HansiBanzi Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli BadCat skrev (På 2.7.2024 den 2:01 PM): Grå Joy-Cons har vært "discontinued" i evigheter og hvite Joy-Cons kan ikke kjøpes utenom hele konsollsett. Den tid det er flaut for en godt voksen i det hele tatt å ha en slik barnleke kalt Nintendo Switch, ønsker jeg ikke at den skal se ut som et loppemarked på grunn av Joy-Cons i to farger. Fysj! Enig i at standardfargene er teite, men etter å ha sett hvor mange gråhårede som sitter og trykker på fargede firkanter i generisk mobilspill #2078 og går opp til level 1500+ i nevnte spill tror jeg egentlig ingenting vil føles flaut for meg til sammenlikning. 1 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli On 5.7.2024 at 1:44 PM, Gavekort said: Skal vi drive å denge på denne daue hesten selv etter Switch 2 har blitt annonsert? Maskinvaren blir svak i den og Joy-Cons blir endret til det verre. Den kommer sikkert til å selge godt så lenge de er tydelige i markedsføringen og ikke lager en ny Wii U, men for folk som stiller krav vil den være "dead on arrival". 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august (endret) Nintendo-fans stiller ikke krav, vi bare kjøper det neste som kommer fordi det er eneste plassen vi kan få Mario, Metroid, Kirby etc. Av en eller annen grunn har jeg 3 versjoner av 3DS. Først "vanlig", så New 3ds, så New 3ds XL (litt større overskjerm). Dro den frem i sommerferien for å spille Ocarina of Time 3D (som jeg aldri har spilt), og det funka som bare det som tidsfordriv på fly og slikt. Fant laderen i en skuff også. Endret 2. august av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august New 3DS XL er helt konge, eye-tracking gjør faktisk gimmick om til en kjempe feature! Har spilt en del Ridge Racer 3D på min i det siste 1 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august (endret) Så en leaker sa vi ville få to Directs denne mnd og en i september som avduker Switch 2. Spenningen stiger. Vi fikk jo dual Direct i går. Endret 28. august av fnwilborn Lenke til kommentar
diskusjon21042024 Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Tears of the Kingdom på salg for 349 kr, er det et godt tilbud? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august (endret) diskusjon21042024 skrev (10 minutter siden): Tears of the Kingdom på salg for 349 kr, er det et godt tilbud? Så godt som man får det. Nintendo-spill synker lite i pris så det er bra det Endret 31. august av Nimrad 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september Rapporter Del Skrevet 1. september diskusjon21042024 skrev (20 timer siden): Tears of the Kingdom på salg for 349 kr, er det et godt tilbud? Veldig! Nintendo first party går nesten aldri ned i pris. Kjøp, kjøp, kjøp! 3 Lenke til kommentar
diskusjon21042024 Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Søker man "nintendo switch" på prisjakt viser søkeresultatet Switch 2019 for 2657 kr, men når man trykker på linken er prisen over 3000. Er det andre som får dette resultatet? https://www.prisjakt.no/search?search=nintendo switch Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september 50 minutes ago, diskusjon21042024 said: Søker man "nintendo switch" på prisjakt viser søkeresultatet Switch 2019 for 2657 kr, men når man trykker på linken er prisen over 3000. Er det andre som får dette resultatet? https://www.prisjakt.no/search?search=nintendo switch Sjekk prishistorikk. Bug i systemet 1 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Mulig Switch 2 leak: Men ta det med en klype salt. Har gått en god del rykter de siste dagene, så tydelig at noe er på gang. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Ser lik ut som den gamle. Greit det, da. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Coop Obs har The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom til 499,- på nett, som ett lite tips 😃 1 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 29. oktober Rapporter Del Skrevet 29. oktober https://www.xda-developers.com/nintendo-switch-2-reportedly-being-announced-very-soon/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3hKN6YQpB7vGr9ZVwZemjIND8gdnyotkQQbxL8S61UYpYeumX5Qz6Vjzw_aem_Agt7A0G5YTioVPCtQgonnQ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober Rapporter Del Skrevet 29. oktober De annonserte akkurat at Xenoblade Chronciles X kommer i mars til Switch: Heller mot at Switch 2 ikke kommer før et godt stykke uti 2025 og at dette er en indikasjon på det. Litt rart de ikke annonserer noe sånt i en Direct, men kan vel tyde på at det er ikke all verdens med spill igjen til Switch 1. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. november Rapporter Del Skrevet 6. november https://www.gamer.no/artikler/nintendo-bekrefter-bakoverkompatibilitet-for-switch-2/517977 store nyheter, om enn forventet. 2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. november Rapporter Del Skrevet 6. november Mest spennende er om de øker performance i noen gamle titler. Har spart siste Zelda i håp om at Switch 2 tilbyr 60fps. Lenke til kommentar
kilik Skrevet fredag kl 08:54 Rapporter Del Skrevet fredag kl 08:54 (endret) Hvis den har DLSS som det ryktes så kan man håpe at gamle spill kjører i 4k docked. Kanskje en performance mode og quality mode eller lignende. Var vel snakk om tidligere at Nintendo har vist fram BOTW med mye bedre oppløsning og framerate bak lukkede dører. Tears of The Kingdom fortjener å utnytte bedre hardware. Endret fredag kl 08:54 av kilik Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet fredag kl 10:35 Rapporter Del Skrevet fredag kl 10:35 4K har jeg null behov for, jeg vil ha AAA-spill i håndholdt modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå