svenka Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar PÃ¥inter skrev (29 minutter siden): Det var en sjelden mann å se, long time no see, mister! Vært på jord omseiling eller noe? 😅 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar svenka skrev (10 minutter siden): Det var en sjelden mann å se, long time no see, mister! Vært på jord omseiling eller noe? 😅 Iikewise, har spilt veldig mye Switch. 😂 livet flyter avgårde… 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Påinter! Godt å se deg her inne igjen! 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Takk for det, så hyggelig, ilikemåte. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar fnwilborn skrev (På 31.10.2016 den 21.02): Zelda: Breath of the Wild needs to sell 2m copies to profit Det var tider det… 8 år siden. 32.62 millioner solgte spill. Bli spennende å se om Switch 2 kan matche forgjengeren. 1 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar I huset her er det regel om Kun pc og Nintendo, så her blir det Switch 2 🤩 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar PÃ¥inter skrev (3 timer siden): Bli spennende å se om Switch 2 kan matche forgjengeren. Tviler på det, med mindre Switch 2 kommer til å være i salgs mye lengre enn den første. Første Switch bydde på noe nytt, der Switch 2 bare er en spec bump. Switch 2 blir kanskje den nye standard-valget når noen skal kjøpe ny eller må oppgradere gamle Switch. Men tipper at (globalt sett) er det få som føler at de må bytte ut en Switch med Switch 2. Litt som de som oppgraderer fra PS5 til PS5 Pro, det er en liten niche. Jeg selger min min Switch 1 for øyeblikket, uten planer om å kjøpe ny. Skulle jeg ha lyst på en igjen blir det nok en Switch 2 siden det blir den nye standarden. Skjønner at de må balansere batteri og varme når den er håndholdt, men som en som kun bruker switch i docken er det synd at de ikke har litt mer kraft å gå på når den er docket. Og så heller bare klokke ned ytelsen når den er håndholdt. Da hadde nok flere blitt fornøyd med ytelsen. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Comma Chameleon skrev (3 timer siden): Men tipper at (globalt sett) er det få som føler at de må bytte ut en Switch med Switch 2 Sant nok, med mindre de har software som er salgsargument for 2´. Det kommer helt sikkert. Blir spennende å se hvor gode Nintendo er i årene som ligger foran oss. Er artig å lese litt i begynnelsen av denne tråden, mange spådommer og tanker rundt ny konsoll. Personlig savner jeg da Nintendo konsollene var unike i design (utseende)SNES, N64, Gamecube, det er tross alt leketøy. 1 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Det som er greia med Nintendo er at jeg kjøper alltid spillene, ikke hardware. Fordi spill laget inhouse i nintendo stort sett er kanonbra uansett hvilken konsoll de lager dem på. Og de er helt unike for Nintendo, i motsetning til f.eks. xbox og ps5 som har spill som portes til alle konsoller og PC. Man får ikke spilt Mario, Zelda, Metroid etc på andre steder enn Nintendo. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Bytex skrev (2 timer siden): Man får ikke spilt Mario, Zelda, Metroid etc på andre steder enn Nintendo. En del av de emuleres ganske bra på PC, så det finnes jo muligheter. Og har man først kjøpt spillet til Switch er det etisk innafor å laste det ned til PC også. Personlig synes jeg det ble for mye styr og glitcher her og der i enkelte spill, så jeg endte opp med å spille kun på Switchen til tross for dårligere FPS. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Nizzen skrev (10 timer siden): I huset her er det regel om Kun pc og Nintendo, så her blir det Switch 2 🤩 Til og med når GTA VI kommer?;) Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Comma Chameleon skrev (11 timer siden): Litt som de som oppgraderer fra PS5 til PS5 Pro, det er en liten niche. Har inntrykk av at hoppet fra Switch til Switch 2 e rbetydleig større enn det. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sjørøver skrev (3 timer siden): Har inntrykk av at hoppet fra Switch til Switch 2 e rbetydleig større enn det. Ja, nå blir forskjellen mer som å oppgradere fra PS3 til PS4 Pro, etter slik jeg har skjønt det! 🤔 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sjørøver skrev (12 timer siden): Har inntrykk av at hoppet fra Switch til Switch 2 e rbetydleig større enn det. Mye større. Kan ikke sammenlignes med PS5 vs PS5 Pro i det hele tatt. Jeg tror folk glemmer at Switch er 8 år gammel. For det første er jo specs-oppgraderingen mye større i rene tall. Men det viktigste er kanskje at på det nivået til PS5/PS5 Pro så er oppgraderingene tall for tall mindre synlige. Å gå fra High til Ultra liksom. For det andre er den nå mer up-to-date og det åpner for mer multiplattformstøtte. 1 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Nimrad skrev (13 timer siden): Mye større. Kan ikke sammenlignes med PS5 vs PS5 Pro i det hele tatt. Jeg tror folk glemmer at Switch er 8 år gammel. Det er jo ganske imponerende at vi faktisk får mye utvikling på håndholdt fronten nå. Vil gi en del skryt til Steam for dette. Har brukt min steam deck en del nå. Spiller spill som er for "dårlige" til å spille på PC, men som jeg vil ha spilt gjennom for det om. Hadde vært fint om jeg kunne brukt steamdeck til emulering og switch til det meste annet av spill. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Greit at Switch er 8 år gammel, og var langt fra noe powerhouse allerede da, for å si det mildt. Og ikke alt er kjent enda, men chatbottene sier Switch 2 vil være på nivå reint hw/compute-messig med ps4/xbox one s (med teknologi som dlss på toppen). De nevnte andre konsollene er eldre enn OG Switch. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Sjørøver skrev (26 minutter siden): Det er jo ganske imponerende at vi faktisk får mye utvikling på håndholdt fronten nå. Vil gi en del skryt til Steam for dette. Har brukt min steam deck en del nå. Spiller spill som er for "dårlige" til å spille på PC, men som jeg vil ha spilt gjennom for det om. Valve skal ha cred for PC-håndholdt, men Nintendo må også få litt cred for håndholdt-hypen synes jeg. Jeg har ikke lenger gaming-PC eller stasjonær konsoll og spiller alt av PC-spill på Steam Deck. Det var god timing med mye reising, småbarn og andre ting som gjør det mye lettere å få litt spilltid hvis man har en håndholdt. Den kjører jo alt jeg har kastet på den. Sjørøver skrev (29 minutter siden): Hadde vært fint om jeg kunne brukt steamdeck til emulering og switch til det meste annet av spill. Jeg vil helst fortsette å bruke Steam Deck til "det meste annet" og heller Switch 2 til Nintendo-eksklusive spill. Etter jeg fikk Steam Deck gikk det opp for meg hvor lite ergonomisk Switch. Etter jeg fikk Steam Deck har jeg ironisk nok sluttet å bruke Switchen til Switch-spill. Steam Deck-en er mer ergonomisk og kjører flere Switch-spill bedre. bo1e skrev (10 minutter siden): Greit at Switch er 8 år gammel, og var langt fra noe powerhouse allerede da, for å si det mildt. Håndholdte vil alltid være langt fra noe powerhouse. Det blir heller ikke Switch 2, og den blir nok heller ikke den kraftigste håndholdte på markedet. Men når 4K har 9 ganger så mange piksler som 720p, så kan man ofte kjøre selv moderne spill med relativt dårlig hardware. 1 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Steam Deck er kanskje det som er naturlig å sammenligne med, selv om den er 3 år gammel nå. Hvordan vil Switch 2 plassere seg i forhold til den? Sitat CPU: AMD Zen 2 (4 cores / 8 threads, 2.4-3.5 GHz) GPU: AMD RDNA 2 (8 compute units, 1-1.6 GHz) RAM: 16 GB LPDDR5, 5500 MT/s Storage: 256 GB eMMC Display: 7-inch IPS LCD, 1280 x 800 resolution, 60 Hz refresh rate Battery: 40 Whr Weight: 669 g Price: $399 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar bo1e skrev (21 minutter siden): Steam Deck er kanskje det som er naturlig å sammenligne med, selv om den er 3 år gammel nå. Hvordan vil Switch 2 plassere seg i forhold til den? Litt mindre minne, litt høyere rå kraft. Visstnok. Men vi har ikke noe offisielt. Men rå kraft er bare halve historien. DLSS, frame generation og alt dette nye fra Nvidia kan gjøre den merkbart kraftigere enn Steam Deck. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar I praksis med DLSS kan den vise seg å ikke være så langt unna Xbox Series S docked. Med andre ord kan den få AAA spill laget for denne generasjonen sånn som nyeste Assassins Creed, EA FC, Call of Duty osv. Det er det viktigste med Switch 2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå