Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

BadCat skrev (På 2.7.2024 den 2:01 PM):

Grå Joy-Cons har vært "discontinued" i evigheter og hvite Joy-Cons kan ikke kjøpes utenom hele konsollsett. Den tid det er flaut for en godt voksen  i det hele tatt å ha en slik barnleke kalt Nintendo Switch, ønsker jeg ikke at den skal se ut som et loppemarked på grunn av Joy-Cons i to farger. Fysj!

Enig i at standardfargene er teite, men etter å ha sett hvor mange gråhårede som sitter og trykker på fargede firkanter i generisk mobilspill #2078 og går opp til level 1500+ i nevnte spill tror jeg egentlig ingenting vil føles flaut for meg til sammenlikning. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 5.7.2024 at 1:44 PM, Gavekort said:

Skal vi drive å denge på denne daue hesten selv etter Switch 2 har blitt annonsert?

Maskinvaren blir svak i den og Joy-Cons blir endret til det verre. Den kommer sikkert til å selge godt så lenge de er tydelige i markedsføringen og ikke lager en ny Wii U, men for folk som stiller krav vil den være "dead on arrival".

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nintendo-fans stiller ikke krav, vi bare kjøper det neste som kommer fordi det er eneste plassen vi kan få Mario, Metroid, Kirby etc. Av en eller annen grunn har jeg 3 versjoner av 3DS. Først "vanlig", så New 3ds, så New 3ds XL (litt større overskjerm). Dro den frem i sommerferien for å spille Ocarina of Time 3D (som jeg aldri har spilt), og det funka som bare det som tidsfordriv på fly og slikt. Fant laderen i en skuff også.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

De annonserte akkurat at Xenoblade Chronciles X kommer i mars til Switch:

Heller mot at Switch 2 ikke kommer før et godt stykke uti 2025 og at dette er en indikasjon på det.

Litt rart de ikke annonserer noe sånt i en Direct, men kan vel tyde på at det er ikke all verdens med spill igjen til Switch 1.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Hvis den har DLSS som det ryktes så kan man håpe at gamle spill kjører i 4k docked. Kanskje en performance mode og quality mode eller lignende. 

Var vel snakk om tidligere at Nintendo har vist fram BOTW med mye bedre oppløsning og framerate bak lukkede dører. 

Tears of The Kingdom fortjener å utnytte bedre hardware.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...