jevne Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 så..hvordan lyder dommen? selv venter jeg i spenning på e700 og har vanvittige forventninger.... har jeg gjort det riktige valget? Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fikk min p400 i dag, eneste som er kjipt med den er at den ikke har ytterdisplay slik at du kan se hva klokken er etc. uten å måtte åpne opp telefonen. Ellers er jeg meget førnøyd, den har faktisk automatisk stor/små bokstaver når du skriver sms, var på tide. Fin telefon God jul Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 p400 og v200 er lignende telefoner, og jeg synes at e700 er langt bedre enn de to nevnte, men den har noen ganske iriterende feil som trekker ned... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Fikk min p400 i dag, eneste som er kjipt med den er at den ikke har ytterdisplay slik at du kan se hva klokken er etc. uten å måtte åpne opp telefonen. Ellers er jeg meget førnøyd, den har faktisk automatisk stor/små bokstaver når du skriver sms, var på tide. Fin telefon God jul Helt enig med deg. Fin telefon! Fikk min P400 igår. Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Men nå er jeg lei, neste blir Samsung S300M, da kamera ikke har noe å si (har IXUS 400 ). Vil ha en mindre telefon, men mer solid skjermfeste og en ytterskjerm. Skal bli bra Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Du kan ha store forventninger med stooor grunn. E700 er en meget god telefon. Jeg kan nesten garantere deg at du ikke kommer til å finne noen feil hvis du ikke leter. Bortsett fra den ene med at du ikke får stor bokstav når du begynner på ny setning. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvilken elkjøp var dette? Skl ha meg en ny tlf, satser på mandag eller noe.. Så da håper jeg at de har e700 inne.. Også rett på hytta.. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Synes det virker som ganske irriterende at når du på e700 trykker på rød knapp, slettes hele meldingen du skrev. har hatt en slik telefon før, grrr Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 E700 er en konge mob,,,jeg får min til uka,,,det blir digg,,, hvem bryr seg om stor bokstav,,,det er jo ikke noe vits,,,i grunn,,, selv om jeg hadde likt det,,men hvem bryr seg om det når man skal ha den råeste mob'n,,,?? jaja,,,det kan være litt kjipt når du har skrivd ei mld på 1900 tegn og da komme tilfeldigvis borti legge på knappen,,,men men,,,da bare lar man være og komme borti den,,,da,,, kan si noen feil jeg tror blir kjipe,,, det at man ikke ser navnet på mms mld,,,bare nr,,, det er kjedeli da,,, ehm,, ja,,meny'n er dårli,,det er noen dårlige translations,,, er det så ille kan man vel ha mob'n på engelsk,,, men det er litt krkoglette meny'r,,, ehm det er vel det,,, p400 er ikke særlig fin i forhold til e700 da,,, og så har p400 antene,,uff av meg,, kamera på e700 er bedre,, men en ting skal p400 ha,,,mye bedre bundle,,,kjipt at man må kjøpe datakabel til e700 selv,,, og sånt,, hakke sjekka så mye på p400 så det er sikker noe som er bedre på den enn på e700,,,men e700 er mye stiligre!! innmari bra valg og ta e700!! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) ja, E700 er en kongetelefon, fikk den på mandag... Men er det noen som vet hvordan du spiller inn lyd uten og gå inn på mms-en?? og bruke innspillingene til f.eks meldingstone...Noen som vet? Endret 28. desember 2003 av 260202 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 vis du er ute etter en flipp telefon som har bra design er e700 best. p400 er bra og men mangler ytterskjerm. men vis du er hjemme så kan du bare snu skjermen så ha du ytter skjerm. men vis du gjør det når du har den i lommen og sånt blir de jo lett riper og letter at skjermen knuser. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 e700 ruler!!!!!!!!!! selv har jeg en t610, men skal bytte den snart i e700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå