Magnus Rydningen Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ut i fra lekkasjene som har kommet de siste dagene så har den plass for fysiske spill og ser ut til at det er samme format som Switch. Er og en patent ute på automatisk oppskalering av Switch spill ved hjelp av DLSS. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ser for meg fleste spillene de par første årene blir cross-gen, på samme måte som God of War Ragnarok og Horizon 2 kom ut på både PS4 og PS5. Utfra lekkasjene virker det som en offisiell annonsering nærmer seg med stormskritt. Enten denne måneden eller tidlig februar er mitt tips. Lenke til kommentar
kilik Skrevet onsdag kl 11:18 Del Skrevet onsdag kl 11:18 (endret) NS2 Accessories Genki, en tilbehørsleverandør virker som de akkurat har røpet designet på konsollen. Ellers har denne logoen lekket: Endret onsdag kl 11:45 av kilik Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Ryktes om lansering mars-april. Har sett 2. Mars bli nevnt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Jeg er klar! Men de må nesten annonsere den først da. 😛 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Til tross for alle ryktene blir jeg fortsatt overraska om den kommer før sommeren. Ikke har det kommet priskutt på den originale og heller ikke annonsert den nye (som nevnt over). Ikke glem at det også var mye snakkis før Switch ble lansert 🫡 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden svenka skrev (5 timer siden): Til tross for alle ryktene blir jeg fortsatt overraska om den kommer før sommeren. Ikke har det kommet priskutt på den originale og heller ikke annonsert den nye (som nevnt over). Ikke glem at det også var mye snakkis før Switch ble lansert 🫡 Switch ble annonsert i oktober eller november 2016 mener jeg å huske? Mer info i januar eller februar og lansering mars. Men ingen sikkerhet i at Nintendo gjør samme greia denne gangen, siden vi kjenner til konseptet fra før... 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Jeg tror maskina kommer før sommeren. Bare de får vist noe nå i Januar, så rekker de vel å vise reklame, få sendt ut konsoller og spill og ha den klar i butikker til mars / april? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Klarer ikke seg for meg at det skal bare være 2 måneder mellom annonsering og lansering, så tror man kan utelukke mars. Tipper tidligst april, men blir ikke overrasket om vi må vente helt til oktober. Det har så langt vært veldig stille rundt det viktigste, nemlig spillene. Endret 5 timer siden av kilik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå