Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Besøke henne på jobben? (Brudd)

Anbefalte innlegg

Hei.

I går skjedde det noe helt rart mens jeg og jenta mi så på serie. Det var bare en liten uenighet som ble til en liten krangel.

Hun slo opp og blokka meg fra alt så jeg kan ikke sende meldinger.

Vi har vært av og på 2 ganger tidligere så jeg tror dette bare er enda et tilfelle av en teit krangel som ikke var nødvendig.

Men jeg får jo ikke kontakta henne så jeg tenkte å besøke henne på jobb litt før hun sluttet for å prate. Hun jobber som frisør, så er nok best når hun skal til å gå.

Det er jo eneste måte jeg kan kontakte henne...

Anonymous poster hash: fa787...135

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller kanskje dere begge trenger litt tid til å reflektere over saken. Raske reparasjoner kan bety at ting ryker etter en stund igjen, dere kan ha godt av å innse at slike småkrangler ikke behøver å bety stengte dører i utgangspunktet. Det krever litt mer tid...

Og så vil vel noen mene at den som tok initiativet til brudd også bør ta initiativet til gjenforening. Ellers blir det lett til at man lover en ensidig skjerpings i bytte.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så HUN slo opp og blokka deg, og du mener DU skal komme krypende etter? huff hva er du blitt mann? et offer?.... hvorfor lar du deg påvirke og knele av slik barnslig skremselspropaganda som hun driver med? det er en test hun gjør på deg, kalles en "shit-test".... hun gjør det bare for å se om du vil komme krypende etter, som betyr at hun har all makt... aksepter heller avgjørelsen hennes, når hun ringer kan du til og med si noe som at "jeg trodde egentlig at vi var en perfekt match, men nå som jeg har fått tenkt litt så var det kanskje ikke så dumt å slå opp likevel"..... men her må du føle an situasjonen litt. antar at dere er begge under 20 år gamle.

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

Enig i at du bør vente litt med å ta kontakt.