarer å lansere omtrent samtidig med Sony/MS. Vel, faktisk så kan det hende at jeg plukker opp Skyrim fordi du kan spille det i all evighet og jeg har ikke prøvd det på flere år, men jeg tror ikke det generelt kommer til å selge mange Switcher. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Litt UI-nytt fra dev-kitet: - Themes. Man kan endre bakgrunnsbilde og farge på tekst i hovedmenyen - Auto sleep-funksjon - Kodelås - Flymodus - Redigeringsfunksjon for screenshots, legg på tekst etc - Venneliste. Legg til/slett venner, se spillhistorikk - Quick Settings (hold inne HOME et sekund eller mer) mens spillet kjører i bakgrunnen - Maks 8 brukere per konsoll Ser jo veldig rent og pent ut sammenliknet med tidligere Nintendo-UI. Spent på hvordan endelig utgave ser ut. Ikke mange dagene til vi finner ut nå :-) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Nintendo just detailed Switch's smartphone app a little more http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-13-nintendo-just-detailed-switchs-smartphone-app-a-little-further Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Ser det diskuteres mye rundt appen og voicechat og mange som mener at man må bruke appen til dette. Hvis dette er tilfellet, hvorfor har Nintendo på sin egen specs side skrevet 3,5mm jack with mic function. Og legger merke til offisielle lisensierte headset til switch hvor de aller fleste har mikrofon innebygget. Dette gjør meg nesten helt sikker på at man ikke er avhengig av appen for voicechat. I tillegg har switch Bluetooth 4.1, noe som også er aktuelt for headset med mikrofon. Endret 13. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Kan være at appen "snakker" med Switch og er kun et brukergrensesnitt. Slik som appene til PS4. Ikke godt å si...Nintendo virker jo å være styrt av en drita full ledelse til tider slik som dem behandler sine kunder og fans. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Nintendo Switch uses 20nm Maxwell Tegra SoC Leaked documents seem to confirm the Switch uses a customized second-generation NVIDIA Tegra Maxwell chip instead of Pascal Tegra http://www.tweaktown.com/news/56259/nintendo-switch-uses-20nm-maxwell-tegra-soc/index.html Stemmer nok garantert. Nintendo hadde ikke holdt igjen informasjonen hvis det var Pascal. Hadde simpelthen ikke vært noe gain på å skjule Pascal arkitektur. Endret 14. februar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Heldigvis spiller det 0 rolle for min del hva arkitekturen kalles så lenge spillene kan se like bra ut som Mario kart 8.. 3 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Heldigvis spiller det 0 rolle for min del hva arkitekturen kalles så lenge spillene kan se like bra ut som Mario kart 8..Fps er vel så viktig som grafikk også da Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Mye viktigere! Gjerne juster ned grafikken for å få god flyt. Så lenge de får litt orden på FPS-en i spilt screen mariokart skal jeg ikke klage 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Samtidig er OoT regnet som et av tidenes beste spill, selv om det kjørte på magre 17 fps. 30 holder lenge for meg, ser ikke forskjell på det og 60 uansett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå