Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Besøke henne på jobben? (Brudd)

Anbefalte innlegg

Hei.

I går skjedde det noe helt rart mens jeg og jenta mi så på serie. Det var bare en liten uenighet som ble til en liten krangel.

Hun slo opp og blokka meg fra alt så jeg kan ikke sende meldinger.

Vi har vært av og på 2 ganger tidligere så jeg tror dette bare er enda et tilfelle av en teit krangel som ikke var nødvendig.

Men jeg får jo ikke kontakta henne så jeg tenkte å besøke henne på jobb litt før hun sluttet for å prate. Hun jobber som frisør, så er nok best når hun skal til å gå.

Det er jo eneste måte jeg kan kontakte henne...

Anonymous poster hash: fa787...135

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller kanskje dere begge trenger litt tid til å reflektere over saken. Raske reparasjoner kan bety at ting ryker etter en stund igjen, dere kan ha godt av å innse at slike småkrangler ikke behøver å bety stengte dører i utgangspunktet. Det krever litt mer tid...

Og så vil vel noen mene at den som tok initiativet til brudd også bør ta initiativet til gjenforening. Ellers blir det lett til at man lover en ensidig skjerpings i bytte.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så HUN slo opp og blokka deg, og du mener DU skal komme krypende etter? huff hva er du blitt mann? et offer?.... hvorfor lar du deg påvirke og knele av slik barnslig skremselspropaganda som hun driver med? det er en test hun gjør på deg, kalles en "shit-test".... hun gjør det bare for å se om du vil komme krypende etter, som betyr at hun har all makt... aksepter heller avgjørelsen hennes, når hun ringer kan du til og med si noe som at "jeg trodde egentlig at vi var en perfekt match, men nå som jeg har fått tenkt litt så var det kanskje ikke så dumt å slå opp likevel"..... men her må du føle an situasjonen litt. antar at dere er begge under 20 år gamle.

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

Enig i at du bør vente litt med å ta kontakt.

Brukar ho å "overreagere" slik som dette? Kan jo være at ho treng nokre dagar på å tenke over forhaldet so tar ho nok kontakt når ho har behov for det.

Ja, hun kan være veldig følsom til tider, så jeg ble ikke overrasket.

Jeg gikk til jobben hennes og vi pratet. Hun ringte meg etterpå og sa at det var urettferdig at jeg kom på jobben så hun følte seg som dritt foran kunder etter vi hadde prata. (Vi gikk tur ute, prata ikke foran kunder)

Hun sa også at jeg ike skal ta kontakt mer, noe jeg har hørt før de 2 andre gangene vi slo opp.

Nå bare venter jeg til hun gjør noe..

Lenke til kommentar

Dersom hun slår opp med deg over "ingenting", synes jeg dette potensielt sier to ting om henne:

1) Hun har sannsynligvis lyst til å bli kvitt deg, og krangelens eskalering, samt hennes reaksjon er en følge av dette. Hun er dritt lei deg - ikke på grunn av denne krangelen alene, men krangelen fikk begeret til å renne over, og nå har hun en unnskyldning for å plassere årsak til bruddet. At dere har vært av og på peker også i retning av frustrasjon i forholdet. Dere er ikke "rock solid", for å si det sånn. Hun blokkerte deg sannsynligvis fordi hun selv ikke vil bli dratt inn i et forhold med deg igjen. Hvis hun ikke blokkerer deg, vet hun at hun ikke "blir kvitt deg" like fort.

Og hun har muligens sett seg ut en ny fyr allerede, og dermed må bli kvitt deg fort og effektivt.

2) Det at hun blåser noe ubetydelig vås opp til å resultere i et brudd, og at dere også har hatt en turbulent fortid viser deg at hun er en dramaqueen, og ikke særlig voksen i hodet. Du bør være glad for at du er kvitt henne. Det at hun blokkerer deg gjør det også lettere for deg å komme deg videre. Glem henne. Det er så klart synd at hun er ei slik vinglejente, for frisørdamer er ofte pene...

Nei, du bør ikke stalke henne på jobben. Da blir det bare verre, og du risikerer at hun ekalerer situasjonen, at hun blir hysterisk, begynner å skrike, slår deg, og når du holder armene hennes for å beskytte deg selv, skriker hun at du slår henne, og kaster seg ned på bakken og begynner å grine. Så kommer politiet, og hun er fortsatt hysterisk slik at hun får oppmerksomhet, og slik at en kvinnelig konstabel kan gi henne et pledd og en kopp kakao. Så kan hun grine mens folk later som de synes synd på henne, mens de egentlig bare mentalt facepalmer ustoppelig. Likevel blir du den stygge ulven, fordi feminisme og politisk korrekthet. Og fordi du stalket henne. Pang - besøksforbud.

Men du kan jo prøve, og se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk til jobben hennes og vi pratet. 

Nå må jeg nesten få spørre: Hvorfor laget du da tråden? Alle svarene du fikk foreslo at du ventet, og du fikk samme resultatet som de forrige gangene når du gikk allikevel...?

Nå bare venter jeg til hun gjør noe..

Og hva kommer hun til å gjøre, basert på erfaring? Og viktigere, hva kommer du til å gjøre?

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har nok begge sterke følelser for hverandre, så tviler på at hun har funnet en annen...

Vår turbulente fortid er nok mye av grunnen til at hun slo opp, det kommer jo litt tilbake på en måte.

Vi har det utmerket sammen når vi ikke krangler, så forholdet er jo bra men vi prater dårlig sammen.

Og jeg lar henne være nå for jeg vil gi henne tid. Jeg er såklart veldig glad i henne, så føler jeg bør respektere hva hun vil.

Lenke til kommentar

Vi har nok begge sterke følelser for hverandre, så tviler på at hun har funnet en annen...

Vår turbulente fortid er nok mye av grunnen til at hun slo opp, det kommer jo litt tilbake på en måte.

Vi har det utmerket sammen når vi ikke krangler, så forholdet er jo bra men vi prater dårlig sammen.

Og jeg lar henne være nå for jeg vil gi henne tid. Jeg er såklart veldig glad i henne, så føler jeg bør respektere hva hun vil.Anonymous poster hash: fa787...135

Ut fra måten du skriver på så er du sikkert ikke så gammel, men hele greia virker litt barnslig...

Så klart har de fleste det bra når man ikke krangler. Men hva hjelper det når man klarer og sette i gang en krangel som fører til brudd så fort tv'en skrus på? Har dere slått opp tre ganger tidligere grunnet krangler så viser jo bare det at ingen av dere har lært, så hvorfor skal alt bli så bra denne gangen?

Kjærlighet gjør blind... Det er vertfall helt sikkert. Jeg synes du skal "grow a pair" og ta tak i situasjonen litt mer aktivt. Forholdet er ikke bra når dere ikke klarer å prate sammen. Men du kan så klart lure deg selv til å tro det.

Å respektere henne høres fint ut, men dette går begge veier. Hun kan ikke stikke hodet i sanden og gjøre slutt hver gang dere opplever litt barnslig motgang. Hva skjer den dagen dere evt. Skulle ta tak i VIRKELIGE problemer og utfordringer. Stede for tv serier?

Skal jeg synse litt så virker hun veldig bortskjemt og litt dum. Hun vet at du kommer krypende og du klarer ikke en gang vente til hun er ferdig på jobb. Men du er ikke så mye bedre du heller. Neste gang en krangel er et faktum så prøv og stopp den før den eskalerer ved å svelge noen kameler. Begge må gi og ta litt.

Tro meg... Dette forholdet kommer uansett ikke til å vare livet ut. Men det tror så klart ikke du på, for dere har det jo veldig bra... Når dere ikke krangler...

Håpløst...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg lar henne være nå for jeg vil gi henne tid. Jeg er såklart veldig glad i henne, så føler jeg bør respektere hva hun vil.Anonymous poster hash: fa787...135

Ut fra måten du skriver på så er du sikkert ikke så gammel, men hele greia virker litt barnslig...

Så klart har de fleste det bra når man ikke krangler. Men hva hjelper det når man klarer og sette i gang en krangel som fører til brudd så fort tv'en skrus på? Har dere slått opp tre ganger tidligere grunnet krangler så viser jo bare det at ingen av dere har lært, så hvorfor skal alt bli så bra denne gangen?

Kjærlighet gjør blind... Det er vertfall helt sikkert. Jeg synes du skal "grow a pair" og ta tak i situasjonen litt mer aktivt. Forholdet er ikke bra når dere ikke klarer å prate sammen. Men du kan så klart lure deg selv til å tro det.

Å respektere henne høres fint ut, men dette går begge veier. Hun kan ikke stikke hodet i sanden og gjøre slutt hver gang dere opplever litt barnslig motgang. Hva skjer den dagen dere evt. Skulle ta tak i VIRKELIGE problemer og utfordringer. Stede for tv serier?

Skal jeg synse litt så virker hun veldig bortskjemt og litt dum. Hun vet at du kommer krypende og du klarer ikke en gang vente til hun er ferdig på jobb. Men du er ikke så mye bedre du heller. Neste gang en krangel er et faktum så prøv og stopp den før den eskalerer ved å svelge noen kameler. Begge må gi og ta litt.

Tro meg... Dette forholdet kommer uansett ikke til å vare livet ut. Men det tror så klart ikke du på, for dere har det jo veldig bra... Når dere ikke krangler...

Håpløst...

Hva får deg til å tro at vi ikke er så gamle?

Lenke til kommentar

Håpløst...

Hva får deg til å tro at vi ikke er så gamle?

Fordi dette er typiske "fjortis"-problemer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...