Gå til innhold

e700 eller p400?

jevne

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk min p400 i dag, eneste som er kjipt med den er at den ikke har ytterdisplay slik at du kan se hva klokken er etc. uten å måtte åpne opp telefonen. Ellers er jeg meget førnøyd, den har faktisk automatisk stor/små bokstaver når du skriver sms, var på tide. Fin telefon :thumbup:

God jul :xmas:

Lenke til kommentar
Fikk min p400 i dag, eneste som er kjipt med den er at den ikke har ytterdisplay slik at du kan se hva klokken er etc. uten å måtte åpne opp telefonen. Ellers er jeg meget førnøyd, den har faktisk automatisk stor/små bokstaver når du skriver sms, var på tide. Fin telefon :thumbup:

God jul :xmas:

Helt enig med deg. Fin telefon! Fikk min P400 igår. :D

Lenke til kommentar

E700 er en konge mob,,,jeg får min til uka,,,det blir digg,,, :w00t:

hvem bryr seg om stor bokstav,,,det er jo ikke noe vits,,,i grunn,,, selv om jeg hadde likt det,,men hvem bryr seg om det når man skal ha den råeste mob'n,,,??

jaja,,,det kan være litt kjipt når du har skrivd ei mld på 1900 tegn og da komme tilfeldigvis borti legge på knappen,,,men men,,,da bare lar man være og komme borti den,,,da,,,

kan si noen feil jeg tror blir kjipe,,,

det at man ikke ser navnet på mms mld,,,bare nr,,, det er kjedeli da,,,

ehm,,

ja,,meny'n er dårli,,det er noen dårlige translations,,, er det så ille kan man vel ha mob'n på engelsk,,, men det er litt krkoglette meny'r,,,

ehm det er vel det,,,

p400 er ikke særlig fin i forhold til e700 da,,,

og så har p400 antene,,uff av meg,,

kamera på e700 er bedre,,

men en ting skal p400 ha,,,mye bedre bundle,,,kjipt at man må kjøpe datakabel til e700 selv,,,

og sånt,,

hakke sjekka så mye på p400 så det er sikker noe som er bedre på den enn på e700,,,men e700 er mye stiligre!! :yes:

innmari bra valg og ta e700!! :green:

Lenke til kommentar

vis du er ute etter en flipp telefon som har bra design er e700 best.

p400 er bra og men mangler ytterskjerm.

men vis du er hjemme så kan du bare snu skjermen så ha du ytter skjerm.

men vis du gjør det når du har den i lommen og sånt blir de jo lett riper og letter at skjermen knuser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...