BrummeBilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Har en litt eldre (2004) Renault Espace som har begynt å lekke diesel fra røret til diesel-innsprøyting på motoren. Det har allerede vært fikset en gang (før jeg kjøpte bilen), men har da begynt å lekke nå. Hvilke type rør kan være ok til å fikse dette med. Planen min er ett rør av f.eks. denne typen: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Drivstoffslange/Drivstoffslange-2000031289/ Men jeg har ikke peiling på hvor varmt det blir oppå der normalt. Er det ok med ett rør som tåler opp til 105 grader, eller må jeg finne noe høyere? Lenke til kommentar
BrummeBilen Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Fått lest litt om det og røret det er snakk om er "injector leak-off" røret. dvs det i plast. kan det stemme at motoren på utsiden holder ca 90 noe grader? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Finner returslange på Ebay. Om det er Bosch-injektorer som sitter i bilen din så kan du sikkert bruke noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå