t_o_m_m_y Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 jeg har i det siste fått et behov for å ha intim nærhet med det motsatte kjønn.Jeg snakker ikke om behovet for sex,og jeg snakker heller ikke om motivasjon av kåthet,men mer den intime kontakt med ei kvinne.jeg snakker om å være nær ei kvinne kun fordi er ei kvinne.Bare det å sitte noen cm unna ei kvinne er tilfredsstillende,eller snakke med ei kvinne fordi hun er kvinne.Jeg har da ikke behov for sex med henne,men kun berøre henne med øynene,hendene eller ord,skape en relasjon til kvinnen.gjelder dog ikke alle kvinner,men dem som er tiltrekkende,dog søker ikke forløsning av kåthet men mer det å være nær ei vakker kvinne,-enten det er mentalt eller fysiske former.Jeg lurer på hvilken lyst dette er?Hva er formålet med en slik lyst?Er godt kjent med kåthet og sex,hvordan vennskap,kåthet og sex skaper en kjæreste relasjon,men jeg er lite kjent med at jeg søker nærhet til ei kvinne kun fordi hun er kvinne.Som om målet er å være nær ei kvinne kun fordi hun er kvinne,og inget annet formål enn det.jeg syntes det et rart behov som jeg ikke vet hensikten med.Greit nok vis behovet var begynnelsen på at jeg skulle innlede forhold og ha barn med ei,men saken er det at jeg søker ingen spesielle kvinner og jeg søker ikke varig forhold men å mer generelt være nær vesenet kvinne,der da menn ikke kan gi meg den samme følelse. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 hvorfor er det digg å spoone? hvorfor er det digg å kose? Fordi det har en fysiologisk reaksjon i kroppen din, hormonbalansen din påvirkes av det og du blir tryggere, gladere osv... ren kjemi 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Kåthet er ikke nødvendigvis en grunn for å søke nærhet selv om mange føler nærhet ved sex. Jeg tror at grunnen til at det trengs en kvinne er at du har en "underliggende" sexuell tiltrekning til kvinner,(spesiellt siden du skriver at de må være tiltrekkende, regner med at du mener utseende) at du er hetero rett og slett. For meg som er hetero så er det ikke aktuellt å ha en slik relasjon med en mann, der er det et nært vennskap som er grensen. Det er også stor forskjell på gutter og jenter og det er noe helt annet å ha nærhet med en jente enn en gutt i mine øyne. Så er kanskje en trygghetsfølelse noe som spiller inn. Mennesker er flokkdyr og nærhet lindrer ensomhet, spesiellt en slik nærhet du beskriver. Endret 14. september 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg lurer på hvilken lyst dette er? Hva er formålet med en slik lyst? Jeg har den samme følelsen for noen biler. I bunn og grunn er det vel bare noe biokjemisk som skjer i vår hjerne. Hjernen koser seg med alle deilige transmittorsubstanser som svømmer rundt. Det blir en belønning for noe som man i forkant begjærer. "We covet what we see everyday" - Hannibal Lecter Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg lurer på hvilken lyst dette er? Hva er formålet med en slik lyst? ... men saken er det at jeg søker ingen spesielle kvinner og jeg søker ikke varig forhold men å mer generelt være nær vesenet kvinne Jeg synes dette høres ut som en form for desperasjon. Om jeg forstår deg riktig er det eneste kriteriet for å oppfylle dette behovet at personen er en kvinne. Det betyr at du tar hva som helst. Dersom du også har vært uten kvinnelig kontakt over lang tid, så er det nok et tegn på at dette er desperasjon. Hva bør du gjøre? Lytt til kroppen. Finn deg ei dame å henge med. Kom deg i balanse igjen. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Dette er ting som er 'hardkodet' i hjernen til alle mennesker! Hvorfor? Jo det skal jeg si deg! Dette er Darwins (for lengst bekreftete) teori om 'Naturlig utvelgelse' i praksis: Siden tidenes morgen har dyr og mennesker fantes i alle typer; Både de som likte å omgåes det motsatte kjønn, og de som ikke gjorde det! Naturen sørger jo da for at alle de som ikke likte det, ikke fikk barn og døde raskt ut, og de som likte det litt mindre enn de andre døde sakte men sikkert ut. Uten at noen behøvde å tenke på eller forstå hva som foregikk Slik er det idag også, og de som ikke liker det motsatte kjønn fører ikke sine gener videre (med mindre de får hjelp av helsevesenet til å få barn). Resultatet er at alle mennesker på planeten er etterkommere av mennesker som liker det motsatte kjønn, og har dermed stor sjanse for å arve det genet. Tenk på det: Alle dine forfedre og mødre klarte sin viktigste oppgave i livet; å føre sine gener videre. Absolutt ALLE! Helt tilbake til en amøbe i havet for flere milliarder år siden går det en ubrudt rekke av individer som formerte seg for å frembringe akkurat deg! Ikke bli den som brøt den kjeden... Endret 14. september 2016 av ozone Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Dette er ting som er 'hardkodet' i hjernen til alle mennesker! Hvorfor? Jo det skal jeg si deg! Dette er Darwins (for lengst bekreftete) teori om 'Naturlig utvelgelse' i praksis: Siden tidenes morgen har dyr og mennesker fantes i alle typer; Både de som likte å omgåes det motsatte kjønn, og de som ikke gjorde det! Naturen sørger jo da for at alle de som ikke likte det, ikke fikk barn og døde raskt ut, og de som likte det litt mindre enn de andre døde sakte men sikkert ut. Uten at noen behøvde å tenke på eller forstå hva som foregikk Slik er det idag også, og de som ikke liker det motsatte kjønn fører ikke sine gener videre (med mindre de får hjelp av helsevesenet til å få barn). Resultatet er at alle mennesker på planeten er etterkommere av mennesker som liker det motsatte kjønn, og har dermed stor sjanse for å arve det genet. Tenk på det: Alle dine forfedre og mødre klarte sin viktigste oppgave i livet; å føre sine gener videre. Absolutt ALLE! Helt tilbake til en amøbe i havet for flere milliarder år siden går det en ubrudt rekke av individer som formerte seg for å frembringe akkurat deg! Ikke bli den som brøt den kjeden... Du trenger å filosofere kraftig over verden noen ganger til. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 hvorfor er det digg å spoone? hvorfor er det digg å kose? Fordi det har en fysiologisk reaksjon i kroppen din, hormonbalansen din påvirkes av det og du blir tryggere, gladere osv... ren kjemi Ja det er nok bare kjemiske reaksjoner oppi knollen; kjærlighet finnes egentlig ikke!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 hvorfor er det digg å spoone? hvorfor er det digg å kose? Fordi det har en fysiologisk reaksjon i kroppen din, hormonbalansen din påvirkes av det og du blir tryggere, gladere osv... ren kjemi Ja det er nok bare kjemiske reaksjoner oppi knollen; kjærlighet finnes egentlig ikke!! Det er det kjærlighet er. Ren kjemi. Alt liv er ikke annet enn kompliserte kjemiske prosesser. Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 (endret) etter å ha meditert,reflektert og formulert en forståelse av hva dere har skrevet,så har jeg kommet til den konklusjon at kanskje det nettopp er så enkelt at reseptorer i hjernen og kroppen vår som begjærer følelsen før handling kan bli til.men jeg har gått litt videre også;det må da være fullt mulig å endre sine reseptorer over tid til å like noe annet eller forskyve sin bevissthet andre steder,så muligens da man kan endre vekk denne underlige og irrasjonelle behov for nettopp å begjære kvinner kun fordi dem er kvinner.jeg tenker så klart logisk og formåls nyttig nå,og ser vekk fra all unyttig nytelses søken som ikke fører til overlevelse eller evolusjons fremgang.Rent formåls nyttig må man tenke seg at ingen fremgang er oppnådd så lenge ikke det er oppnådd noe evolusjons fortrinn framfor andre grupper. Endret 25. september 2016 av t_o_m_m_y Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 hvorfor er det digg å spoone? hvorfor er det digg å kose? Fordi det har en fysiologisk reaksjon i kroppen din, hormonbalansen din påvirkes av det og du blir tryggere, gladere osv... ren kjemi Ja det er nok bare kjemiske reaksjoner oppi knollen; kjærlighet finnes egentlig ikke!! Kjærlighet finnes, men det skapes oppi knollen Anonymous poster hash: a3c8e...0da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå