Nizzen Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar On 2/9/2025 at 6:09 AM, Nimrad said: Til og med når GTA VI kommer?;) Bryr meg ikkje om GTA eller om xbox og playstation 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Nizzen skrev (1 minutt siden): Bryr meg ikkje om GTA eller om xbox og playstation Heldige deg. Jeg bryr meg heller ikke om noen konsoller, eller PC-er heller for den saks skyld, men jeg bryr meg veldig om gode spill så GTA 6 står høyt på listen! 1 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Har man lyst å spille GTA så finnes jo vice city og san andreas 🤷♂️ 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar bo1e skrev (8 timer siden): Har man lyst å spille GTA så finnes jo vice city og san andreas 🤷♂️ Jeg spiller San Andreas as we speak 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Den GTA pakken har forresten blitt finpussa slik tilnærma de originale++ 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar (endret) Nyheter fra en ukes tid tilbake, men den siste spesielt er ikke så mye nevnt i diskursen... https://bsky.app/profile/wario64.bsky.social/post/3ligp3wel2k2j https://bsky.app/profile/wario64.bsky.social/post/3ligtesszuc2l EDIT: Så Bluesky loader ikke inn slik twitter gjør. Det burde fikses! Endret 26. februar av fnwilborn Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar svenka skrev (På 12.2.2025 den 0.24): Den GTA pakken har forresten blitt finpussa slik tilnærma de originale++ Kun på Switch? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar 22 minutes ago, Nimrad said: Kun på Switch? I videoen sier han "a huge update for all versions of the game" 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet torsdag kl 13:41 Del Skrevet torsdag kl 13:41 Kansje remasterene av Wind Waker og Twilight Princess kommer på Switch som en «siste dans»? 🤠🕹️👌☕️ Lenke til kommentar
Mala Skrevet torsdag kl 14:41 Del Skrevet torsdag kl 14:41 Mye uinteressant som vanlig. Men kult å endelig få ett innblikk i det neste Metroid spillet, som selvsagt ikke skal spilles på Switch. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet torsdag kl 15:09 Del Skrevet torsdag kl 15:09 (endret) Mala skrev (38 minutter siden): Mye uinteressant som vanlig. Men kult å endelig få ett innblikk i det neste Metroid spillet, som selvsagt ikke skal spilles på Switch. Ja, dette var noe av det tammeste jeg har sett av Nintendo 😅 Men enig som du sier, Metroid Prime 4 alene var verdt til å se sendingen 👌 Du sikter på Switch 2? 🤔 Endret torsdag kl 15:20 av svenka Lenke til kommentar
kilik Skrevet torsdag kl 15:49 Del Skrevet torsdag kl 15:49 Dette føles som et siste farvel for Switch 1 og for å vise at konsollen fortsatt blir støttet med spill også lenge etter Switch 2 er lansert. Metroid Prime 4 blir nok kjøpt, men traileren var litt skuffende, ser ut til å mangle det lille ekstra og virker rimelig utdatert. Spent på om det kommer en egen Switch 2-versjon. Tipper kanskje grunnen til at vi ikke fikk en dato er at det også blir lanseringsspill til Switch 2. Vi får vite sikkert på tirsdag. Metroid Prime 4: Beyond - 2025 Pokémon Legends: Z-A - 2025 Tomodachi Life: Living the Dream - 2026 Rhythm Heaven Groove - 2026 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet torsdag kl 15:50 Del Skrevet torsdag kl 15:50 svenka skrev (40 minutter siden): Ja, dette var noe av det tammeste jeg har sett av Nintendo 😅 Men enig som du sier, Metroid Prime 4 alene var verdt til å se sendingen 👌 Du sikter på Switch 2? 🤔 Switch 2 ja 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet torsdag kl 21:11 Del Skrevet torsdag kl 21:11 Switch 2-forhåndssalget starter 2. april Lenke til kommentar
svenka Skrevet i går, 12:36 Del Skrevet i går, 12:36 kilik skrev (På 27.3.2025 den 16.49): Dette føles som et siste farvel for Switch 1 og for å vise at konsollen fortsatt blir støttet med spill også lenge etter Switch 2 er lansert. Metroid Prime 4 blir nok kjøpt, men traileren var litt skuffende, ser ut til å mangle det lille ekstra og virker rimelig utdatert. Spent på om det kommer en egen Switch 2-versjon. Tipper kanskje grunnen til at vi ikke fikk en dato er at det også blir lanseringsspill til Switch 2. Vi får vite sikkert på tirsdag. Metroid Prime 4: Beyond - 2025 Pokémon Legends: Z-A - 2025 Tomodachi Life: Living the Dream - 2026 Rhythm Heaven Groove - 2026 Det kan tyde på at de vil satse litt videre på originale Switch til tross for at oppfølgeren kommer i juni, som ryktene skal ha det til (dog noe jeg fortsatt tviler litt på). Tipper vi kan vente oss et priskutt når 2’ern lanseres, ser for meg at Nintendo drømmer om å slå salgsrekorden til PS2 😂🕹️🤔 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet i går, 17:03 Del Skrevet i går, 17:03 Hva tenker dere om ryktet om at C knappen er for å koble til en sekundær Switch 1 eller 2 for å bruke den som en WiiU lignende pad? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden fnwilborn skrev (15 timer siden): Hva tenker dere om ryktet om at C knappen er for å koble til en sekundær Switch 1 eller 2 for å bruke den som en WiiU lignende pad? At Nintendo i så fall har funnet et genialt triks for at folk ikke skal selge den gamle 😅 1 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Hei! Sønnen min sparer til Nintendo Switch 2, men har ikke helt nok enda. Vi prøver å finne ut om det egentlig lønner seg å kjøpe den med én gang ved lansering, eller om det kan være smartere å vente litt. • Er det ofte bugs eller feil i første runde? • Kommer det noen lanseringstilbud/bundles som gjør det verdt å kjøpe ved lansering? • Hvordan pleier tilgjengeligheten å være? Tror dere det vil være sånn at den blir utsolgt i månedsvis eller tror dere Nintendo leverer nok? I motsetning til Nvidia og Sony. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden OddZen skrev (4 timer siden): • Er det ofte bugs eller feil i første runde? Nææh, det hører sjeldenhetene til. OddZen skrev (4 timer siden): • Kommer det noen lanseringstilbud/bundles som gjør det verdt å kjøpe ved lansering? Neppe. Lanseringstilbud er ikke noe de trenger, så det blir nok ordinær pris ved lansering. Konsoller generelt er svært sjeldent på tilbud og du kan ende opp med å måtte vente ganske lenge dersom du vil ha tilbud. OddZen skrev (4 timer siden): • Hvordan pleier tilgjengeligheten å være? Tror dere det vil være sånn at den blir utsolgt i månedsvis eller tror dere Nintendo leverer nok? I motsetning til Nvidia og Sony. Umulig å vite egentlig. Kommer an på populariteten. Problemet til Sony og Nvidia var ekstrem etterspørsel. Switch 2 kommer nok ikke akkurat til å støve ned, men hvor vanskelig det blir å få tak i er veldig vanskelig å si. Ditt beste bet er å legge inn forhåndsbestilling nå på onsdag. Det ville jeg anbefalt deg. Man betaler vel ikke før i juni, så det er noen måneder til å spare på hvis det går. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå