Tilda1234 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hei! Jeg har laget en film på min egen mac, men så vil jeg gjerne dele den på Facebook siden det er i jobb sammenheng osv. Musikken jeg har lagt til er i fra Youtube sine lydbiblioteker, men får fortsatt melding fra Facebook at jeg ikke har rettighetene. Noen som vet om jeg kan bruke musikk fra Youtube sitt lyd bibliotek så fritt som jeg vil eller det kun på youtube det gjelder? Noen andre forlag til hvor jeg kan eventuelt finne musikk uten å måtte tenke på rettigheter? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Moderatormelding Flyttet tråden til egnet seksjon. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Better to be safe than sorry... Finn noe ny musikk, eller del videoen på fb. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Sjekk ut "fair use" konseptet. Store selskaper er som regel kjipe, selv om du har rett. Ofte må du bevise at de tar feil. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå