Magnus Rydningen Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ut i fra lekkasjene som har kommet de siste dagene så har den plass for fysiske spill og ser ut til at det er samme format som Switch. Er og en patent ute på automatisk oppskalering av Switch spill ved hjelp av DLSS. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ser for meg fleste spillene de par første årene blir cross-gen, på samme måte som God of War Ragnarok og Horizon 2 kom ut på både PS4 og PS5. Utfra lekkasjene virker det som en offisiell annonsering nærmer seg med stormskritt. Enten denne måneden eller tidlig februar er mitt tips. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) NS2 Accessories Genki, en tilbehørsleverandør virker som de akkurat har røpet designet på konsollen. Ellers har denne logoen lekket: Endret 8. januar av kilik Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ryktes om lansering mars-april. Har sett 2. Mars bli nevnt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg er klar! Men de må nesten annonsere den først da. 😛 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Til tross for alle ryktene blir jeg fortsatt overraska om den kommer før sommeren. Ikke har det kommet priskutt på den originale og heller ikke annonsert den nye (som nevnt over). Ikke glem at det også var mye snakkis før Switch ble lansert 🫡 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar svenka skrev (5 timer siden): Til tross for alle ryktene blir jeg fortsatt overraska om den kommer før sommeren. Ikke har det kommet priskutt på den originale og heller ikke annonsert den nye (som nevnt over). Ikke glem at det også var mye snakkis før Switch ble lansert 🫡 Switch ble annonsert i oktober eller november 2016 mener jeg å huske? Mer info i januar eller februar og lansering mars. Men ingen sikkerhet i at Nintendo gjør samme greia denne gangen, siden vi kjenner til konseptet fra før... 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg tror maskina kommer før sommeren. Bare de får vist noe nå i Januar, så rekker de vel å vise reklame, få sendt ut konsoller og spill og ha den klar i butikker til mars / april? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Klarer ikke seg for meg at det skal bare være 2 måneder mellom annonsering og lansering, så tror man kan utelukke mars. Tipper tidligst april, men blir ikke overrasket om vi må vente helt til oktober. Det har så langt vært veldig stille rundt det viktigste, nemlig spillene. Endret 12. januar av kilik 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Om dette stemmer er det virkelig på tide. https://bsky.app/profile/wario64.bsky.social/post/3lfn2cqqntn2h EDIT: Så Bluesky-linker gir ikke preview her inne? OK da: Endret 13. januar av fnwilborn 1 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Flere som melder om dette nå. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar (endret) Tror ikke før jeg får se det 😂🤔😳🫣 Endret 14. januar av svenka Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar svenka skrev (På 14.1.2025 den 20.20): Tror ikke før jeg får se det 😂🤔😳🫣 Ja, lett for å bli sånn etter å ha hørt rykter om ny Nintendo Switch i årevis. Vi hørte vel om Nintendo Switch pro for 4 år siden? Og så har det vært så mye rykter at jeg ikke har giddet å følge med. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet torsdag kl 13:08 Del Skrevet torsdag kl 13:08 (endret) Surr. Endret torsdag kl 13:09 av Mala Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet torsdag kl 13:17 Del Skrevet torsdag kl 13:17 Største forbedringen i designet er støtten. Den som er på switch 1 er bare en dårlig vits, men den der så brukbar ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet torsdag kl 14:07 Del Skrevet torsdag kl 14:07 Elefantmesteren skrev (50 minutter siden): Største forbedringen i designet er støtten. Den som er på switch 1 er bare en dårlig vits, men den der så brukbar ut. De fikset støtten allerede på OLED-utgaven. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet torsdag kl 14:29 Del Skrevet torsdag kl 14:29 Videre visning den 2. april. Blir kanskje ingen lansering før sommeren da? 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet torsdag kl 14:40 Del Skrevet torsdag kl 14:40 Donkey Kong skrev (2 minutter siden): Videre visning den 2. april. Blir kanskje ingen lansering før sommeren da? Nei, jeg tviler. Nintendo gjør lurt i å bygge opp hypen! Men etter min mening burde de kansje latt vær med å vise fram den lille snutten av det Mario Kart spillet. Det såg jo nesten identisk ut som forgjengeren! 🤔 På tide med en forfriskelse der kjenner jeg. Jeg ble så lei etter all DLC’en til 8’ern, at jeg heller har fyret opp Mario Kart 64 eller Double Dash den siste tida 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå