wasit97 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 hei jeg og dama mi har vært sammen i 2år vi er begge 19 hun har hatt despresjon før men har blitt bedre etter vi har blitt sammen vi har hatt vedlig bra sammen, men for 2 uker siden har litt små krangling hun svare aldri på meldingen det tar cirka 9 timer for hun å svare jeg har sendt en melding fra kl9 på morran hun har sett den men hun svarte ikke men hun svarte etter kl 12 på natten jeg var ganske surr jeg trenger noe å snakke med men hun sier (Hva skal si ?) og det forsette sånn fram til igår jeg har bestemt meg å spamme hu på snapchat til hu svare vi snakke sammen men hun syns at ve krangler heletiden , hun sier at hun tenke litt på seg selv først hun har hat det så jævlig i det siste og hun sier ikke noe bedre at vi begge snakke sammen, problemer er at hun sier aldri noes til meg hun er redd å snakke til meg hun snakke bare til vennine hennes når hun har det ikke bra jeg vil at hun skal tørr å snakke med meg vi har vært sammen i 2år..., vi har nesten ikke tid til hverandre 4 timer det max og nå vil hun at vi skal ta litt tid fra hverandre også kan vi snakke om det når hun er klare.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 hun er 19 år gammel, naivt å tro at du skal gifte deg med henne... hun må kysse flere frosker før hun finner sin prins... osv... Anonymous poster hash: 0552a...c14 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 jeg har bestemt meg å spamme hu på snapchat til hu svare vi snakke sammen God idè, hun vil garantert prøve å redde forholdet hvis du gjør det 1 Lenke til kommentar
wasit97 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 (endret) jeg har bestemt meg å spamme hu på snapchat til hu svare vi snakke sammen God idè, hun vil garantert prøve å redde forholdet hvis du gjør dem måtte gjøre det hun svare aldri eller så svare om en uke senere Endret 14. september 2016 av wasit97 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Nei, du må ikke gjøre det. Det kommer ikke til å hjelpe en dritt og hun blir sikkert bare sur på deg. Not recommended. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Gratulerer, du er nå i Guinnes rekordbok for mangel på tegnsetting! 8 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg skjønner hun godt hvis du snakker som du skriver. Du bør uansett gi hun "space". La hun få tid for seg selv. Du kommer til å drepe forholdet om du fortsetter å presse deg på hun nå! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Dette forholdet er dødt. Move on. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå