Mala Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) 60fps fremfor alt annet. Tears of the Kingdom orker jeg bare ikke på Switch. Forsåvidt ett jævlig kjedelig spill. Kjente motivasjonen til å spille døde momentant man satte støvlene på fast grunn. Skal absolutt gi det en ny sjangse om man får noe bedre bildekvalitet og flyt her Tok ganske mange timer før jeg fant BoTW verdt å spille igjennom også 😛 Endret 8. november av Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) God pris på Kirby's Return to Dream Land Deluxe hos Coop Obs om dagen :) https://www.obs.no/gaming/spill/nintendo-switch-spill/2750432?v=Obs-45496478643 Endret 11. november av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Mala skrev (10 timer siden): God pris på Kirby's Return to Dream Land Deluxe hos Coop Obs om dagen https://www.obs.no/gaming/spill/nintendo-switch-spill/2750432?v=Obs-45496478643 Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november 5 minutes ago, fnwilborn said: Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Det var på lager i morges, så du er nok for sent ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) fnwilborn skrev (2 timer siden): Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Hjalp meg veldig når jeg postet linken 😛 Som jo er 12 timer siden i skrivende stund. Såg det gjekk unna raskt i timene etter. Nintendo spill på salg har en tendens til å renne raskt ut. Endret 11. november av Mala Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. november Del Skrevet 18. november (endret) Har skaffet meg Nintendo Switch/64 online og gjenopplever Banjo Kazooie. Veldig gøy, men sliter virkelig med kontrolloppsettet. Særlig at "hoppeknappen" er til høyre. I tillegg er C-knappene fra Nintendo 64 dårlig implementert på Switch pro-kontrolleren. Poenget: Forsøker å finne en Nintendo 64-kontroller som er kompatibel til Switch. Noen som har noen greie varianter å anbefale? Autentisk, men som ikke koster skjorten? Endret 18. november av Donkey Kong Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. november Del Skrevet 20. november Jeg tenker jeg svarer meg selv. Husker at Nintendo lanserte trådløs Nintendo 64-kontroller til Switch, men det virker som at dette var en ekstremt begrenset lansering. Kontrollen er ikke til salgs noen steder, og på Finn ligger den ute til mellom 1200 og 1800 kroner. Virker ikke som det er tredjepartskontrollere til salgs heller. Skuffende. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 20. november Del Skrevet 20. november Husker jeg kjøpte fra Nintendo Tyskland, kostet mer enn det smakte synes jeg. Ser den er på tilbud hos Nintendo UK til ca 400kr, men med frakt og toll/mva så blir det fort det dobbelte så man havner ikke langt unna Finn-prisene. Vet det finnes noen N64-kontrollere fra Brawler, tror de skal være greie uten at jeg har prøvd de selv, fins sikkert anmeldelser på Youtube. Og så kommer 8bitdo med en variant på nyåret. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Er det bare meg, eller er det ekstremt mye styr med flytting og sletting av data hvis man har mer enn bare et par spill installert? Er det virkelig designet slik at man kun kan ha et fåtall spill samtidig, så hvis man har mange spill så må man drive og slette, laste ned på nytt, osv.? Også når man har spillet på kassett? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Markiii skrev (2 timer siden): Er det bare meg, eller er det ekstremt mye styr med flytting og sletting av data hvis man har mer enn bare et par spill installert? Er det virkelig designet slik at man kun kan ha et fåtall spill samtidig, så hvis man har mange spill så må man drive og slette, laste ned på nytt, osv.? Også når man har spillet på kassett? Har du ikke noe SD-kort i den? Det er mye mindre styr på Switch enn andre konsoller synes nå jeg. Men jeg har et svært minnekort i den. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Solid ryktevideo med 3D printet modell av neste generasjons switch. Ta informasjonen med en bøtte med salt. Slå på engelsk teksting. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Nimrad skrev (På 2.12.2024 den 11:44 AM): Har du ikke noe SD-kort i den? Det er mye mindre styr på Switch enn andre konsoller synes nå jeg. Men jeg har et svært minnekort i den. Jo, har vel et SD-kort også, men synes det er mye styr. Håpløst lite brukervennlig å måtte flytte og slette og arkivere og alt mulig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. desember Del Skrevet 3. desember Markiii skrev (46 minutter siden): Jo, har vel et SD-kort også, men synes det er mye styr. Håpløst lite brukervennlig å måtte flytte og slette og arkivere og alt mulig. Men hvorfor gjør du det? Hvis jeg husker rett får du spørsmål hver gang du installerer et spill om du vil ha på SD-kort eller intern lagring. Syns ikke det er styr i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Skjønner ikke hva problemet er jeg heller. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet tirsdag kl 15:21 Del Skrevet tirsdag kl 15:21 https://www.pressfire.no/artikkel/nintendo-far-eshop-kritikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet tirsdag kl 18:55 Del Skrevet tirsdag kl 18:55 (endret) Switch eshop'en har fremstått som søppel i årevis allerede. Ett forferdelig virrvarr av dritt og shovelware. Endret tirsdag kl 18:55 av Mala 1 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet onsdag kl 19:31 Del Skrevet onsdag kl 19:31 243 spill ble gitt ut til Nintendo 64 i hele dens levetid. Det kommer i snitt ut 250 spill i måneden til Switch. De må få tilbake Nintendo Seal of Quality. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet onsdag kl 22:45 Del Skrevet onsdag kl 22:45 Jeg er enig at det burde være bedre kvalitetskontroll for barna sin del, men jeg kan ikke si at jeg personlig sliter med å navigere meg forbi alt skrotet på eshop. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet torsdag kl 05:14 Del Skrevet torsdag kl 05:14 Gavekort skrev (6 timer siden): Jeg er enig at det burde være bedre kvalitetskontroll for barna sin del, men jeg kan ikke si at jeg personlig sliter med å navigere meg forbi alt skrotet på eshop. Det gjør en del av filterne og sidene med tilbud helt ubrukelig. F.eks. "beste tilbud" eller hva det heter er jo kun dritt som koster noen få kroner. Der er det umulig å finne gode tilbud på gode spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå