Kruste Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har vært uheldig å rygge på bilen min med min traktor. Både bil og traktor er forsikret i samme selskap (Vardia) Noen som vet om det er egenandel og bonustap hvis jeg tar dette på forsikringen ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Gå på nettsiden til forsikringsselskap og finn forsikringsavtalen din. Der står det alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Traktorer er ofte dekket under en gårdsforsikring der skader som dekkes etter bilansvarsloven ikke har egenandel. - Men du må nesten sjekke ift den konkrete forsikkringen du har. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Du må trolig dekke det på kaskoforsikring dersom du får dekket det i det hele tatt. Jeg mener å huske at man ikke får dekket skade på eget kjøretøy påført av et annet kjøretøy man selv eier.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Skjønner ikke hvorfor man ikke bare ringer selskapet og spør...? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå