Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 16/17


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alltid letteste utvei å klage på dommeren når laget ditt taper, men dommernei dagens Atletico - Leicester var ikke noe å skryte av. Det ble betydelig bedre i 2. omgang, men straffen som ble dømt i 1. burde dommeren virkelig fått med seg, og dømt riktig. 

Jeg er veldig fornøyd med 1-0, men er uansett surt å se de få den straffen. Tror det fint kunne blitt 0-0, noe som hadde vært et helt fantastisk utgangspunkt for Leicester.

Lenke til kommentar

Håper vi kan unngå britiske lag i det lengste neste sesong også. Har dessverre troen på Chelsea, men vi kan håpe på et sommervindu som er katastrofalt hvor de mister Hazard og Costa f.eks (og henter svake erstatninger). Ikke så usannsynlig. 

 

Resten av de engelske lagene er jo søppel i Europa nå til dags.

Lenke til kommentar

Jepp.

 

 

Engelske fotballfans, de verste i europa? Tja, trolig. Derfor hater jeg engelske klubber i  CL. 

 

https://twitter.com/ZlatanDrinkin/status/852197723373809667

 

 

Det er en grunn for at engelske fotballfans er hatet i hele Europa og ingen vil ha bortekamper med de. Du vet at byen din blir trasha og at det blir slåssing i gatene. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Aha. Ja, de suger ofte. Men da hater du vel også en del serbiske, kroatiske, polske, russiske, greske, tyrkiske, franske og nederlandske lag? 

 

Ut fra mine egne erfaringer rundt omkring på mesterskap er også engelskmenn (og briter generelt) de aller hyggeligste ute på tur. Synd det alltid er noen av dem som skal ødelegge. Det er jo også engelskmennene som kommer i størst antall på borteturer. Senest i Frankrike i fjor sommer var britene generelt de triveligste og roligste folka, sammen med franskmenn og irer.

 

Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du da ikke vil ha de med i CL, kommentaren var kanskje mest for å prøve å provosere de anglofile her inne? :)

Lenke til kommentar

Selvsagt, jeg ønsket å provosere den veldig store anglofile gjengen her inne! 

 

Men det er noe jeg også mener da, de har en ekstremt kjip bortekultur i Europa. 

 

 

PS: Russiske, Serbiske,Kroatiske, Polske og Greske lag står ikke i fare for å gjøre det voldsomt bra i Europa. 

PPS: Var på Fiorentina - PAOK i november, grekerne oppførte seg relativt bra. Ikke noe opptøyer. Halvparten i baris selv om det var 7 grader! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...