Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Helt på høyde med det verste under LVG. Kjeder meg helt sykt mye nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Erre mulig Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 ikke en dritt har forandra seg annet enn at vi har brukt enda mer penger... møkkalag. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hææhææ, fortjent er det jo nesten også. Dårlig fra linjedommeren, men hva faen gjør det - vi fortjener null fra denne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Enkelte av benkesliterne er jo totalt ubrukelige. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nå kan vi godt ryke ut av EL for min del, men vi kan da vel faen ta meg prestere bedre enn dette uansett. Sykt svakt! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Samme drittet som forige sesong. Gjeeeeesp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Verste innlegget jeg har sett i år. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Yay. Frispark og ballen 5 meter over. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Keeper fram? Lenge siden jeg har sett. Stryk på nesten alle. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fyfaen at det er mulig. Tipper vi kommer til å være elendige i alle kamper hvor vi ikke stiller med toppet lag. Herregud, enkelte aner jo ikke hva de skal gjøre med ballen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 trodde ikke vi kunne synke lavere enn førsteomgangen mot city, men dette var pinadø værre. Lønnstrekk på alle mann. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 En stinker av rang, men sånn går det ofte når man bytter ut nesten hele laget (og de som kommer inn har minimalt med kamptrening) og i tillegg spiller i en lite glamorøs turnering. Tipper man kan dele spillere i to; de som vet at de ikke er i sjefens planer og ikke gidder å prøve noe særlig, og de som bruker anledning til å vise seg frem. De fleste i dag var i den første kategorien, kun et par som var i den andre. Nu vel, ny match på søndag. Mourinho har en stor jobb foran seg med å innfri forventningene til omgivelsene. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Glad det ikke er jeg som har brukt 1 milliard på Pogba. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Ny formasjon og åtte endringer, i tillegg til at Feyenoord var gode = elendig. Darmian får godkjent. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Rooney som nr 10 er kanskje ikke så ille after all, huh?.. Det her var begredelig. Endret 15. september 2016 av tc47 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det at vi spilte elendig i dag, betyr ikke at Rooney ikke er en potet. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 En stinker av rang, men sånn går det ofte når man bytter ut nesten hele laget (og de som kommer inn har minimalt med kamptrening) og i tillegg spiller i en lite glamorøs turnering. Tipper man kan dele spillere i to; de som vet at de ikke er i sjefens planer og ikke gidder å prøve noe særlig, og de som bruker anledning til å vise seg frem. De fleste i dag var i den første kategorien, kun et par som var i den andre. Nu vel, ny match på søndag. Mourinho har en stor jobb foran seg med å innfri forventningene til omgivelsene. )))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå