AfterGlow Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 SteelSeries' «Rival 500» byr på smarte knapper og vibrering.Denne musen skal være ideell for deg som spiller mye på nettet Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hva er egentlig poenget med å ha så høy DPI? Vil det gjøre musen mer presis om man uansett setter den til typ 400DPI? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Det der mykplast-belegget de har plassert på begge sidene av musen, som sikkert er ment å gi bedre grep, er absolutt ikke noe å trakte etter. Kjøpte en Rival for under ett års tid siden, og plasten er allerede slitt helt inn til hardplasten som ligger noen millimeter innenfor. Ble svart på fingrene av å bruke musen, samtidig som små plastbiter falt av hele tiden. Endret 15. september 2016 av Sondre K Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hva er egentlig poenget med å ha så høy DPI? Vil det gjøre musen mer presis om man uansett setter den til typ 400DPI? Vil vær være mer presis om man bruker den på litt mindre tilegnet underlag.. Er som natt å dag om man har en laptop og bruker musa på sengetøyet eller ligende.. Men ellers så er det rimelig tullete med så høy DPI om man har ei skikkelig musmatte 1 Lenke til kommentar
Leonidas Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Dammit Jeg skulle ønske dem tok samme tommel desgina i fra Wow wireless mousen og adda en rester på den det og prøvd noe nytt på Høyre siden. http://ecx.images-amazon.com/images/I/31llzacQ6yL.jpg Musen er Perfect till Arma og strageti spill. Men Scroll wheele mitt døde. og som sagt høyre side er ikke så bra Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Vibrering i en datamus? Morsom gimmick, men jeg tror jeg står over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå