AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har helt melkehvit/likblek/blåhvit hud som jeg virkelig hater. Og jeg blir aldri brun, hverken av solarium eller vanlig sol. Jeg blir solbrent og så blir jeg litt mindre hvit enn jeg var. Man aldri BRUN. Derfor har jeg begynt å ty til selvbruning. Føler huden min ser mye friskere ut og ansiktet får en fin glød. Øynene mine kommer også mye finere frem. Når jeg ikke bruker selvbruning har jeg utrolig dårlig selvtillitt og føler meg som en dass, for jeg ser virkelig syk ut uten farge på meg. Hva synes dere gutter om selvbruning? Foretrekker dere heller en likblek jente fremfor en med litt brunfarge på seg? Og da snakker jeg ikke om overdreven brunfarge, men en frisk brunfarge som ser naturlig ut...takk for svar:) Anonymous poster hash: c569b...7a6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 ... og i andre verdensdeler bruker jentene krem for å få hud som din. Kosmetikkbransjen lever av å gjøre folk usikre. 9 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Jeg har helt melkehvit/likblek/blåhvit hud som jeg virkelig hater. Og jeg blir aldri brun, hverken av solarium eller vanlig sol. Jeg blir solbrent og så blir jeg litt mindre hvit enn jeg var. Man aldri BRUN. Derfor har jeg begynt å ty til selvbruning. Føler huden min ser mye friskere ut og ansiktet får en fin glød. Øynene mine kommer også mye finere frem. Når jeg ikke bruker selvbruning har jeg utrolig dårlig selvtillitt og føler meg som en dass, for jeg ser virkelig syk ut uten farge på meg. Hva synes dere gutter om selvbruning? Foretrekker dere heller en likblek jente fremfor en med litt brunfarge på seg? Og da snakker jeg ikke om overdreven brunfarge, men en frisk brunfarge som ser naturlig ut...takk for svar:) Selvtillit hjelper mye på, så om det får deg til å føle deg mye bedre så kjør på tenker jeg. Foretrekker at jenter har litt farge, så gitt at selvbruningen ikke ser veldig fake/rar ut så stemmer jeg definitivt ja på det. Endret 14. september 2016 av Nimrad Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg synes du skal gi blanke i hva vi menn synes! Hvis du føler deg bedre ved å ty til selvbruning, så gjør det! Utstrålingen du får av å føle deg vel og bra, er langt mer tiltrekkende enn hudfargen din. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 De med brun hud gjør alt de kan for å bli bleke. De med blek hud gjør at de kan for å bli brune. Man vil ha det man ikke har ... Det er opp til deg hva du synes er fint/hva du får bedre selvtillit av. Velg selv! Menn synes begge deler er fint. Garantert. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ikke at jeg har peiling, men enkelte hårfarger passer jo bedre til blek hud. Det jeg vil frem til er at farging av hår og sminke ellers kanskje kan gi fine resultat Jeg har sett enkelte jenter med rødt hår og lys hud som jeg synest kan være kjempe søtt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Enig. Med blek hud har man mange flere valgmuligheter rundt hårfarge. Endret 14. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
ozone Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg er mann og synes jo hvitere jo finere. Vi er alle forskjellig og har forskjellig preferanser. Stol på at der er haugevis med gutter / menn som synes at du på ditt hviteste er det vakreste de har sett! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har helt melkehvit/likblek/blåhvit hud som jeg virkelig hater. Og jeg blir aldri brun, hverken av solarium eller vanlig sol. Jeg blir solbrent og så blir jeg litt mindre hvit enn jeg var. Man aldri BRUN. Derfor har jeg begynt å ty til selvbruning. Føler huden min ser mye friskere ut og ansiktet får en fin glød. Øynene mine kommer også mye finere frem. Når jeg ikke bruker selvbruning har jeg utrolig dårlig selvtillitt og føler meg som en dass, for jeg ser virkelig syk ut uten farge på meg. Hva synes dere gutter om selvbruning? Foretrekker dere heller en likblek jente fremfor en med litt brunfarge på seg? Og da snakker jeg ikke om overdreven brunfarge, men en frisk brunfarge som ser naturlig ut...takk for svar:) Anonymous poster hash: c569b...7a6 Selv om noen kler å være bleke, er nok litt brunfarge noe de fleste foretrekker. Lenke til kommentar
albions Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har helt melkehvit/likblek/blåhvit hud som jeg virkelig hater. Og jeg blir aldri brun, hverken av solarium eller vanlig sol. Jeg blir solbrent og så blir jeg litt mindre hvit enn jeg var. Man aldri BRUN. Derfor har jeg begynt å ty til selvbruning. Føler huden min ser mye friskere ut og ansiktet får en fin glød. Øynene mine kommer også mye finere frem. Når jeg ikke bruker selvbruning har jeg utrolig dårlig selvtillitt og føler meg som en dass, for jeg ser virkelig syk ut uten farge på meg. Hva synes dere gutter om selvbruning? Foretrekker dere heller en likblek jente fremfor en med litt brunfarge på seg? Og da snakker jeg ikke om overdreven brunfarge, men en frisk brunfarge som ser naturlig ut...takk for svar:) Anonymous poster hash: c569b...7a6 Så lenge du er fornøyd og får bedre selvtillit så er det bare å kjøre på. Drit i hva andre måtte meine, tenk på deg selv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Heller naturlig bleik enn falsk brun. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Orange jenter er ikke min smak iallfall... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Så lenge du er fornøyd og får bedre selvtillit så er det bare å kjøre på. Drit i hva andre måtte meine, tenk på deg selv I og for seg enig i det, men det er sjelden så enkelt. Hva hvis det som gir en god følelse her og nå, på sikt bare bidrar til et jag etter å fylle neste hull i selvbildet? Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg kan ikke huske å ha tenkt at noen har stygg hudfarge. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg kan ikke huske å ha tenkt at noen har stygg hudfarge.Kan ikke huske at jeg har gjort heller. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg kan ikke huske å ha tenkt at noen har stygg hudfarge. Samme her. De eneste gangene jeg i det hele tatt gjør meg tanker om noens hudfarge så er det ved overdrevne eller dårlige selvbruningsjobber. Jeg har aldri forstått enkelte nordmenns innstendige ønske om å se ut som svette spanjoler. TS: "naturlig, frisk" brunfarge er en selvmotsigelse. Den brunfargen som oppstår etter eksponering for UV-stråler er en skadetilstand i huden og er hudens "all hands on deck" for å unngå videre skade. At man blir brun om sommeren hvis man er aktiv ute er etter min mening en nødvendig bieffekt av å leve livet, ikke et mål i seg selv. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 TS: "naturlig, frisk" brunfarge er en selvmotsigelse. Den brunfargen som oppstår etter eksponering for UV-stråler er en skadetilstand i huden og er hudens "all hands on deck" for å unngå videre skade. Jada, du kan bryte det meste ned til banaliteter. Dette endrer ikke det faktum at smak og behag er som det er. Solbrun hud anses stort sett å være pent. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nasty, spør du meg. Følg dine egne preferanser, ikke saueflokken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå