Sir_Bacon Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 God morgen. Jeg har i lang tid vært plaget med et ganske frustrerende problem. Noen ganger virker det som mobilen min prøver å ødelegge hørselen min, jeg hører på musikk og plutselig så stiger volumet til maks. Jeg vet ikke om dette er et Sony-problem, Android-problem, eller App-problem, men jeg må finne en løsning på dette. Noen der ute som har noen forslag? Telefon: Sony Xperia Z5 (E6653)OS: Android 6.0.1 Musikk-app: Spotify All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har samme telefon og bruker Spotify og har hatt motsatt problem; problemet settes plutselig ned med tilhørende advarsel om at det kan ødelegge hørselen. Lenke til kommentar
Sir_Bacon Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Jeg har samme telefon og bruker Spotify og har hatt motsatt problem; problemet settes plutselig ned med tilhørende advarsel om at det kan ødelegge hørselen. Det hender jeg får den og, men det er gjerne fordi volumet har vært "høyt" i en lengre periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå