kilik Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Sjekket den versjonen med Mario Kart inkludert. Hvis legger den i handlekurven står det forventet 9. juni. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Etter å ha tenkt meg om så kansellerte jeg nettopp min bestilling av Switch 2. Jeg venter på at Nintendo blir mindre griske, ellers får jeg heller spille på noe annet. 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april PosteMonopolet skrev (41 minutter siden): Etter å ha tenkt meg om så kansellerte jeg nettopp min bestilling av Switch 2. Jeg venter på at Nintendo blir mindre griske, ellers får jeg heller spille på noe annet. Slik som situasjonen er rundt om i verden nå mtp økte avgifter og kaos generelt, tviler jeg det blir billigere med det første. Heller motsatt… 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet mandag kl 15:48 Del Skrevet mandag kl 15:48 Mario Kart World Looks Simply Fantastic On Nintendo Switch 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet mandag kl 18:38 Del Skrevet mandag kl 18:38 PÃ¥inter skrev (2 timer siden): Mario Kart World Looks Simply Fantastic On Nintendo Switch 2 Virker som det er en del content utover ordinær Mario kart kjøring og det virker jo bra. Men fortsatt litt skeptisk til om det er nok for pengene. Jeg ble jo litt småfurten av Mario Kart 8 Deluxe som jo egentlig var et Wii U-spill til fullpris, men der kom hvertfall såpass mange baner siden det var deluxe-versjonen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet tirsdag kl 07:24 Del Skrevet tirsdag kl 07:24 (endret) Nimrad skrev (12 timer siden): Virker som det er en del content utover ordinær Mario kart kjøring og det virker jo bra. Men fortsatt litt skeptisk til om det er nok for pengene. Jeg ble jo litt småfurten av Mario Kart 8 Deluxe som jo egentlig var et Wii U-spill til fullpris, men der kom hvertfall såpass mange baner siden det var deluxe-versjonen. Ja, blir interessant å se om spillverdenen godtar dyrere spill. De har nok vært kunstig lave i pris tror jeg. Et godt spill kan jeg akseptere en høyere pris på. Endret tirsdag kl 07:24 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet tirsdag kl 07:58 Del Skrevet tirsdag kl 07:58 PÃ¥inter skrev (30 minutter siden): Ja, blir interessant å se om spillverdenen godtar dyrere spill. De har nok vært kunstig lave i pris tror jeg. Et godt spill kan jeg akseptere en høyere pris på. Det har jo de siste årene blitt større spenn med rimeligere indie-spill og dyrere AAA-spill. Grand Theft Auto VI er et klassisk spill jeg vet jeg kan godta å betale mer enn resten på, men det er jo et gigantisk spill! En ting er om det er bra - Mario Kart blir jo helt sikkert bra - men jeg vil ha mye innhold for å bruke mer penger på spillet. Mario Kart har jo tradisjonelt sett ikke noe story-mode, men bare en gjeng med races. Det er ikke godt nok at de er veldig bra, og det vet nok Nintendo, så de har prøvd seg på åpen verden og div oppgaver rundt forbi. Men de oppgavene og tingene du kan finne i den åpne verden vi har sett så langt er ikke nok spør du meg. 1 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet tirsdag kl 10:22 Del Skrevet tirsdag kl 10:22 Nimrad skrev (2 timer siden): Mario Kart blir jo helt sikkert bra - men jeg vil ha mye innhold for å bruke mer penger på spillet. Mario Kart har jo tradisjonelt sett ikke noe story-mode, men bare en gjeng med races. Jeg tenker nok at den verden i kommende Mario kart vil utvides etter hvert med DLC, som de sikkert vil ta betalt for. Om de klarer å beholde spenningen og interessen for spillet blir artig å følge med på. Kanskje putte på en «historie». 1 Lenke til kommentar
metahertz Skrevet onsdag kl 08:59 Del Skrevet onsdag kl 08:59 Hva må jeg gjøre for å få tak i en 5. Juni 🤔 kan absolutt hele Norges første levering allerede være forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 09:09 Del Skrevet onsdag kl 09:09 For spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet onsdag kl 10:20 Del Skrevet onsdag kl 10:20 metahertz skrev (1 time siden): Hva må jeg gjøre for å få tak i en 5. Juni 🤔 kan absolutt hele Norges første levering allerede være forhåndsbestilt? Alle med forhåndsbestilling er nok fort utsolgt til release tipper jeg. Men det blir nok mulig å kjøpe fysisk i butikk noen steder. Det er ikke «allerede», forresten. Den har vært mulig å bestille et par uker allerede. Lenke til kommentar
metahertz Skrevet onsdag kl 11:03 Del Skrevet onsdag kl 11:03 42 minutes ago, Nimrad said: Det er ikke «allerede», forresten. Den har vært mulig å bestille et par uker allerede. Å, da er det i hvertfall ikke allerede nei. Lenke til kommentar
kilik Skrevet onsdag kl 12:08 Del Skrevet onsdag kl 12:08 Hele 2,2 mill. ønsker å forhåndsbestille i Japan alene og Nintendo har allerede sagt at de ikke klarer å levere i nærheten så mange. Japan: Nintendo confirms 2.2 million people applied for the Switch 2 lottery - My Nintendo News Tipper etterspørselen er mye større enn tilbudet i Norge også og at mange som tror de er sikret en på dag 1 vil få en lei beskjed etterhvert. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet torsdag kl 08:21 Del Skrevet torsdag kl 08:21 Flere norske butikker tar fortsatt i mot forhåndsbestillinger. Og noen butikker har sagt at de kun selger så mange de har fått bekreftet at de får inn. Men usikkert om det gjelder alle. Så foreløpig ser det ihvertfall ikke ut som alt som kommer inn er solgt per nå. Er sikkert mange som kjøper rundt lanseringsdagen uten å ha forhåndsbestilt, så det går gjerne tomt etterhvert. Så spørs det hvor lang tid det tar før neste batch havner i butikkene. Jeg har forhåndsbestilt og har ikke tenkt å beholde den selv, så bare positivt om etterspørselen er større enn tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå