steinjarle Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 iOS-oppdateringen ga iPhone-brukere «døde» telefoner Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Har nå oppdatert 4 enheter uten problemer. Tre i går ettermiddag/kveld, og en i dag tidlig. Sant skal sies; de ble gjenopprettet, og ikke oppdatert. For de som bryr seg om den forskjellen. Endret 14. september 2016 av johanf 1 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Venter til .01 versjonen kommer uansett. Lønner seg nesten aldri å være førstemann med de store generasjons OS oppdateringene. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Venter til .01 versjonen kommer uansett. Lønner seg nesten aldri å være førstemann med de store generasjons OS oppdateringene. 10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering. Endret 14. september 2016 av Valotunk Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering. 10.0.0.1 er versjonen som ble sluppet. Har ikke kommet noe nytt etter det, som jeg har fått tilbud om å installere iallfall. Lenke til kommentar
WildFlix Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg fikk også sånn som han på twitter bildet, men jeg kobla den til iTunes og fikk spørsmål om jeg ville oppdatere til iOS 9.3.5. Når jeg hadde gjort det så prøvde jeg å laste ned igjen, og da funka det helt fint. Så nå har jeg iOS 10 1 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering. 10.0.0.1 er versjonen som ble sluppet. Har ikke kommet noe nytt etter det, som jeg har fått tilbud om å installere iallfall. Såpass fort... Da tror jeg jeg venter til .0.2 versjonen. Garantert noen stabilitets ting eller sikkerhetsting som må rettes på. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 10.0.1 er ute. Den kom en times tid etter første slipp i går kveld og rettet problemene med oppdatering. 10.0.0.1 er versjonen som ble sluppet. Har ikke kommet noe nytt etter det, som jeg har fått tilbud om å installere iallfall. Okei, det kan gjerne stemme. Leste bare i går kveld at det var snakk om at det var 10.0.0 versjonen som gikk ut kl. 19:00 og forårsaket trøbbel, for så å bli rettet til 10.0.1 med en "behind the scene update" ganske raskt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Nei, Golden Master hadde versjonsnummer 10.0.0.1 (merk TO nuller). Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Mine IOS enheter sier 10.0.1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det kjekke er at Apple kun garanterer at iPhone-en var i ett år, så dersom oppdateringen bricker telefonen er det bare å kjøpe en ny en. Godt vi i Norge og Europa er beskyttet av skikkelige forbrukerlover. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Utrolig at de klarer å rote det til omtrent hver eneste gang. Gjør de ikke internkontroll? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Det er nok vanskelig, pga så mange modeller. Noen har en eller annen kombinasjon av apper, og så fungerer det ikke av en aller annen merkelig grunn, selv om det alltid fungerte på alle testenhetene til Apple.Det vil nesten alltid være slik at når du slipper til alle, så vil det gå galt for noen nesten uansett. Ellers er 1 time veldig kjapp respons, og hvis dette er den verste feilen i iOS 10 så ville jeg sagt lanseringen har gått veldig bra. Endret 14. september 2016 av TKongen 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er nok vanskelig, pga så mange modeller. iPhone? Mange modeller? Tuller du? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er nok vanskelig, pga så mange modeller. iPhone? Mange modeller? Tuller du? Jeg mente ikke modeller slik, men mange iPhoner generelt. Altså mange millioner iPhone 6S f.eks. Ser at måten jeg skrev det på tolkes som mange typer telefoner, og ikke mange av en type telefon. Beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg