Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 16/17


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller Manzukic venstreving?  :confused:

 

Ja, Allegri har gjort om på taktikken og gått vekk fra 3-5-2 til 4-2-3-1 med Mandzukic som venstreving. 

 

Husker ikke når det skjedde, men kanskje 2-3 mnd. siden.

 

 

Virker å fungere foreløpig, men jeg synes det er et dårlig trekk. Fyren har nesten ingen ving-kvaliteter som hurtighet, teknikk og presise innlegg. Det eneste han tilfører er enorm arbeidskapasitet ute på vingen. 

 

Hvis de vil virkelig vil fortsette med denne formasjonen bør de shoppe en ving eller to og beholde Mandz som spissbackup. 

Lenke til kommentar

Forstår at de eksplosjonene er en big deal, men det kan høres ut som ting er litt hauset opp av media også. Tar jeg feil? Bartra fikk visst noen små kutt på albuen bare etter glasset som ramlet ned slik jeg har skjønt det. Og foruten om at en rute sprakk og glassbiter ramlet ned så er det ingen større skader på bussen.

Skulle "angrepet" vært større og de siktet etter å skade noen eller var det bare fotballfans som gikk et steg for langt? Kan hende det ikke var meningen at det skulle være så ille. Man ser jo kinaputter og røy og slossing og kaos rundt fotballkamper hele tiden uansett. Kanskje dette var en litt for stor kinaputt?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kom også frem at sprengstoffet inneholdt metallbiter, og Koehler understreket at utfallet av situasjonen kunne blitt langt verre. Sprengstoffet skal ha vært kraftig nok til å kunne gjøre ødeleggelser innenfor en radius på 100 meter.

Damn.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league/en-person-arrestert-etter-dortmund-angrepet-mistenker-terrorangrep/a/23974126/

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...